نوشته شده توسط : ساحل

کانکشن سرور در Horizon View چیست و چگونه کار می کند؟
بخش بندی : سرور و شبکه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ 668 بازدید سررسید مطالعه 3 دقیقه ارسال دیدگاه
بررسی کانکشن سرور در پیاده سازی دسکتاپ مجازی با استفاده از برنامه Horizon View
برای راه‌اندازی VDI در بستر VMware نیاز به مولفه‌های مختلفی داریم. Connection Server، سرور اصلی زیرساخت VDI است. نخستین و مهم‌ترین مولفه برای راه اندازی VDI کانشکن سرور است که به عنوان سروری داخلی راه‌اندازی شده و وظیفه مدیریت و آماده‌سازی دسکتاپ ها را برعهده دارد. در این مقاله به رسیدگی تاسیس کانکشن سرور view در VDI به عنوان یگانه از اجزا مورد دربایستن در راه اندازی VMware Horizon View می‌پردازیم. این سرور که نقش مهم و بنیادی در بستر VDI بازی می‌کند بعنوان اولین المان در ذیل ساخت VDI نصب می‌شود. سایر اجزای مورد نیاز در تاسیس VMware Horizon View را در مقاله “مجازی سازی دسکتاپ یا VDI چیست؟” و “مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View” بخوانید.

همان طور که در مطلب مجازی سازی دسکتاپ مطالعه کردید جهت راه‌اندازی VMware Horizon View نیاز به مولفه‌های مختلفی داریم که از مهمترین آنها کانکشن سرور view است. جهت آشنایی با این مولفه همراه ما باشید.

VMware Horizon Connection Server چیست؟
کانکشن سرور مولفه اصلی زیرساخت View است و نقش مهمی در پیوستگی کاربران به دسکتاپ‌های مجازی بازی می‌کند. البته این پیوست می‌تواند به ماشین مجازی، پی سی فیزیکی و RDS مایکروسافت چهره گیرد. اولین رولی که در زیرساخت VDI بر پایه VMware نصب می‌شود کانشکن سرور است. سرویسی نرم افزاری که عملکرد آن برای کلاینت ها همانند به بروکر broker است. کانکشن بروکر برنامه‌ای نرم افزاری است که به کاربران فرمان می‌دهد بعد از احراز هویت به دسکتاپ خود متصل شده و در صورت قطعی مجدد آنها را به همان سیستم هدایت می‌کند.

در نقش Connection Server، کاربرانی که تقاضا اتصال می‌دهند پیش درآمد هویت سنجی شده و سپس بر پای بست، دسترسی‌های تعریف شده، دسکتاپ یا برنامه باره بیچارگی را تحویل می‌گیرند. کانکشن سرور باید روی سروری نصب شود که سرویس‌هایی همانند IIS و Terminal service و AD و … روی آن وجود نداشته باشد به عبارت دیگر این سرور را مجزا در نظر بگیرید. در ضمن سرور کانکشن View باید عضو دامینی باشد که کلاینت ها در آن پیمان دارند.

کنسول ادمین Horizon View روی کانکشن سرور
کنسول ادمین Horizon View روی کانکشن سرور است. وب اپلیکیشنی که برای مدیریت چگونگی Horizon مورد بهره‌گیری قرار گرفته و امکانات زیر را در برگزیدن ادمین می‌گذارد:

ایجاد دسکتاپ های مجازی یا Poolها (دسکتاپ Pool: مجموعه‌ای از دسکتاپ‌های مجازی که همانند به یکدیگر هستند. مثلا Pool مربوط به یکتا منابع انسانی که سیستم عامل و برنامه های مخصوص به آن واحد را دارد.)
تنظیمات دسکتاپ های مجازی
کنترل دسترسی‌ها به دسکتاپ ها
ایجاد و مدیریت Horizon Cloud Pod
برقراری ارتباطی امن بین کاربران و دسکتاپ ها و برنامه‌ها
بررسی و مانیتور رخدادها در محیط Horizon
پیشنهاد مطالعهدانلود کتاب مجازی سازی دسکتاپ با Horizon Veiw 7
کانکشن سرور در VMware Horizon چطور پیشه می‌کند؟
تمام کاربران می‌توانند از طریق اجرای برنامه VMware Horizon Client و یا از طریق وب به دسکتاپ VDI خود متصل شوند. این فرآیند چطور سپریدن می‌شود؟

مرحله ۱ و ۲: کاربر وقتی برنامه را اجرا می‌کند آدرس کانکشن سرور را وارد و تقاضا ورود به سیستم را ارسال می‌کند که این درخواست شامل اسم کاربری و پسورد اکتیو دایرکتوری است.

مرحله ۳: کاربر از راه کانکشن سرور با اکتیو دایرکتوری اعتبارسنجی شده و در چهره تایید، روند ورود به سیستم ادامه پیدا می‌کند.

مرحله ۴: بعد از اعتبارسنجی، کانکشن سرور، vCenter را فراخوانی کرده الی دسکتاپ مجازی ساخته شود

مرحله ۵: و طبق دسترسی‌هایی که به او دیتا شده دسکتاپ ها و برنامه‌ها نمایش دیتا شود.

نحوه عملکرد Connection server در VMware Horizon
کانکشن سرور روی چه سیستم‌ عامل هایی نصب می‌شود؟
برای نصب و راه‌اندازی کانکشن سرور بهتر است بنا به توصیه‌های VMware کانکشن سرور را روی یکی از سیستم عامل های سروری پایین نصب کنید:

کانکشن سرور را روی چه سیستم‌ عامل هایی می طاقت نصب کرد؟
نیازمندی‌های مشکل افزاری کانکشن سرور
جدول ذیل که از سایت VMware تعبيه شده است دربرگیرنده حداقل‌‌ها و مقادیر پیشنهاد شده نیازهای سخت افزاری بری راه اندازی کانکشن سرور است. بی گمان برای بهره‌گیری بهینه از این سرور بهتر است نیازهای سخت افزاری خویش را بر بنیاد تقدیر رهنمود شده (Recommended) جاسازی کنید.

حداقل سخت افزار باره احتیاج برای کانکشن سرور
نتیجه‌گیری
کانکشن سرور یکتا از اجزا اصلی در راه اندازی VDI است. در این مقاله در باره کانکشن View و وظایفی که برعهده این سرور است صحبت کردیم همچنین نیازمندی‌های سخت افزاری این سرور را شرح دادیم و وضعیت کارکرد آن را توضیح دادیم. در مقاله‌های نیاکان در مورد بقیه اجزای VMware Horizon View صحبت خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

کارت ویزیت,انواع کارت ویزیت,کارت ویزیت هوشمند

این کارت ویزیت سیگنال واقعی ضربان قلب کاربر را بین دستان او اندازه می‌گیرد

 

کارت ویزیت مجهز به حسگر شمارش ضربان قلب برای پزشکان آینده
حسگر شمارش ضربان قلب چند سالی هست که با افزایش نگرانی مردم از سلامتی خود به گوشی‌های هوشمند آمده اما حالا یک شرکت خلاق کارت ویزیت‌هایی با این حسگر ساخته است که شاید برای پزشکان آینده ایده‌آل باشد.

 

کارت ویزیت‌های در اشکال و طرح‌های متنوع فراوان هستند اما چیزی مثل این مسلماً می‌تواند توجه هر فردی را جلب کند. شرکت MobilECG همان‌طور که از نامش پیداست متخصص ابزار و وسایل شمارش ضربان قلب بوده و به این ترتیب شاید بهترین کارت ویزیت را برای خودش ساخته است. البته این شرکت تأکید دارد که با وجود واقعی بودن حسگر کارت نباید از نتایج آن به عنوان نتیجه‌ای دقیق و پزشکی استفاده کرد.


در پاسخ به نگرانی و توجه بسیاری افراد درباره این کارت ویزیت هوشمند باید گفت: این electrocardiograph سیگنال واقعی ضربان قلب کاربر را بین دستان او اندازه می‌گیرد. با وجود این‌که نمی‌توان از نتیجه آن به عنوان نتیجه یک معاینه پزشکی استفاده کرد، اما کارت به وضوح امواج P، Q، R، S و T سیگنال ECG قلب را اندازه‌گیری می‌کند.


خوشبختانه این شرکت سورس کد کارت ویزیت خود را به همراه تصاویر شماتیک آن در github قرار داده تا اگر شما هم پزشک یا تولیدکننده تجهیزات پزشکی هستید بتوانید چنین کارت ویزیتی را تولید کنید. درست است که هزینه ساخت هر کارت ویزیت بسیار بیشتر از کارت‌های معمولی خواهد بود اما مسلّماً تأثیر آن در ذهن مخاطبین شما نیز چندبرابر خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/card3-counting2-heart.html



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

دوربین, دوربین انعطاف پذیر, دوربین خم شونده

این دوربین انعطاف پذیر را می توان خم کرد تا میدان دید منظره را افزایش داد

 

دوربین انعطاف پذیر ساخته شد
محققین دانشگاه کلمبیا آمریکا دوربینی را طراحی کرده اند که همچون یک ورق کاغذ است و می توان آن را خم کرد تا تصاویری با زاویه ۳۶۰ درجه ای از اجسام گرفت.

 

این دوربین را می توان خم کرد تا میدان دید منظره را افزایش داد. در صفحه این دوربین منحصر به فرد تعداد زیادی دوربین های مینیاتوری که هر کدام از آنها به اندازه چشم یک حشره است، تعبیه شده است. در این دوربین ۱۱۰۰ لنز سیلیکون قرار گرفته است که با این تعداد لنز می توان در هر حالتی تصویری با کیفیت بالا گرفت. به گفته محققین این دانشگاه در آینده می توان دوربین های انعطاف پذیری به اندازه یک کارت اعتباری تولید کرد که میلیون ها لنز و حسگر بر روی آن قرار بگیرند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/camera3-easily2-bent.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پژوهشگران موفق به ساخت سیستمی برای ویدیو کنفرانس‌ها شدند که به‌وسیله آن حضور فیزیکی در چند نقطه از جهان امکان پذیر می‌شود.

بسیاری از افرادی که با ویدیو کنفرانس (برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جغرافیایی دور و نزدیک) سر و کار دارند  با این مشکل روبرو شده‌اند که ارتباط تصویر آنها بسیار بی کیفیت بوده است.

 

اما برای رفع این مشکل به تازگی پژوهشگران و محققان  دانشگاه کویین کانادا موفق به ابداع  سیستمی  شدند که توسط آن افراد می‌توانند به صورت فیزیکی از طریق سیستم‌های ثبت تصویر هلوگرام، همزمان به چند نقطه جهان انتقال پیدا کنند.

 

این سیستم که «TeleHuman ۲»  نام دارد ،  به عنوان "اولین سیستم کنفرانس ویدیویی واقعی هولوگرافی" شناخته  شده که به وسیله آن برای افراد این موقعیت فراهم شده که  در جریان کنفرانس ویدیویی حضور فیزیکی داشته باشند.

 

این سیستم با استفاده از چند دوربین حرفه‌ای از فرد یا اشیا تصاویر متحرک سه بعدی تهیه می‌کند که این کار با کمک پروژکتور‌ هوشمند انجام  شده که اطراف آن  یک غلاف استوانه‌ای قرار دارند.

 

دوربین‌های تعبیه شده، تصاویری از تمام زاوایای شیء یا انسان گرفته و به پروژکتور‌ها انتقال می‌دهند، این پرژکتورها هولوگرام را به لوله متصل کرده و در نهایت تصویر را  به طور همزمان انتقال می‌دهند.

مدیر این پژوهش ها درباره این نوآوری گفت: "ما در نهایت می‌توانیم مردم و البته اشیا را با کمک یک هولوگرام در اینترنت در فاصله زمانی بسیار کمی جا به جا کنیم. برای این کار  نیاز به کلاه یا لباس خاص و یا شرایط پیچیده نیست. " در حال حاضر این طرح در مرحله آزمایش است.

 

تصاویری که در ادامه ارائه شده مربوط به این ایده خلاقانه و جالب است. 

 

 

اختراعات جدید, تصاویر متحرک سه بعدی

حضور فیزیکی در چند نقطه از جهان 

 

اختراعات جدید, تصاویر متحرک سه بعدی

حضور همزمان در چند نقطه جهان

 

اختراعات جدید, تصاویر متحرک سه بعدی

سیستم‌های ثبت تصویر هلوگرام

 

اختراعات جدید, تصاویر متحرک سه بعدی
 


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به عنوان طراح وب سایت و شرکت بازاریابی اینترنتی، ابتکار عملش رو واسه کمک به کسب و کارهای کوچک برای کنترل کسب و کارشون به صورت آنلاین و کمک به افزایش فروششون شروع کرده.


بسته ی بازاریابی و وبسایت کسب و کار کوچک خودش رو برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت برای کسب و کار اینجا را کلیک کنید که به صاحبان کسب و کار سرویس جامع آنلاین ارائه می ده، راه اندازی کرد که شامل طراحی وب سایت، میزبانی وب، حساب های ایمیل نامحدود، بازاریابی موتورهای جستجو، ایجاد و ادغام شبکه های اجتماعی و مشاوره بازاریابی جامع آنلاین و آفلاین توو یک پکیج هستش.

بسته ی بازاریابی کسب و کار کوچک شامل موارد زیر:

نام دامنه
اگه آدرس وب شما مثل darkoob.co.ir باشه. یعنی اگر در حال nicepage حاضر چنین وبی داشته باشید، ما اون رو برای شما مدیریت می کنیم و اون رو به سمت وبسایتی که واستون ساخت و میزبانی کرده، سوق می دیم.

میزبانی وبسایت
وب سایت شما، مجموعه ای از فایل هایی مانند HTML، jpegs، pdf ها و غیره باید در اینترنت جا به جا بشه تا مردم بتونن با استفاده از مرورگرهای وب اونها را بازدید کنن. بنابراین سایت شما که به اینترنت متصل است سرور میزبان یا میزبانی وب(host) نامیده می شه.

حسابهای ایمیل
حساب های ایمیل نامحدود برای دامنه شما لازمه. بنابراین، اگه نام websitebuilder دامنه شما (آدرس وب) joomir.com باشد، می تونید از info@joomir.com استفاده کنید. ما اونها رو واستون تنظیم می کنیم تا هیچ مشکلی پیش نیاد و به شما نشون میدیم که چجوری خودتون رو برای آینده کاری آماده کنید و نگران این چیزا نباشید.

سیستم مدیریت محتوا
سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای وب سایت شما، به این معنیه که شما می تونید اون رو خودتون به روز کنید. شما می تونید صفحات رو اضافه کنید، تصاویر آپلود کنید، دکمه های منو اضافه کنید، اخبار و خبرنامه ایجاد کنید، حساب های فیس بوک و توییتر خودتون رو ادغام کنید. در حقیقت، از اینکه می بینید وب سایتتون این همه آپشن داره، ذوق زده می شید! و شما دیگه به هیچ نرم افزاری که روی کامپیوتر یا لپ تاپتون نصب شده نیاز ندارید، پس می تونید اون رو هرجا هستید و هروقت دوست داشتید به روز کنید.

طراحی وبسایت
بعد از مشورت با شما و نگاه به نام تجاریتون، با همدیگه با یک طرح موافقت می کنیم و یکی از اون رو که دوست داشتید واستون طراحی می کنیم؛ این در مورد ظاهر خوب سایت و همچنین سهولت استفاده هم هستش. ما راحتی کاربر رو توو استفاده از وب سایت ها در نظر میگیریم، بنابراین شما یک وب سایت زیبا و کاربردی خواهید داشت.

اخبار، وبلاگ، خبرنامه، سابسکرایب و RSS
همه ی این موارد اختیاریه، اما اگه می خواید سایتتون بخش انتشار اخبار و یا وبلاگ داشته باشه، مطمئن بشید که حتما یک RSS فید داشته باشید و با اشتراک و مدیریت فهرست ایمیل تمام بخش های بسته رو تکمیل کنید. ما حتی اخبار خودتون رو به فیس بوک و توییتر پیوست میدیم، به طوری که هربار یک آیتم خبری اضافه می کنید، به صورت اتوماتیک توی فیسبوک و توییت خودتون هم پست بشه!

تنظیم شبکه های اجتماعی
اگه قبلا حساب های شبکه های اجتماعی رو توو فیس بوک، توییتر و سایر سایت های مناسب شبکه، مثه Pinterest یا Google+ ندیدید، اونها رو برای شما تنظیم می کنیم و اون رو با سایت خودتون ادغام می کنیم.

طراحی موتور جست و جو
سایتتون کاملا واسه بالا اومدن آماده است. کلمات کلیدیتون توی سایت بهینه سازی می شن تا فاکتورهای رتبه بندی رو که ممکنه خارج از صفحه ی سئو باشه برطرف بشن



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند یا Smart Watch کلمه ای است که این روزها بارها به گوشتان خورده است. اما واقعا ساعت هوشمند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ همانطور که از اسم این وسیله دیجیتال پیدا است، این ساعت‌ها هوشمند بوده یعنی سیستم عامل دارد. دستگاه‌های با سیستم عامل قابلیت‌های مختلفی مانند اتصال به اینترنت، برنامه پذیری، بازی، دانلود برنامه‌های مختلف و غیره را دارند. اگر می‌خواهید به طور کامل با این جاذبه‌ی جدید تکنولوژی آشنا شوید با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

 

ساعت هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد؟

بهتر است در قدم اول ببینیم که این نوع از ساعت‌ها دقیقا چه ویژگی‌هایی دارند. در صورتی که علاقه زیادی به استفاده از دستبند‌های سلامتی و دانستن میزان فعالیت‌های روزانه خود دارید، بسیاری از مدل‌های اسمارت واتچ‌ها می‌توانند جایگزین مناسب و کامل‌تری برای شما باشند. می‌توانید از ساعت خود برای تعیین میزان کالری مصرفی، اندازه گیری ضربان قلب و یا ثبت قد و وزن استفاده کنید.

 انواع ساعت هوشمند

 

همچنین شما می‌توانید از ساعت هوشمند خود همانند یک تقویم هوشمند استفاده کنید. علاوه بر اطلاع از تاریخ، قرارهای کاری روز‌های آینده را در تقویم ساعت خود ثبت کنید تا  ساعت در زمان و مکان تعیین شده به شما یادآوری کند.

ویژگی دیگر این ساعت‌های هوشمند سیستم هشدار آن‌ها است. در واقع حتی اگر تلفن همراه شما روی حالت سکوت باشد، ساعت به محض دریافت تماس ورودی به لرزش در آمده و بعد از دریافت پیام به شما هشدار می‌دهد. در واقع همیشه خیالتان راحت است که هیچ وقت تلفن‌ها و پیام‌های مهم را از دست نمی‌دهید.

 

علاوه بر نمایش زمان محلی، اسمارت واتچ‌ها می‌توانند ساعت به وقت شهر‌های دیگر را نیز به شما نشان دهند و هر موقع که خواستید از زمان دقیق شهر و کشورهای دیگر مطلع شوید.

همچنین می‌توانید با ساعت هوشمندتان ساعت‌ها بازی کنید و یا حتی با برخی از آن‌ها عکس بگیرید. در مدل‌های پیشرفته‌‌تر این ساعت‌ها تیتر خبرهاب روز دنیا نیز روی صفحه نمایش ساعت برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

در انواع مختلف ساعت هوشمند می‌توانید از بلندگو و میکروفن، کارت‌های حافظه، مسیریابی و GPS، ماشین حساب، مکالمه صوتی، سنجش دما، ارتفاع، فشار و شتاب و غیره استفاده کنید.

 

مشخصات ساعت هوشمند

  

چگونه از ساعت هوشمند استفاده کنیم؟

نکته مهم در استفاده از ساعت‌های هوشمند آن است که بیش از 85 درصد کارایی این ساعت‌ها، به کمک تلفن همراه است. شما باید برای استفاده از امکانات ساعتتان، از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود وصل شوید. به کمک این اتصال می‌توانید اطلاعات مورد نیاز مانند زمان در کشورهای دیگر، آب و هوا، هشدار تماس و پیام و غیره را دریافت کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که اتصال دائم بلوتوث سرعت خالی شدن شارژ گوشی و ساعت را افزایش می‌دهد.

 

 

مشخصات فنی ساعت هوشمند :

انواع مختلف ساعت‌ هوشمند همانند تمامی دستگاه‌های دیجیتال دیگر دارای مشخصات فنی است که قبل از خرید بهتر است آن‌ها را بدانید. برای مثال وزن آن‌ها در محدوده‌ی 35 تا 90 گرم قرار می‌گیرد و پردازنده‌های مختلف از یک هسته تا چهار هسته دارند. اندازه نمایشگر در آن‌ها معمولا 1.3 تا 1.8 اینچ بوده و رزولوشنی با مقدار میانگین 300 پیکسل دارند. حافظه‌های طراحی شده برای انواع مختلف ساعت هوشمند 128 مگا بایت تا 512 بوده اما با استفاده از کارت حافظه می‌توانید آن‌ها را افزایش دهید. همچنین به طور میانگین باطری مورد استفاده در آن‌ها تا 400 میلی آمپر بوده و تا 8 ساعت قابلیت استفاده دارد. سیستم‌های عامل مختلفی مانند اندروید، تایزن، واتچ او اس نیز با توجه به برند سازنده در ساعت‌های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 ساعت هوشمند

 

معایب ساعت‌های هوشمند :

در کنار دانستن مزایا و ویژگی‌های مثبت ساعت‌های هوشمند، بهتر است با معایب آن‌ها نیز آشنا شوید. مساله اول آن که استفاده مداوم از ساعت هوشمند باعث ضعیف شدن باطری گوشی و خود ساعت می‌شود. از طرفی صفحه نمایش آن به اندازه‌ای بزرگ نیست که بتوانید به راحتی از آن برای بازی و یا حتی خواندن نوتیفیکیشن‌ها استفاده کنید. همچنین در صورتی که شما در ساعاتی از شبانه روز ساعتتان را از دست خارج کنید تا شارژ شود، اطلاعات سلامت آن مانند میزان فعالیت و یا ضربان قلب چندان دقیق نخواهد بود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/everything-need02-smartwatch.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخلاف تصور عامه، تنها بخش کوچکی از دارک وب به فعالیت‌ شرورانه و غیر قانونی اختصاص دارد و بیشترین کاربرد آن برای مخفی‌ ساختن هویت است.


دارک وب در نگاه اول مشکوک به نظر می‌رسد. زیر سطح شفاف و قابل نمایش اینترنت، لایه‌ای از شبکه‌های پیچیده و بی‌نام وجود دارد که هاست دارک وب را تشکیل می‌دهند و انواع محتوای تاریک را توزیع می‌کنند: داروهای غیر قانونی، محتوای سوءاستفاده از کودکان، سلاح‌های غیر قانونی، ابزار افراط‌گرایانه و بسیاری از موارد دیگر.

اما برداشت‌های نادرست متعددی از دارک وب وجود دارد و معنای ضمنی این کلمه لزوما نماینده‌ی تمام فعالیت‌های گسترده در محدوده‌ی اینترنت بی‌نام نیست. طبق پژوهشی جدید به سرپرستی اریک جاردین، پژوهشگر امنیت سایبری ویرجینیا تک، تنها بخش کوچکی از دارک وب برای دسترسی به وب‌سایت‌های مخفی به کار می‌رود و حتی در این مورد هم فعالیت‌ مخفی لزوما به معنی فعالیت‌ غیر قانونی نیست.

جاردین و تیم او در این پژوهش، به تحلیل داده‌های شبکه‌ی Tor پرداختند که بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌ی بی‌نام است که دسترسی به وب بدون سانسور را از طریق نرم‌افزاری مخصوص فراهم می‌کند. این نرم‌افزار به سیستمی از روترهای پیازی وصل می‌شود که برای تضمین بی‌نام بودن کاربر طراحی شده‌اند. بی‌نام بودن کاربرها لزوما به معنی مشکلات غیر اخلاقی نیست. برای مثال دیپ وب یا وب عمیق هم بخشی از اینترنت است که برخلاف وب سطحی، توسط موتورهای جستجوی معمولی شاخص‌گذاری نمی‌شود. از طرفی دارک وب خود بخشی از دیپ وب است و تنها بخشی از دارک وب به محتوای مجرمانه اختصاص دارد.

به همین دلیل، پژوهشگرها می‌خواستند بدانند چه مقدار از شبکه‌ی تور برای اهداف مخفیانه و احتمالا خرابکارانه به کار می‌رود. با توجه به اینکه شبکه‌ی Tor برای هویت بی‌نام طراحی شده است، راه آسانی برای رسیدن به پاسخ این سؤال وجود ندارد. اما پژوهشگرها با نظارت بر امضاهای داده‌ای جمع‌آوری‌شده از گره‌های ورودی Tor، موفق به تفکیک کاربرانی شدند که از Tor برای دسترسی بی‌نام به وب معمولی استفاده می‌کردند و کاربرانی که از این سیستم برای دسترسی به محتوای مخفی دارک وب استفاده می‌کنند. پژوهشگرها متوجه شدند تنها ۶/۷ درصد از کاربران سراسر جهان از تور برای دسترسی به سرویس‌های مخفی دارک وب استفاده می‌کنند که می‌توانند شامل محتوای مجرمانه هم باشند. به گفته‌ی جاردین:

ما متوجه شدیم اغلب کاربران Tor، از محتوای وب معمولی بی‌خطر استفاده می‌کنند. در نتیجه با اینکه از شبکه‌ی بی‌نام می‌توان برای اهداف مجرمانه استفاده کرد، اغلب کاربران به‌صورت میانگین روزانه برای دسترسی به نسخه‌ی فراخصوصی کروم یا فایرفاکس از شبکه‌ی بی‌نام استفاده می‌کنند.

بر اساس تحلیل‌ها، استفاده از تور برای دسترسی به سرویس‌های مخفی یا محتوای معمولی وب بین کشورهای لیبرال دموکرات و کشورهایی با قوانین سرکوب‌گر متفاوت است. به گفته‌ی مؤلفان: «به نقل از بنیاد خانه‌ی آزادی (Freedom House) نرخ میانگین استفاده‌ی خرابکارانه از تور در داده‌های کشورهای غیرآزاد، ۴/۸ درصد است؛ اما در کشورهایی که با عنوان آزاد برچسب خورده‌اند، درصد کاربرهایی که از سرویس‌های مخفی برای کاربردهای روزمره استفاده می‌کنند تقریبا دو برابر یعنی ۷/۸ درصد است.»

به بیان دیگر، افراد ساکن کشورهای لیبرال دموکرات بیشتر از دارک وب برای اهداف خرابکارانه استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که افرادی که تحت حکومت‌های سرکوبگر یا کشورهای غیر دموکراتیک زندگی می‌کنند معمولا از تور برای مبارزه با سانسور و دسترسی به جریان آزاد اطلاعات بهره می‌برند.

فرضیه‌‌های اندکی در پژوهش فوق مطرح شدند و پروژه‌ی Tor به‌عنوان یک سازمان‌ غیر انتفاعی در ایالات متحده، خود هدف برخی یافته‌های پژوهشی است. به گفته‌ی ایزابلا باگیوروس، یکی از مدیران پروژه‌ی Tor:

معمولا این قبیل پژوهش‌ها درباره‌ی وب‌سایت‌های.onion، تمام ترافیک روی این وب‌سایت‌ها را در دسته‌ی «غیر قانونی» و کل ترافیک موجود در وب شفاف را در گروه «قانونی» قرار می‌دهند. این فرضیه ناقص است. بسیاری از وب‌سایت‌ها، ابزارها و سرویس‌های محبوب از سرویس‌های onion برای ارائه‌ی مزایای حریم خصوصی و دور زدن سانسور به کاربران استفاده می‌کنند. برای مثال فیسبوک یک سرویس onion ارائه می‌دهد. سازمان‌های خبری جهانی از جمله نیویورک تایمز، BBC، دویچه وله، مادا ماسر و بازفید هم سرویس‌های onion خود را ارائه می‌دهند. تعمیم برچسب غیر قانونی به این وب‌سایت‌های پرکاربرد، وجهه‌ی آن‌ها را نزد مردم و سازمان‌هایی که فناوری را برای حفظ حریم خصوصی و مبارزه با سانسور انتخاب کردند، خراب می‌کند.

از سوی دیگر، جاردین و تیم او در پژوهش خود تأکید کرده‌اند که دارک وب می‌تواند شامل محتوای سودمندی هم باشد؛ همان‌طور که وب سطحی یا شفاف می‌تواند میزبانی برای محتوای دردسرساز باشد. بااین‌حال آن‌ها نتایج احتمالی خود را به این صورت توجیه می‌کنند که دسترسی به وب‌سایت‌‌ها و سرویس‌های.onion احتمالا برای اهداف شرورانه به کار می‌رود؛ چرا که پژوهش‌های قبلی هم نشان می‌دهند وب‌سایت‌های دارک وب معمولا برای اهداف غیر قانونی به کار می‌روند.

مقاله‌های مرتبط:
دارک وب و دیپ وب: تفاوت لایه‌های مخفی و تاریک اینترنت چیست؟
کارهایی که هرگز نباید در دارک وب انجام دهید
اگر حق با جاردین و تیم او باشد، چنین یافته‌هایی می‌توانند نشان‌دهنده‌ی مضرات دارک وب در کشورهای آزاد باشند؛ درحالی‌که منافعی هم برای کشورهای سرکوبگر به دنبال خواهند داشت. این بررسی با وجود بحث‌های زیاد، نتایج پیچیده‌ای دارد؛ چرا که دارک وب ماهیتی بسیار پیچیده دارد. به گفته‌ی پژوهشگران:

کشورهای آزاد معمولا هزینه‌ی اجتماعی بالایی متحمل می‌شوند (به دلیل آسیب‌های ناشی از محتوای سوء‌استفاده از کودکان، بازارهای غیر قانونی دارو و مواد و موارد دیگر.) از طرفی افراد در کشورهای غیر آزاد می‌توانند به ابزار تولید محتوای بدون نام دسترسی داشته باشند.

منبع: https://www.zoomit.ir/internet-network/365761-dark-web-illicit-activity/



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار معاصر جهت افزایش اعتبار کسب و کار باره بهره‌گیری قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های خفته را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان پیمان گرفته و افزایش اعتبار شرکت و در ضمن افزایش اعتماد مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... خرج طراحی سایت شرکتی در طویل مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین خرج تارنما شرکتی به عنوان ابزاری نیرومند جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، زیاد مقرون به صرفه می باشد.
طراحی سایت شرکتی و برتری نسبت به رقبا
امروزه کمپانی های زیادی حائز تارنما بوده و کار و جنبش های بسیار و حضور پررنگی در این گویه دارند. عدم فعالیت کمپانی شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان خفته خویش را از دست بدهید. سفارش طراحی سایت شرکتی برخی از کمپانی ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در تارنما خویش ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفی لغایت فروش محصول را توسط وب سایت خود سپریدن می دهند. پس به تیم فروش بیچارگی نخواهند داشت. طراحی تارنما شرکتی اگر به گونه ای باشد که پیوستگی صحیح بین مشتریان بالقوه و کسب و کار خود تعامل ایجاد نماید.

طراحی وب سایت
هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی راحت و تند فراهم می نماید.
2) می تاب از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
3) با به کارگیری وب سایت شرکتی به علت اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی درونمایه سایت، بعد از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به پیگیری فرآورده یا خدمات مربوط به کمپانی شما می باشد؛ تارنما ساخت سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این فرمایش برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما بشود.
وب سایت پسندیده به شما کمک خواهد کرد که با خرج اندک، شناخته شده و کسب و کار خویش را بهبود ببخشید. طراحی سایت پسندیده و وانگهی رعایت نمودن سئو سایت از قبل نیازها در این امر می باشد. گروه متخصص طراحی سایت وب وان از ابتدا الی انتهای این گذرگاه همراه شما خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی
نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در راستا تکاپو بهتر و نیرومند تر باید پیش از طراحی وب سایت شرکتی به بعضی نکات توجه نمود:
به پیگیری سایت های آماده نباشید. حتما از طراحی سایت اختصاصی بهره‌گیری نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خود از طیف رنگی پسندیده کاربرد کنید. رهنمود می کنم مقاله " طراحی سایت فروشگاهی الهام دسته و قشنگ " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
استفاده از کد بازتاب گرا (responsive)
خیلی ساده و سریع کاربر را به هدفش برسانید. مقاله " 5 نکته زیاد مهم برای طراحی سایت چیره دست " را مطالعه فرمایید.
رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست تند تر قبل رود.
امکانات سایت شرکتی
در هنگام طراحی سایت با توجه به گونه فعالیت وب سایت باید امکاناتی را اعمال نمود. طراحی تارنما شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟
صفحه "درباره ما"
صفحه "تماس با ما" که دارای اطلاعاتی نظیر: آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، شماره تماس، ایمیل می باشد.
صفحه مربوط به محصولات شرکت حائز اطلاعاتی مثل: عکس ها محصول، درج قیمت، تقدیر توضیحات
امکان درج نظرات درباره محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات درباره گارانتی محصولات
گالری تصاویر از محصولات و پیرامون شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به آگاهی ها شرکت
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت
شرکت طراحی سایت وب وان در طراحی سایت شرکتی همه ی این امکانات را اعمال نموده؛ و علاوه بر موارد گفته شده کمپانی وب وان با پروا به بیچارگی و خواسته مشتریان خود دسته های سایر را نیز به صورت سفارشی و اختصاصی پیاده سازی خواهد کرد.


سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر همانند گوگل سرچ می نمایدند؛ خدمات سئو سفارش طراحی سایت شرکتی در البرز حائز اهمیت فوقانی می باشد. به همین انگیزه در طراحی وب سایت باید به این مسئله توجه رو کرد که سایت بر اساس اصول سئو سایت طراحی گردد لغایت پس از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شود.
شرکت طراحی سایت وب وان طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی سپریدن داده و پس از ورود محتوا سایت مشکلی از عقیده SEO یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.

با توجه به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا انجام خواهد شد. می توانید در صفحه "نمونه پیشه طراحی سایت" گونه ها طراحی وب سایت شرکتی سپریدن شده بدست گروه کارآزموده وب وان را نگریستن فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که توسط گروه متخصص وب وان انجام می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد. کمپانی طراحی سایت تهران وب وان ، سایت باره نظر شما را با امکانات بالا و با به کارگیری آخرین فناوری برنامه نویسی و طراحی سایت و وانگهی قیمت پسندیده ، طراحی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از SHAREit یکی از اسان ترین و سریع ترین راه‌های انتقال فایل ها بین تلفن همراه و کامپیوتر هست. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چطور میتوانید این کار را انجام دهید.

 

برای استفاده از SHAREit نیازی به کابل اتصال یا اینترنت ندارید. اما به اینترنت احتیاج دارید تا بتوانید SHAREit را روی تلفن همراه و کامپیوترتان دانلود و نصب کنید ولی این نرم‌افزار براي انتقال فایل هایتان از هات اسپات وای فای استفاده ميکند. با استفاده از هات اسپات وای فای یکی از دستگاه هایتان شبکه ای محلی ایجاد می کند و دستگاه ديگر به اتصال به آن قابلیت ارسال و دریافت فایل ها را خواهد داشت. چنين شبکه ای نسبت به شبکه ی بلوتوث با سرعت بسیار بیشتری کار ميکند. 

 

براي استفاده از SHAREit روی کامپیوتر شخصی تان، کامپیوترتان باید مجهز به کارت WiFi LAN یا WiFi adapter باشد. اگر لپ تاپ دارید از این نظر هیچ مشکلی نخواهید داشت. اپ SHAREit براي Android، iOS و Windows Phone موجود است پس به راحتی می توانید فایل هایتان را از هر دستگاهی به کامپیوترتان منتقل کنید.

 

مورد نیاز PC برای SHAREit عبارتند از:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 8 ، 8.1 ، 10

فضای دیسک: 6.15mb

لینک دانلود: https://www.ushareit.com/

امروز یاد می گیرید که چگونه SHAREit را برای انتقال فایل ها با رایانه شخصی خود بارگیری ، نصب و استفاده کنید.

 

سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید ( در این حالت ویندوز ) ، و روی Download کلیک کنید. پس از دانلود فایل ، بر روی آن کلیک کنید تا مراحل نصب آغاز شود.

 

نصب SHAREit :

از منوی کشویی ، سیستم عامل خود را انتخاب کنید ، کلیک کنید و دانلود شروع خواهد شد.

هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، پنجره دیگری باز خواهد شد که می توانید مکان نصب را در رایانه خود ذخیره کنید. در این حالت ، ما از پوشه مارکو روی دیسک (C :) استفاده می کنیم.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر


پس از اتمام دانلود ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، روی پیکان کوچک کلیک کنید و گزینه “Show in folder” را انتخاب کنید ، که شما را به فایل راه اندازی سوق می دهد.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

روی فایل SHAREit کلیک کنید ، نصب شما شروع می شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

یک هشدار امنیتی ظاهر می شود ، از شما می خواهد تصمیم خود را برای اجرای فایل تأیید کنید. این یک روش استاندارد با ویندوز است ، بنابراین در مورد آن نگران نباشید و روی  “Run” کلیک کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

پنجره بازشو دیگری وجود دارد که از شما می خواهد به برنامه اجازه دهید در دستگاهتان تغییراتی ایجاد کند و در اینجا باید برای ادامه کار  “Yes” را کلیک کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

بعد از کلیک بر روی “Yes”، پنجره دیگری نشان داده می شود و از شما خواسته می شود که توافقنامه مجوز را بخوانید و بپذیرید یا رد کنید. یک روش استاندارد دیگر و ما در اینجا روی “Accept”  کلیک می کنیم.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

توافق نامه SHAREit را بپذیرید

 

پس از قبول توافقنامه مجوز ، از شما خواسته می شود مکانی را که می خواهید برنامه تازه نصب شده خود را ذخیره کنید ، انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، سیستم شما به طور خودکار پوشه Program Files را روی دیسک C انتخاب می کند ، اما اگر ترجیح می دهید دیسک یا پوشه دیگری را انتخاب کنید ، می توانید آن را تغییر دهید.

 

پس از آن ، باید روی "Next" کلیک کنید و همچنین می توانید علامت “Save a desktop shortcut”را بررسی کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

نصب در هر زمانی که کامل شد ، در صورت انتخاب آن گزینه ، باید میانبر برای اشتراک گذاری بر روی دسک تاپ شما وجود داشته باشد.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

بر روی “Finish” در آخرین پنجره کلیک کنید و برنامه راه اندازی می شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

در آخر ، از شما خواسته می شود خط مشی رازداری SHAREit را که یک روش استاندارد دیگر است ، بخوانید و بپذیرید ، بنابراین پیش بروید و روی “Accept” اینجا کلیک کنید. همین!

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

تبریک می گویم - شما SHAREit را به طور رسمی روی رایانه خود نصب کردید. وقت آن است که از آن استفاده کنید!

 

راه اندازی SHAREit :

اکنون که برنامه را نصب کرده اید ، در نهایت می توانید از تمام ویژگی های خارق العاده ای که ارائه می دهد استفاده کنید. شروع کار ، این رابط برنامه است که می گوید کامپیوتر شما منتظر است تا با سایر دستگاه ها متصل شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

منوی SHAREit

 

در گوشه بالا سمت راست ، نماد منو (آیکون با 3 خط ) را داریم که می توانید از آنها برای تنظیم مواردی مانند نام ، رمز عبور hotspot ، نماد و پوشه ای که می خواهید فایل ها را تنظیم کنید استفاده کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

تنظیمات اشتراک گذاری

 

فقط بر روی دکمه منو کلیک کنید و برای تنظیم این موارد به Settings بروید .

علاوه بر این ، می توانید به گزینه های "Help" ، "About" ، “Feedback" دسترسی پیدا کنید که می تواند به شما در حرکت در برنامه کمک کند ، و گزینه “Connect to PC” وجود دارد که می توانید برای اتصال دو رایانه جداگانه استفاده کنید.

 

در بیشتر موارد ، Hotspot شما باید درست کار کند و شما آماده اتصال دستگاه ها هستید.

منبع: beytoote.com/computer/tarfand-c/transfer-mobile2-shareit.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل گسترش انجام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. تارنما فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با تاسیس تارنما فروشگاهی می توانید تکاپو خویش را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

https://avashtech.com/cost-of-building-a-store-site/

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سخیف سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی تصادف با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب اتمام شود. چنین طراحی سایت چیره دست نمی تواند کارایی مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.


سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. پیمان دریافت وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و برآیند اینکه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای به چهره درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد از آن شما با پیمان دادن محتوا مناسب می توانید به منظور خویش (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
با سهم گیری از قوای خبره و کارآزموده طراحی وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی سپریدن دیتا و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد.
سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خویش پیمان دیتا و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین خاصیت های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی به کارگیری سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و ... می باشد.

امکانات باره بیچارگی در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت اتصال به درگاه بانکی
اطلاع از خرید به چهره ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان سنجش محصولات
امکان پالایه کردن محصولات بر بنیاد ویژگی های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ اتوماتیک سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای گونه خاصی از مشتریان

طراحی سایت شرکتی

امکانات و خاصیت های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این خاصیت ها عبارتند از:
دسترسی راحت و تند به فرآورده در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در عقیده بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به تارنما و برند شما پرتو منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. پس تارنما فروشگاهی باید حائز ساختار استاندارد برای بخش بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در تارنما فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند بردباری نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده بهره‌گیری شود و جستجو مترقی را باید اعمال نمود.
ثبت نام کاربر جهت خرید از تارنما فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکتا از سرنوشت های مهم و رایج، دسته مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این دسته از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با دیتا های بسیار در مقابل کاربر پیمان نگیرد. باید شماری اطلاعات محدود در دسته نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می طاقت در مرحله ثبت اسم تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود لغایت در مرحله خرید تنها چند فیلد پیمان داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله گرفتن کنید.


جلب اعتماد مشتریان
در روند پیشه سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی زیاد پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp کاربرد شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.
امکان مقایسه محصولات
مقایسه محصولات به ظاهر مانند گرد از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند خاصیت های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از راه تارنما شما اقدام خواهد نمود. فلذا امکان سنجش محصولات یکی از خاصیت های ضروری تارنما های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن دیدگاه ها
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را پرکار کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:

شما از این طریق می توانید محصولات خویش را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکتا از آنها را مشتریان بسیار نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه سایر آن را تکرار ننمایید.
با این شغل مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. به راستی مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند عقیده خویش را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را تماشا کنند تا با محصول آشنایی اکثریت به دست آورند.
کسب و پیشه شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در وابستگی پیمان می گیرند و نگرش های خود را در باره محصول بیان می کنند.
جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به پیگیری محصول مورد عقیده خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در باره آن محصول بیشتر کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته پروا بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند فرآورده باره عقیده خویش را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. بعضی از سایت هایی که به صورت مترقی طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین علت مشتری نمی تواند محصول باره عقیده خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید الی بتوانید محصولات سایت خویش را به فروش برسانید.


روش های خرید در طراحی تارنما فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این طریق پرداخت باید ابتدا به چهره آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و بعد متعلق به کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال فقط روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، شیوه پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به انگیزه اینکه در این طریق گمان کردن کلاهبرداری تفریق می یابد. این شیوه به این صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان باره نظر، هزینه آن پرداخت می شود.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، نوار "Explore" در اینستاگرام برای هر کاربری مختص به خود است و بر اساس اطلاعات پیشین کاربران تهیه می‌شود. این اطلاعات شامل پست‌های لایک شده و ذخیره شده توسط کاربر است.

 

این بدان معناست که هرچه‌ قدر یک فرد از اینستاگرم بیشتر استفاده کند، توصیه‌های برنامه در نوار "Explore" صحیح‌تر، دقیق‌تر و قابل استفاده‌تر می‌شود.

 

اینستاگرام برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

 

به این ترتیب با استفاده از هوش مصنوعی در نوار " Explore" اینستاگرام، تماشای عکس‌های گوناگون را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

 

مسئولان هوش مصنوعی اینستاگرام می‌گویند که می‌خواهند نوار "Explore" یک توازن میان علائق جدید و قدیمی کاربران در کشف پست‌های جدید ایجاد کند.

 

برای تحقق این هدف، ابتدا این شرکت مجبور شد زبان رایانه‌ای جدید خود را بسازد که به اختصار "IGQL" نام دارد و برای کمک به فهرست‌بندی اطلاعات کاربر در عادات بلند مدت و کوتاه مدت آن‌ها استفاده می‌شود.

 

در این راستا اینستاگرام یک سیستم هوش مصنوعی چند لایه ساخت که قادر است در هر ثانیه، ۹۰ میلیون مدل پیش‌بینی بسازد تا به تجزیه و تحلیل منبع بزرگی از اطلاعات کاربران بپردازد.

 

هوش مصنوعی کار خود را با تجزیه و تحلیل کلمات قابل استفاده توسط کاربر آغاز می‌کند و سپس یک سری حساب کاربری منبع را جمع‌آوری می‌کند که از این کلمات مشابه در جست وجوی خود استفاده کرده اند.

 

۵۰۰ پست از میان این پست‌ها گلچین می‌شوند و در نهایت ۲۵ پست مرتبط با کلمه سرچ شده انتخاب شده و در نوار Explore برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

 

هوش مصنوعی کلمات انتخابی، لایک‌های گذشته و پست‌های از قبل ذخیره شده را تجزیه و تحلیل می‌کند تا علاقه کاربر را بر اساس آن‌ها پیش‌بینی کند.

 

بنابراین قابلیت پیشنهاد پست‌ها توسط اینستاگرام، نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

 

همچنین اینستاگرام پست‌های مشکوک به نقض خط مشی خود و یا پست‌هایی که اطلاعات نادرست منتشر می‌کنند را فیلتر می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041261.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش ایسنا، توییتر که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به شمار می‌رود، به تازگی قابلیت جدیدی را معرفی و برای کاربران برخی از کشورها فعال کرده است که به کاربران امکان پنهان و مخفی کردن ریپلای سایر کاربران به توییت‌های منتشر شده در پلتفرم این شبکه اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

 

توییتر اوایل سال جاری میلادی بود که اعلام کرد تست و آزمایش‌هایی را برای فعالسازی این قابلیت جدید شروع کرده است و حالا به نظر می رسد این مرحله آزمایشی به اتمام رسیده و توییتر از پنج شنبه گذشته، ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹، این امکان جدید را برای کاربران فعال در ایالات متحده آمریکا، کانادا و ژاپن فعالسازی کرده است.

 

بر اساس گزارش وب سایت Adweek، نحوه انجام کار این قابلیت بدین صورت است که کاربران قادر خواهند بود پاسخ (reply) سایر افراد به توییتها را که تمایلی به نمایش آنها ندارند، از معرض دید خارج کرده و مخفی کنند. این بدان معناست که پاسخ های پنهان شده در زیر پست های به اشتراک گذاشته شده افراد، به طور مستقیم قابل مشاهده برای کاربران نخواهند بود اما در صورتی که کاربران تمایلی برای مشاهده و دنبال کردن این پاسخ ها داشته باشند، می تاوندن آنها را در بخش اختصاصی reply ها مشاهده کنند.

 

برای فعالسازی این قابلیت، کاربران تنهاکافیست روی آیکون پیکان در گوشه‌ی بالا سمت راست توییتر کلیک کنند تا در پنجره باز شده، قابلیت "پنهان‌کردن پاسخ ها" را انتخاب کنند. همچنین پاسخ ها هر زمانی که کاربر بخواهد، قابلیت درآمدن از حالت مخفی سازی را دارند.

 

هنوز خبری مبنی بر تاریخ انتشار رسمی و همگانی این قابلیت برای عموم کاربران در تمامی کشورهای جهان منتشر نشده است. 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041247.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()