نوشته شده توسط : ساحل

تا چه حد با تکنیک بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ آیا می توان با استفاده از نکات کلیدی در فرمایش بازاریابی تلفنی موفق تر عمل کرد ؟ دستورکار ویژه ای که بازاریابی تلفنی و جذب مشتری جدید با به شغل بگیریم کدامند ؟ در این نوشتار که بخشی از زنجیره مقالات آموزشی بازاریابی تلفنی وب سایت گسترش تحارت دلیران دنا است به بررسی 12 نکته کلیدی در امر بازاریابی تلفنی می پردازیم.

۱۲ تکنیک بازاریابی تلفنی
۱۲ تکنیک بازاریابی تلفنی
۱) در بازاریابی تلفنی بر روی قصد خویش متمرکز شوید.
تازه شغل ها اندیشه می کنند مکالمه تلفنی فقط در رابطه با فروش کردن است،‌نه این نوع نیست. بازاریابی تلفنی در رابطه با بدست آوردن بخت فروش است.مخصوصا مقصود از تماس سرد پیمان قراردادن یا برای ترغیب مشتری های نهفته است.

۲)برای موفقیت در بازاریابی تلفنی در رابطه بازار ها و مشتریان احتمالی خود تحقیق کنید.
در بازاریابی تلفنی باید برای جذب مخاطبان درست هدف گذاری کنید.از تحقیقات بازاریابی برای تمرکز روی بازار هدف خویش کاربرد کنید.سپس الی جایی که می توانید در رابطه با شخص و یا شرکتی که می خواهید محصول خود را به او بفروشید اطلاعات جمع کنید.جمع آوری اطلاعات به شما کمک می کند در سررسید گفتگو با آن ها بتوانید در رابطه با کسب و کارشان و نیاز های شان بخوبی گفت و گو کنید.

براساس تحقیقات گروه گارتنر در کمپانی های با ۱۰۰ لغایت ۵۰۰ کارمند ، به طور میانگین هفت نفر بیشترین تصمیم های خرید را می گیرند ، بنابراین در بازاریابی تلفنی تماس با کسان اصلی برای موفقیت شما بایسته است.

 

۳) بخت کامیابی تماس تلفنی خود را با نفوذ کردن به شبکه های اجتماعی مخاطبان خود افزایش دهید.
بر اساس آمارگرفتن اگر شخصی که شما با او تماس می گیرید با شما در یک گروه در شبکه لینکداین عضو باشد شما ۷۰ درصد گمان کردن بیشتری برای صحبت کردن با فرد مورد عقیده دارید.

 

۴)برای آغاز مکالمه تلفنی خود یک متن آماده کنید.
متن مکالمه تلفنی به شما کمک می کند افکار خود را قبل از تماس تلفنی با مشتری حاضر کنید و از اشتباهات معمول که مایه قطع مکالمه بدست مخاطب می شود دوری کنید.

به عنوان مثال شما نباید بپرسید ” آیا اکنون موعد مناسبی برای صحبت کردن است ؟ ” یا ” امروز حال شما چطور است. ” متن آغاز مکالمه تلفنی خود را عینا از رو در درون تلفن نخوانید ، اما متعلق به به عنوان قالبی برای آغاز مکالمه خود کاربرد کنید.

 

۵)چه چیزی باید در متن آغاز تماس تلفنی باشد؟
یک طرح برای متن بیانیه آغاز مکالمه تلفنی عبارت است از :

سلام و معرفی، یک نقطه ارجاع ( چیزی درباره مشتری نهفته ) ،منفعت کالا و خدمات شما،و سپس رفتن به مرحله سوال و مکالمه

به عنوان مثال : سلام.بعد از نیمروز بخیر جناب نصیری.من محمدی هستم از کمپانی نیکوپاک نقش عالم با شما تماس گرفتم،من در یک تازه خواندم که شما تصمیم به تولید پودر های رخت شویی دو گانه دارید،ما توانستیم فرمول مونث نرم کننده لایوسا ایتالیا را بومی سازی نماییم که با عث می شود خرج پایان یافته شما به شدت کاهش پیدا کند.اجازه دارم چند تا سوال بپرسم لغایت مشخص کنیم کدام گرید محصول ما مطابق دربایستن های شما است؟

۶) یک متن برای باقی مانده مکالمه تلفنی خود آماده کنید.
مزایای کالا و خدمات خویش و دلایلی مشتری خفته باید محصول شما را بخرد ذکر کنید.اعتراضات معمول و پذیرش خویش به آن اعتراضات را توسط بیاورید.

بدون داشتن یک متن بازاریابی تلفنی شایستن اینکه چیزی از قلم بیافتد زیاد است.دوباره تکرار می کنم شما نباید واژه به کلمه از روی متن بخوانید بلکه از این متن به عنوان الگویی برای تماس سرد در بازاریابی و فروش تلفنی بهره‌گیری کنید.

برای پاسخ گویی به سوالات جزیی در رابطه با کالا و خدمات خود حاضر باشید.براساس تحقیق های فوربس ۵۸ درصد خریداران نهفته گزارش کرده اند کارشناسان قروش به طور موثر قادر به استجابت گویی به آن ها نیستند.

 

۷) برای ملاقات یک موعد مشخص درخواست کنید.
بگویید آیا چهارشنبه ساعت ۱۱ بامداد برای پیمان ملاقات سررسید احسان است؟ به جای این که بگویید آیا من می توانم هفته آينده با شما مذاکره کنم؟

۸)به خاطر داشته باشید مدیران دفاتر همبسته شما هستند و نه دشمن شما
با هرکسی که گوشی تلفن را بر می دارد به احسان صحبت کنید .از روش هایی کاربرد کنید که مدیران دفاتر را به اتفاق خویش کنید.گاهی اوقات گفتن این که ” می توانید به من کمک کنید ” به شما کمک می کند اطلاعات لازم مانند پیدا کردن شخص مناسب برای گفتگو کردن و یا زمان مناسب برای گفتگو کردن را بدست بیاورید،.یاد اخذ اسم منشی ها و برخورد دوستانه با آن ها در زمان تماس اخذ بسیار به شما کمک می کند.

تکنیک های فروش تلفنی


۹) در بازاریابی تلفنی مسیر خود را با ارسال هدایای تبلیغاتی کو چک و تک صاف کنید.
ارسال هدیه به شما کمک می کند در وسط شلوغی و انبوهی تماس های سایر کارشناسان بازاریابی تلفنی دیده شوید.یکی از مدیران می گوید : این پیشه بی اندازه است.یک چیز کوچک ۲٫۱۵ دلاری که ما ارسال کردیم به ما کمک کرد بتوانیم با مدیران ۵۰۰ شرکت برتر دنیا پیوستگی پایدار کنیم.زمانی که ما تماس می گیریم آن ها می گویند : ” اوه بله شما همان کسی هستید که آن هدیه را برای من ارسال کردید. “

۱۰) در صورت امکان تماس های تلفنی خود را صبح زود و یا بعد از نیمروز دیر وقت برقرار کنید.
این زمان ها بهترین سررسید برای دسترسی به تصمیم گیرندگان اصلی است.

 

۱۱) برای کامیابی در بازاریابی تلفنی ایستادگی کنید.
۸۰ درصد فروش های جدید بعد از پنجمین تماس ایجاد می شوند با این حال تقسیم اعظم کارشناسان فروش پس از دومین تماس ، مشتری را رها می کنند.

 

۱۲) تمرین و تمرین و تمرین:
بالا تر از کل چیز هایی که گفته شد : تمرین و تمرین و تمرین

در حالی تماس سرد برای شما ممکن است لذت بخش نباشد شما می توانید در آن ترقی شوید،و هرچه شما یک مهارت را اغلب تمرین کنید آن برای شما موثر تر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

5 ترفند حیاتی برای دارندگان پرینتر رنگی

 

در صورتی که شما پرینتر رنگی دارید اکیدأ به شما پیشنهاد میکنیم این 5 نکته اساسی و مهم را مطالعه کنید چرا که در صورتی که به این 5 ترفند اهمیت دهید و به آنها عمل کنید عمر پرینتر و جوهر آن را تضمین خواهید کرد.

 

حذف کردن خطوط اضافی:
مشکل: عکسی را چاپ کرده‌اید ولی می‌بینید که در آن خطوط اضافی دیده می‌شوند. این خطوط از کجا آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند؟
راه حل: در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزن‌های جوهرافشان به کار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر می‌توانید از بین ببرید:
قبل از چاپ عکس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور می‌توانید توسط گزینه‌های زیر اقدام کنید:

 

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

 

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره‌هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. "البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران می‌باشد انجام دهید".

 

با وجود پاک کردن سوزن‌ها هنوز کیفیت چاپ بد است. چکار باید کرد؟
مشکل: از پرینتر جوهری خود تنها گاهی وقت‌ها استفاده می‌کنید. متاسفانه هنگام استفاده چنان کیفیت بدی به شما می‌دهد که حتی نمی‌توانید، متوجه چیزی بر روی صفحه چاپ شده شوید. مطمئنا بخاطر مخزن‌های خالی از جوهر نمی‌باشد چرا که آنها را امتحان کرده‌اید.
راه حل: در آن دسته از چاپگرهای جوهری که مغزی و هد چاپگر یک قسمت واحد را تشکیل می‌دهند، مشکل خشک شدن جوهر در هد چاپگر در حالتی که از دستگاه زیاد استفاده نشود، دیده می‌شود.
اگر میزان کثیفی سوزن‌های چاپگر از یک حد مخصوص گذشته باشد، دیگر حتی با پاک کردن سوزن‌ها نیز کاری از دست شما ساخته نیست. در بهترین حالت، کارتریج مورد نظر را از دستگاه خارج کرده و هد چاپگر را با دستمال تمیز و خیسی پاک کنید. برای خیس کردن دستمال از آب معدنی استفاده کنید، چرا که مواد درون آب لوله می‌توانند دوباره باعث گرفتگی سوزن‌ها شوند. اگر این کار هم به شما کمک نکرد، با مسئولیت خودتان می‌توانید کمی خشن‌تر پیش بروید:
دستکاری و پاکسازی درونی با مواد پاک کننده شیشه یا نگه داشتن هد چاپگر در آب گرم.
سوزن‌های جوهرافشان به علت گرما خود را کمی باز کرده و جوهر خشک شده نیز از بین می‌رود.

 

هد چاپگر را شخصأ پاک کنید:
مشکل: فرض کنیم که در چاپگر شما کارتریج و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند و به جز آن هم اجازه بیرون آوردن هد از چاپگر به شما داده نمی‌شود. بسیار کثیف شده است و می‌خواهید آنرا تمیز کنید. اما به سوزن‌ها دسترسی ندارید.
راه حل: بعضی از هدهای چاپگر‌ها مثلا در گروه Epson-Stylus در دستگاه به صورت پایدار نصب شده‌اند و پیشنهاد هم نمی‌کنیم آنها را باز کنید. اما باز هم راهی برای تمیز کردن هد از همه کثیفیها وجود دارد. ولی قبل از آن باید از حالتی که در آن ایستاده است خارج شود، چرا که در غیر اینصورت هیچ امکان حرکتی برای آن نخواهد بود. برای باز کردن این قفل، پرینتر را روشن کرده و به محض خارج شدن هد پرینتر از مکان ایستاده خود، پرینتر را از برق بکشید. اکنون دیگر هد چاپگر قابل تکان دادن است.
اکنون دستمال تمیز و خیسی را زیر هد کشیده و با یک دست آن را محکم نگه داشته و با دست دیگر هد را به جهات مختلف حرکت دهید. اگر وقت داشتید مکان اولیه در پرینتر که هد را از آنجا برداشتید، نیزتمیز کنید. بنا به تجربه ما، در این مکان نیز بخشی از جوهرهای خشک شده که با گردو خاک نیز مخطوط شده است وجود دارند.
هنگامی که همه چیز را تمیز کردید، سیم برق را به پریز وصل کنید. چاپگر دوباره روشن می‌شود برای اطمینان می‌توانید برگه‌ای را بصورت تست چاپ کنید.

 

اگر بیش از حد با جوهر اقتصادی رفتار کنید، برایتان گران تمام می‌شود:
مشکل: وقت تمیز کردن هد چاپگر را نداشته و به این علت مجبور به خریدن فشنگ‌های جدید شده‌اید. البته با اینکه هنوز هم جوهر در کارتریج قدیمی شما وجود داشته است. می‌خواهید مانع از تکرار این موضوع شوید.
راه حل: کمتر صرفه‌جویی کرده و بیشتر چاپ کنید تا بتوانید در جوهر صرفه‌جویی کنید. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما درست است.
دلیل: کسی که کم چاپ می‌کند، به احتمال زیاد به جوهر بیشتری نیاز خواهد داشت چرا که با هر بار پاک کردن هد و سوزنها، مقداری جوهر نیز تلف می‌شود.
اگر جوهر از زمان چاپ قبلی (ترفندستان) در سوزن‌های جوهرافشان خشک شده باشد، حتی ممکن است که احتیاج به چند بار پاک کردن باشد تا بتوانید کیفیت مطلوب را در چاپ خود ببینید.
ناگفته نماند که چاپگرهای جوهری در حقیقت صرفه‌جو نیستند. بلکه جوهر زیادی را هم مصرف می‌کنند تا بتوانند سوزن‌ها را دوباره خالی کنند. شما در صورتی که مرتبا از پرینتر خود استفاده کنید، مانع از این عمل می‌شوید. حتی چاپ صفحاتی از اینترنت نیز کافی می‌باشد، خوبی این صفحات این است که با توجه به وجود عکس و متن، ترکیب عالی برای تمیز نگهداشتن سوزن‌ها خواهید داشت.

 

مسیر عبور هد چاپگر:
مشکل: شما از چاپ پرینتر خود راضی نیستید. حروف کشیده شده به نظر می‌رسند، عکس‌ها ظرافت مورد نظر را ندارند و خطوط بسیار کثیفند.
راه حل: اگر چنین چیزهایی برای شما مهم می‌باشند، در بیشتر وقت‌ها مسیر گذاری هد چاپگر به شما کمک می‌کند. بنا به مدل پرینتری که استفاده می‌کنید در گزینه‌های زیر مراجعه کنید:

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

5 ترفند حیاتی برای دارندگان پرینتر رنگی

 

در صورتی که شما پرینتر رنگی دارید اکیدأ به شما پیشنهاد میکنیم این 5 نکته اساسی و مهم را مطالعه کنید چرا که در صورتی که به این 5 ترفند اهمیت دهید و به آنها عمل کنید عمر پرینتر و جوهر آن را تضمین خواهید کرد.

 

حذف کردن خطوط اضافی:
مشکل: عکسی را چاپ کرده‌اید ولی می‌بینید که در آن خطوط اضافی دیده می‌شوند. این خطوط از کجا آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند؟
راه حل: در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزن‌های جوهرافشان به کار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر می‌توانید از بین ببرید:
قبل از چاپ عکس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور می‌توانید توسط گزینه‌های زیر اقدام کنید:

 

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

 

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره‌هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. "البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران می‌باشد انجام دهید".

 

با وجود پاک کردن سوزن‌ها هنوز کیفیت چاپ بد است. چکار باید کرد؟
مشکل: از پرینتر جوهری خود تنها گاهی وقت‌ها استفاده می‌کنید. متاسفانه هنگام استفاده چنان کیفیت بدی به شما می‌دهد که حتی نمی‌توانید، متوجه چیزی بر روی صفحه چاپ شده شوید. مطمئنا بخاطر مخزن‌های خالی از جوهر نمی‌باشد چرا که آنها را امتحان کرده‌اید.
راه حل: در آن دسته از چاپگرهای جوهری که مغزی و هد چاپگر یک قسمت واحد را تشکیل می‌دهند، مشکل خشک شدن جوهر در هد چاپگر در حالتی که از دستگاه زیاد استفاده نشود، دیده می‌شود.
اگر میزان کثیفی سوزن‌های چاپگر از یک حد مخصوص گذشته باشد، دیگر حتی با پاک کردن سوزن‌ها نیز کاری از دست شما ساخته نیست. در بهترین حالت، کارتریج مورد نظر را از دستگاه خارج کرده و هد چاپگر را با دستمال تمیز و خیسی پاک کنید. برای خیس کردن دستمال از آب معدنی استفاده کنید، چرا که مواد درون آب لوله می‌توانند دوباره باعث گرفتگی سوزن‌ها شوند. اگر این کار هم به شما کمک نکرد، با مسئولیت خودتان می‌توانید کمی خشن‌تر پیش بروید:
دستکاری و پاکسازی درونی با مواد پاک کننده شیشه یا نگه داشتن هد چاپگر در آب گرم.
سوزن‌های جوهرافشان به علت گرما خود را کمی باز کرده و جوهر خشک شده نیز از بین می‌رود.

 

هد چاپگر را شخصأ پاک کنید:
مشکل: فرض کنیم که در چاپگر شما کارتریج و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند و به جز آن هم اجازه بیرون آوردن هد از چاپگر به شما داده نمی‌شود. بسیار کثیف شده است و می‌خواهید آنرا تمیز کنید. اما به سوزن‌ها دسترسی ندارید.
راه حل: بعضی از هدهای چاپگر‌ها مثلا در گروه Epson-Stylus در دستگاه به صورت پایدار نصب شده‌اند و پیشنهاد هم نمی‌کنیم آنها را باز کنید. اما باز هم راهی برای تمیز کردن هد از همه کثیفیها وجود دارد. ولی قبل از آن باید از حالتی که در آن ایستاده است خارج شود، چرا که در غیر اینصورت هیچ امکان حرکتی برای آن نخواهد بود. برای باز کردن این قفل، پرینتر را روشن کرده و به محض خارج شدن هد پرینتر از مکان ایستاده خود، پرینتر را از برق بکشید. اکنون دیگر هد چاپگر قابل تکان دادن است.
اکنون دستمال تمیز و خیسی را زیر هد کشیده و با یک دست آن را محکم نگه داشته و با دست دیگر هد را به جهات مختلف حرکت دهید. اگر وقت داشتید مکان اولیه در پرینتر که هد را از آنجا برداشتید، نیزتمیز کنید. بنا به تجربه ما، در این مکان نیز بخشی از جوهرهای خشک شده که با گردو خاک نیز مخطوط شده است وجود دارند.
هنگامی که همه چیز را تمیز کردید، سیم برق را به پریز وصل کنید. چاپگر دوباره روشن می‌شود برای اطمینان می‌توانید برگه‌ای را بصورت تست چاپ کنید.

 

اگر بیش از حد با جوهر اقتصادی رفتار کنید، برایتان گران تمام می‌شود:
مشکل: وقت تمیز کردن هد چاپگر را نداشته و به این علت مجبور به خریدن فشنگ‌های جدید شده‌اید. البته با اینکه هنوز هم جوهر در کارتریج قدیمی شما وجود داشته است. می‌خواهید مانع از تکرار این موضوع شوید.
راه حل: کمتر صرفه‌جویی کرده و بیشتر چاپ کنید تا بتوانید در جوهر صرفه‌جویی کنید. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما درست است.
دلیل: کسی که کم چاپ می‌کند، به احتمال زیاد به جوهر بیشتری نیاز خواهد داشت چرا که با هر بار پاک کردن هد و سوزنها، مقداری جوهر نیز تلف می‌شود.
اگر جوهر از زمان چاپ قبلی (ترفندستان) در سوزن‌های جوهرافشان خشک شده باشد، حتی ممکن است که احتیاج به چند بار پاک کردن باشد تا بتوانید کیفیت مطلوب را در چاپ خود ببینید.
ناگفته نماند که چاپگرهای جوهری در حقیقت صرفه‌جو نیستند. بلکه جوهر زیادی را هم مصرف می‌کنند تا بتوانند سوزن‌ها را دوباره خالی کنند. شما در صورتی که مرتبا از پرینتر خود استفاده کنید، مانع از این عمل می‌شوید. حتی چاپ صفحاتی از اینترنت نیز کافی می‌باشد، خوبی این صفحات این است که با توجه به وجود عکس و متن، ترکیب عالی برای تمیز نگهداشتن سوزن‌ها خواهید داشت.

 

مسیر عبور هد چاپگر:
مشکل: شما از چاپ پرینتر خود راضی نیستید. حروف کشیده شده به نظر می‌رسند، عکس‌ها ظرافت مورد نظر را ندارند و خطوط بسیار کثیفند.
راه حل: اگر چنین چیزهایی برای شما مهم می‌باشند، در بیشتر وقت‌ها مسیر گذاری هد چاپگر به شما کمک می‌کند. بنا به مدل پرینتری که استفاده می‌کنید در گزینه‌های زیر مراجعه کنید:

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

رایت800 مگا بایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی

 

 

شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید .
ابتدا می بایست ببینید رایتر شما overburning ساپورت می کنه یا نه . برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کلید های ترکیبی Ctrl + R را فشار دهید . تو این پنجره ببینید که در قسمت Recorder information ، رو به روی عبارت Over burn عبارت suported نوشته شده است یا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما می تو نید از این ترفند استفاده کنید .

حال به منوی File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنید سپس در قسمت Expert features دقت کنید که عبارت enable overburn قعال باشد . در زیر همین گزینه مقدار مجاز overburn رو به دقیقه مشخص کنید .

حال به منوی File رفته و گزینه New را انتخاب کنید و در قسمت Multisession گزینه No Muttisession را انتخاب نمایید . سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Onec تبدیل کنید .

حال می تونید سی دی خود را رایت کنید مقدار رایت هم بستگی خیلی زیادی به رایتر داره .
م

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/mega-bytes-normal.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوشته شده بدست مهندس انصاری

آدرس کوتاهی این مقاله: http://darkoob.co.ir/?p=224

4.7
72
به تناسب نوع طراحی وب سایتی که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی هستی داره اما وردپرس به انگیزه رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای برپایی یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه های کاربردی بهره‌گیری کنید. طرح های زیبا، ویژگی های نیرومند و آزادی برای تشکیل هر چیزی که می خواید، وردپرس هم سررسید هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله تارنما های سرگرمی تا بزرگترین سایت های خبری آنلاین از وردپرس بهره‌گیری می کنند. بیش از 60 میلیون تن وردپرس را برگزیدن کرده اند لغایت وب سایتشون دانستن خونه رو بهشون القا کنه.

در سال 2003 وردپرس با استفاده از یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های تقسیم برای رغبت به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به شغل کرد، از آن سررسید به پس بزرگترین دست موزه تارنگار نویسی میزبانی در عالم با پروا به اینکه در میلیون ها سایت بهره‌گیری می شود و یومیه ده ها میلیون تن آن را می بینند شد. وردپرس یک پروژه منبع باز است به این معنی که صدها نفر در سراسر دانشمند روی آن شغل می کنن ، در ضمن به این معنی که شما می توانید از آن برای هر نوع سایتی و بدون پرداخت خرج مجوز و چندی سایر از آزادی های مهم کاربرد کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم تارنگار نویسی پیش درآمد شده ، ولی امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از راه هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد بهره‌گیری پیمان گرفته است، وردپرس فقط به پنداشت شما اندک میشه.

برای اخذ فایل منبع WordPress به سایت https://wordpress.org یا https://wordpress.com مراجعه کنید و پسینیان نسخه به روز شده رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون بارگذاری کنید.

 

 

 

مزایای طراحی سایت با WordPress :

1- استفاده ازش راحته
وردپرس راحته و یک رابط بصری داره ، اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به سرعت اتمام می شن. از اونجایی که تکنولوژی خیلی ساده ایه زمان صرف شده برای قالب بندی هم کاهش پیدا می کنه.

 

2- دسترسی بهش آسونه
می تونید تارنما را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. وردپرس بر پایه مرورگره و شما می تونید از هر کامپیوتری که متصله به اینترنت سایت خود را مدیریت کنید.

3- نیازی به ویرایش HTML یا نرم اسباب FTP نداره
وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم اسباب ویرایش HTML ندارد ، شما می تونید یک صفحه جدید یا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود تصاویر (و ویرایش آنها)، آپلود اسناد، فایل های ویدیویی، گالری تصاویر و … برپایی کنید بدون اینکه نیازی به نرم اسباب FTP یا HTML باشه.

 

4-موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرس
کد های وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجو را برای خواندن و فهرست محتوای سایت آسان می کنه. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تونه کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خودشو داشته باشه و برای واژه ها کلیدی ویژه بهینه سازی بشه. شما در ضمن می تونید از برچسب ها (Tags) برای افزایش سعی های بهینه سازی موتور جستجوگر بهره‌گیری کنید.

 

5- روی سایت مهار دارید
دیگه لازم نیست برای یک به روز رسانی و آپدیت ساده منتظر طراح سایت باشید ، با وردپرس، شما نزدیک کنترل هر جنبه ای از سایت خودتونو دارید و می تونید به راحتی به روز رسانی های خویش را انجام بدید.

 

6- طراحی سایت شما قابل برنامه ریزیه
وردپرس به عنوان یک موتور برای تارنما شما عمل می کنه ، با پروا به اینکه شکل و دریافتن سایت %100 برای شما شخصی سازیه ، اسم بازرگانی شما از این طریق میدرخشه و یک تجربه بی همتا هم برای بازدید کننده هاتون به ارمغان میاره.

 

7- یک تارنگار کاملا حاضر اس
از اونجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی برپایی شد ، قابلیت های تارنگار نویسی هم به تناسب نیاز های ما ساخته شد. راه اندازی اشتراک ایمیل RSS در وبلاگتون ، قابلیت عقیده دادن و به طور اتوماتیک اضافه کردن آخرین پست های وبلاگ به صفحات سایر سایت همانند صفحه اصلی وب سایت، بسیار راحته و باعث اشاعه دسترسی کمپانی شما و برپایی سایتی پرکار تر میشه.

 

8- اشاعه عملکرد سایت با پلاگین ها
می خواید یک تقویم ، گالری ویدئو، ویژگی های توییتر و فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خویش اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها یا پلاگین ها که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمتی بخردانه دارن در دسترس ما پیمان میده.

 

9- امکان رشد داره
سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیرن ، شما میتونید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ در سایت خویش داشته باشید اما عملکرد سایت کم نباشه و هر بار که بخواید صفحه اضافه کنید یا ویرایش سپریدن بدین.

 

10- چند کاربره ست
به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای تارنما تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

 

 

 

معایب طراحی سایت با WordPress :

1- میتونه گزند پذیر باشه
وردپرس منبع باز و متکی به یک جامعه از توسعه دهندگان است ، برای پیدا کردن منابع لازم است که آن را با تم ها و پلاگین ها شخصی سازی کنید. هر تم یا افزونه ای که در سایت وردپرس خودتون کاربرد می کنید بدست شخص دیگری تألیف شده است؛ از آنجا که هیچ سازمان یا شخص خاصی برای بازبینی بر تم ها یا افزونه های وردپرس وجود نداره در پلاگین ای که در سایت شما کاربرد می شود، یک سری اشکال هستی داره. چنانچه شما این را نمی دانید، با وردپرس، تنها یک افزونه می تونه به داشبورد مدیریت شما دسترسی داشته باشه؛ مگر اینکه شما به طور پرکار اقدامات لازم برای ایمن سازی تارنگار وردپرس خود را سپریدن داده باشید، با این حال نمیتونید کاملا مطمئن باشید. همچنین، وردپرس در PHP اجرا می شود و جزئیات مهم در پایگاه داده MYSQL خود را ذخیره می کند که برای حملات SQLیک نهفته است. آسیب پذیری به حملات خشونت آمیز یگانه از انگیزه ها اصلی بهره‌گیری نکردن از وردپرس است، مگر اینکه شما یک پلاگین برای مقابله نصب کنید

 

2- می تونه خیلی پرهزینه باشه
نه اشتباه نکنید ، وردپرس خودش مجانیه! دانلود و نصب وردپرس رایگانه اما فقط داشتن وردپرس کافی نیست مگر اینکه نخواید که تارنما شما جزو 70 میلیون وب سایتی که با وردپرس پیشه می کنن باشه. شما وردپرس را در کل جا می بینید و هنگامی که شما یک نسخه از یک سایت را با به کارگیری وردپرس نگریستن می کنید، کمتر درون ذهنتون ماندگار میشه ؛ به همین علت هم وردپرس گرانه. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به درستی طراحی شده و همش فعال است، باید چند میلیون خرج کنید. فقط گذرگاه این است که خودتون طراح سایت وردپرسی باشید.

 

3- باید به چهره مداوم بروز رسانی کنید
شاید به نظر شما از مزایا باشه اما وقتی به فرکانس و تکرار به روز رسانی ها و مسائل مربوطه همانند آپدیت پلاگین ها و … اندیشه کنید متوجه می شید که خیلی هم چیز نکوداشتن نیست. با هر بروز رسانی سخت قالب سایت و پلاگین ها رو خواهید داشت که اغلب با هزینه های گزاف همراهه. تعمیر و حفاظت در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی همیشگی ازش استفاده کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده دگرگونی ها در قالب یا پلاگین های خویش باشید. اگر شما بودجه، طراح یا برنامه نویس یا منابعی برای مدیریت این به روز رسانی ها دارید، وردپرس عالیه

 

4- از منابع زیادی استفاده می کنه
برای اینکه وردپرس براتون کارساز باشه باید اغلب مواقع بسیاری از پلاگین ها رو نصب کنید ، نصب تنهای وردپرس بی هوده اس و احتیاج به تم و حداقل چند پلاگین داره. در یک سطحی این زمینه دشوار به نظر نمیاد اما هر چقدر بیشتر پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما ناچیز و کمتر میشه. اگه با این پلاگین ها کار نکنید یا اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این ویژگی ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ با یک تارنما زیاد بسیار کند روبرو می شید.

از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به وب سایت های HTML یا PHP از منابع بیشتری استفاده می کنه، مگه اینکه شما یک گذرگاه حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک کاربرد کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد.

 

5- توی سئو می تونه مشکل ساز باشه
مهمه که پروا اخص ای به این جستار داشته باشید مگه اینکه در حال حاضر دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه اما کل سیستم های مدیریت درونمایه (CMS) همینطورن. اگر دانشی درباره سئو نداشته باشید خیلی آسان دشواری ها مربوط به این جستار در وردپرس خودشونو نشون می دن. یگانه از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و طبقه بندی بدست وردپرسه. گذرگاه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و بخش بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما برپایی میکنید و هر تقسیم ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری متعلق به درونمایه را خواهید داشت. با توجه به نتایج، بعضی کسان 10 نسخه از یک محتوا دارند و شگفتی می کنند که چرا یک سوژه مانند را تجربه می کنند.

اگر شما یک ادب پیشرفته از سئو داشته باشید به این مشکل برنمی خورید اما کل ندارن متاسفانه. اکثر افرادی که این نوشتار را مطالعه می کنند احتمالا لغایت امروز اینو نمی دونستن.

 

 

 

چگونه یک وبسایت وردپرس ایجاد کنیم
این راهنما برای کسایی در عقیده گرفته شده که می خوان اولین تارنما رو با وردپرس برپایی کنن. ما با پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا مناسب، گزینش یک نام دامنه، سپس سرویس میزبانی وب مناسب، افزودن تم ها، پلاگین ها و سفارشی کردن ظاهر سایت شروع می کنیم.

 

 

مرحله نخست (بستر یا پلتفرم مناسب برای تارنما خود را انتخاب کنید)

سیستم مدیریت درونمایه چیست؟
CMS یا سیستم مدیریت محتوا به زبان ساده، یک پلتفرم از مکانیزمیه که به شما قابلیت برپایی محتوا و نشر اون در وب سایتتون رو میده مثل یک جا رختی برای کتی است که همون محتوای شماست. این نرم انگیزه ها است که بر روی سرور میزبان شما نصب شده است و ارائه دهنده میزبان شما فقط یک کلیک لازم داره لغایت CMS شما رو نصب کنه. پس از نصب، شما می تونید به سایت خود به عنوان مدیر وارد شوید و عکس ها، متن ها و دیگر مطالب رو اضافه کنید. وانگهی می تونید یک قالب در موازات طراحی و قصد سایتتون نصب کنید ، با قالب اضافه شده، می توانید نما سایت خود را سفارشی و شخصی سازی کنید. همچنین می تونید یکسری پلاگین برای افزودن توابع به سایت نصب کنید مثل یک پلاگین به اشتراک گذاری اجتماعی برای کمک به انتشار کلمه در باره سایت از راه شبکه های اجتماعی. همه اینها و بیشترش رو می تونیم با سیستم مدیریت درونمایه انجام بدیم.
حالا که سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما با همه مزایا و معایب اش وردپرسه پس بریم سراغ مرحله بعدی.

 

 

مرحله دوم (یک نام صحیح برای تارنما (دامنه) و میزبانی برگزیدن کنید)

قبل از اینکه اسم حوزه رو انتخاب کنید، لازمه مطمئن بشید که توازن باره عقیده شما در اون پیمان داره. برای ایجاد یک تارنما تولید درآمد زیاد مهمه. در حال حاضر، تنها مطمئن بشید چیزیه که اخ دارید و به راستی واقعا پرشور است و اطمینان حاصل کنید که شما دارای تخصص بخردانه درباره نام مورد عقیده هستید. شما هر نامدار رو می تونید گزینش کنید در چهره موجود بودن اما من براتون پیشنهادهایی دارم :

وب سایت تجارتی – اگر شما در حال ایجاد یک تارنما برای بازرگانی و کسب و کارتون هستید بهتره برگزیدن نام پهنه با نام کمپانی یا نام بازرگانی شما یکی باشه. به عنوان مثال نام حوزه شما می تونه به این شکل باشه.com نام شرکت یا .comنام برند شما
وب سایت شخصی – اگر قرار باشد وبسایت شخصی شما باشد، بهتر است با com بسازید.
وب سایت سرگرمی – هیچ محدودیتی ندارید.

محبوب ترین پهنه ها .com ، .org، .netو .ir هستن اما با پروا به اتساع های جدیدی که اخیرا در نام های گستره ها به هستی آمده می تونید حوزه های جدیدی هم امتحان کنید همانند .pizzaاسم کمپانی و.greenاسم کمپانی و …

با تمام این اوصاف پیشنهاد من به شما به کارگیری دامنه های رایجه چون هنوز این دامنه های جدید تو ذهن کسان جا نیفتاده.

 

انتخاب نام صحیح برای دامنه
گام بعدی در فرآیند ما دربرگیرنده برگزیدن اسم پهنه است. نام دامنه اساسا نشان اینترنتی در نوار آدرس مرورگر برای بازدید از یک تارنما خاص است. برگزیدن نام دامنه مناسب خیلی حیاتیه ، چند چیز که باید در عقیده بگیرید :

 

کوتاه – نام های کوتاهتر برای به حافظه سپردن و تایپ آسان تر انتخاب پسندیده تری هستند.
قابلیت برندینگ – اسم پهنه شما هم در راستای برند شدن به شما کمک می کنه، تنها مطمئن بشید که انتخابتون در این گویه باعث اشتباه نشه.
به یاد ماندنی – کسان خیلی زود و راحت فراموش می کنند، سرشناس پیدا کنید که نخستین بار بازدید کنندگان سایت شما به یاد بسپارن.
جذاب – شما تعقیب یک نام برای دامنه هستید که هم آسان در دهان بچرخه هم اینکه کاملا قصد شما رو توصیف کنه.
تایپ راحت
شامل واژه ها کلیدی باشه (اختیاری) – واژه ها کلیدی مناسب یا ترکیبی از مناسب ترین ها رو پیدا کنید، هر چقدر اسم گستره شما به واژه کلیدی سایت تقریبا تر باشه برای سئو شما هم بهتره.
توزیع ویژه (اختیاری) – اگر شما یک وب سایت در مورد یک پخش خاص بنویسید، باید رسیدگی کنید که آیا اختصارات متداول هستی دارد یا نه. مثلا در بسیاری از سایت هایی که رتبه فوقانی دارند “WP” به عنوان بخشی از نامشون پیمان داره الی نشون تن که برای طراحی از WordPress استفاده کرده اند.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

هاستینگ
وقتی در ارتباط با نوع ارائه دهنده میزبان صحبت می کنیم، فقط دو گذرگاه داریم :

 

 

هاستینگ مشترک
مدیریت هاستینگ وردپرس
توصیه من به کسایی که نخستین تارنما خودشون رو می سازن، هاستینگ مشترکه، هر گونه دیگه ای از انواع میزبانی رو که شنیدید مثل میزبانی خصوصی مجازی ممکنه انتخاب مناسبی برای اولین وب سایت شما نباشه. میزبانی میزبان راه رفتنه و پس ما می توانیم در مورد ارتقاء میزبان خویش صحبت کنیم. هر دو نوع ارائه دهنده میزبانی که ازشون نام بردیم، ثبت اسم گستره و هاستینگ عرضه می کنن و این دقیقا همان چیزیه که ما برای برپایی یک وب سایت بسیار جذاب بیچارگی داریم.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸  3980911102

امروزه کاربردهای مختلف هوش مصنوعی در ابعاد مختلف زندگی، بخصوص در مباحث نظامی، باعث مطرح شدن مسائل مختلف اخلاقی در باب استفاده از ربات‌ها در جنگ شده است.

هوش مصنوعی و آینده جنگ‌ها؛ روبات‌ها با اصول حقوق بشر دوستانه چه می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری؛ تاریخ حیات بشری سرشار از دوگانگی‌های بسیاری بوده که شاید جنگ و صلح را بتوان مهم ترین نمود و نتیجه همه آن ها محسوب کرد. تاریخ انسان، تاریخ جنگ و صلح و در واقع جنگ و صلح سازنده تاریخ انسانی بوده است. اگر این پندار صحیح باشد، تغییر در ابزار و ماهیت جنگ و صلح، تاریخ های متمایزی را رقم زده که برای درک و شناخت آن ها ناگزیر از شناخت ابزار و ماهیت جنگ ها و دگرگونی های آن‌ها هستیم.

به نقل از پژوهش دکتر اصغر مشبکی، کاربردهای نوین هوش مصنوعی در خلال جنگ جهانی دوم و توسط نوربرت وینر یکی از دانشمندان دانشگاه فنی ماساچوست آغاز شد. وی با استفاده از مفهوم بازخورد، روشی برای ساخت توپ ضد هوایی با هدایت راداری ابداع نمود. کار اینگونه بود که دستگاه با دریافت اطلاعات، بازخورد از رادار، همواره موقعیت خود را تنظیم می کرد.

الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي با تكيه بر فناوري‌هاي كليدي مانند ميكروالكترونيك، نانو فناوري، سنسورها، محاسبات و ارتباطات درحال پيش بردن جوامع كنوني به سمت سيستم‌هايي هستند كه نقش عامل انساني كمرنگ‌تر شود. رايانه‌اي شدن سيستم‌ها يكي از شاخص‌هاي نشان دهنده افزايش سهم عنصر دانش در جنگ است. امروزه جنگ واقعاً از تمام جهات خودكار شده و مستلزم اين توانمندي است كه مقادير زيادي از داده‌ها در شكل‌هاي گوناگون مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد.

نسل جدید تسلیحات نظامی و روبات‌ها، از جنگ‌افزارهای ثابت در نیروی دفاعی کشورهاست. در عصر حاضر، کشورهای چین، روسیه، انگلستان و ایالات متحده به همراه پنجاه کشور دیگر به دنبال تقویت زرادخانه روباتیک خود، ازجمله روبات‌های نظامی مرگبار هستند و در این میان، کشور چین با رونمایی از 27 مدل مختلف روبات‌های مسلح تا سال 2012 میلادی، مقام اول را به خود اختصاص داده است.

این حجم استفاده از روبات‌های نظامی، متخصصین علم روباتیک را بر آن داشته است تا با تکیه بر معیارهای مختلف، تعریفی مناسب برای این دسته از تسلیحات نوین ترتیب دهند. روبات ماشینی است که از طریق کنترل از راه دور یا بر اساس الگوهای ازپیش برنامه‌ریزی‌شده، دسته‌ای از وظایف با پیچیدگی‌های خاص را انجام می‌دهد و همچنین نسبت به انسان از درجات مختلف استقلال برخوردار است.

در دنیای امروز، اما برخی شرکت‌های صنعتی که در حوزه فناوری کار می‌کنند در تلاش هستند به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روبات‌های سرباز تولید کرده و روانه میدان جنگ کنند. ظاهرا جنگ آینده جنگ روبات‌ها خواهد بود.

 

 

 

مشکل استفاده از روبات‌ها در جنگ چیست؟

بهره‌گیری از روبات‌های نظامی در ارتش بعضی از کشورها به امری طبیعی و حتی لازم تبدیل شده است، درحالیکه برخی دیگر، تنها قربانی استفاده از آن هستند. باید گفت که روبات با هر میزان از استقلال، خطراتی به همراه خواهد داشت و بدین ترتیب، نیازمند نظارت نهایی انسان است.

با استناد به نتایج پژوهش رضا اسلامی، استادیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و نرگس انصاری که در سال 1395 انجام شد، باید گفت روبات نظامی به هنگام تطبیق با اصول کلیدی حقوق بشردوستانه بین‌المللی با مشکلاتی روبه‌روست که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

تفکیک میان اهداف نظامی و غیرنظامی از پایه‌ای‌ترین قواعدی است که باید به هنگام درگیری رعایت شود. حتی اگر سامانه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرد نظامی را، با توجه به نشانه‌های مشخص‌کننده، شناسایی کند، به علت عدم تعریف «غیرنظامی» در حقوق بشردوستانه، مشخص نیست که چه برنامه‌ای باید در نرم‌افزار روبات قرار بگیرد.

شکی نیست وقتی که نتوان نظامی را از غیرنظامی تفکیک کرد، اصل تناسب را هم نمی‌توان به شایستگی اجرا کرد. بخش اساسی در این اصل، سنجش میزان تلفات جانبی و مزیت نظامی است. آن هنگام که معلوم نباشد که آیا روبات می‌تواند مرحله نخست را انجام دهد، یعنی تلفات غیرنظامیان را تعیین کند یا نه، اصلاً نمی‌توان به مرحله دوم یعنی سنجش مزیت نظامی ورود پیدا کرد. حتی اگر با استناد به برخی برنامه‌های موجود در روبات، از بخش نخست چشم‌پوشی شود، چگونه می‌توان از روبات انتظار داشت تا به سنجش مزیت نظامی و انجام فرایند تناسب، که فراتر از داده‌های کمی بوده و کاملاً ذهنی و کیفی است، بپردازد.

دکتر سید کمال الدین موسوی استاد جامعه شناسی جنگ و مدرس دانشگاه با اشاره به یکی از قدیمی‌ترین اهداف اساسی قواعد امری و عرفی حقوق بشردوستانه یعنی اصل تفکیک و مصونیت غیرنظامیان، گفت: این اصل باید در مخاصمه مسلحانه(ملی یا بین المللی) اعمال شود، زیرا این اصل در واقع تنظیم کننده نحوه استفاده از تسلیحات در درگیری های مسلحانه است.

همچنین در پژوهش اسلامی و انصاری آمده است که مسئله دیگر آنکه هنوز سامانه نرم‌افزاری روبات قادر نیست وضعیت‌هایی مانند فرد خارج از کارزار یا حالتی مانند تسلیم شدن را تشخیص دهد. در این بین، اعطای امان، زیر سؤال خواهد رفت. اگر روبات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرد X باید کشته شود و آن فرد، زخمی شده و تقاضای اسیرشدن به جای کشته شدن را کند، آیا روبات، توان دستگیری فرد به جای قتل او را خواهد داشت؟

در صورت استفاده از روبات در میدان جنگ و نقض قواعد حقوق بشردوستانه، تعیین شخص مسئول، مشکل است. عامل، فرمانده، تولیدکننده یا برنامه‌ریز در مقام اتهام قرار خواهند گرفت که با این حال، هیچکدام به طور جدی مسئول اصلی نخواهند بود. عدم پاسخگویی و شفافیت، مهم‌ترین دغدغه پیش روی تسلیحات روباتیک با هر درجه از استقلال خواهد بود.

دکتر موسوی با اشاره به عدم تعریف دقیق غیرنظامیانی که حمایت قانونی خود را از دست می‌دهند با وجود هوش مصنوعی، اظهار داشت: این مسئله باعث می شود سرباز هنگام مواجهه با این اهداف، دچار شک و عدم قطعیت شود. حال انسان به واسطه قدرت تفکر، تجزیه و تحلیل و همچنین حس شفقت متناسب با وضعیت، تصمیم به شلیک یا عدم شلیک می‌گیرد.

با عنایت به مباحث مطرح شده در پژوهش اسلامی و انصاری و نظرات دکتر موسوی، می‌توان گفت روبات‌های نظامی در مواجهه با حقوق بشردوستانة کنونی با خلأ روبه‌رو هستند. گرچه موافقان با استدلالات خود، سعی در سازگار نشان دادن این نوع تسلیحات با قواعد موجود داشته‌اند، این موارد نتوانسته به چالش‌های جدی و مشخص در این حوزه پاسخ دهد. به عبارت دیگر، اگر دولت‌ها خواستار بهره‌گیری از روبات‌های نظامی هستند، با توجه به مشکلات عدیده مذکور، باید به فکر تنظیم شکل جدیدی از حقوق جنگ باشند یا اینکه به هنگام طراحی روبات‌ها، خط قرمز حقوق بشردوستانه موجود را در تمام زمینه‌ها رعایت کنند که در این صورت، بهره‌گیری از روبات نظامیِ کاملاً خودمختار، این خط قرمز را زیر سؤال خواهد برد.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980911102.html



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴  3980912040

مقامات آنتی تراست اتحادیه اروپا قصد دارند درباره سیاست های فیس بوک درباره جمع آوری، فراوری و استفاده از اطلاعات در مقاصد گوناگون از جمله درآمدزایی از طریق تبلیغات تحقیق کنند.

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک تحقیق می‌کند

به گزارش مهر به نقل از انگجت، پس از گوگل این بار قانونگذاران آنتی تراست (ضد انحصار) اتحادیه اروپا تصمیم دارند درباره شیوه های جمع آوری اطلاعات و درآمدزایی فیس بوک تحقیق کنند.

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده تحقیقات اولیه درباره شیوه کنترل اطلاعات در دو شرکت گوگل و فیس بوک را آغاز کرده است. سازمان ناظر بر رقابت های بازار این اتحادیه در بیانیه ای نوشته است: تحقیقات مذکور درباره شیوه های جمع آوری، فرآوری، استفاده و درآمدزایی از اطلاعات از جمله مقاصد تبلیغاتی است.

هدف این تحقیقات مشخص کردن آن است که آیا فیس بوک استفاده شرکت های طرف سوم از اطلاعات کاربرانش را در ازای دسترسی به APIها برای پلتفرم مرکزی و اینستاگرام محدود می کند یا خیر.

هدف تحقیقات این کمیسیون آن است که مشخص کند آیا فیس بوک مانع دسترسی به اطلاعات می شود یا خیر . 

مقامات اتحادیه اروپا نگران انبوه اطلاعاتی هستند که شرکت های بزرگ ذخیره می کنند. آنها بیم دارند که شرکت های بزرگ با استفاده از این اطلاعات رقبای خود را از میدان خارج کنند.

ماه گذشته فاش شد که قانونگذاران اتحادیه اروپا مشغول بررسی سرویس Marketplace فیس بوک و تغییرات عملکرد آن در خصوص طبقه بندی بازار تبلیغات طی سال های اخیر و لینک های تجاری میان شرکت و رقبایش هستند

منبع 

https://www.alef.ir/news/3980912040.html

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی 10 افزونه برتر سئو وردپرس
که نصب و پرکار سازی هرکدام متعلق به ها میتواند تاثیر قابل توجهی در سئو سایت شما داشته باشد.
افزونه WordPress SEO by Yoast
بهترین افزونه سئو وردپرس
پلاگین Yoast در بالا بردن سئو وردپرس زیاد کارساز میباشد که به ما کمک میکند بهترین و بهینه ترین درونمایه را برای وبسایت خویش بنویسیم وانگهی میتوانیم عناوین صفحات سایت را با این افزونه به بهترین شکل مدیریت کنیم
به علاوه اینکه این پلاگین یک sitemap زیاد نیرومند نیز در گزین کردن ما قرار میدهد
اگر نگوییم بهترین بدون شک یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس همین Yoast میباشد
صفحه افزونه
افزونه All in One SEO Pack
افزونه سئو وردپرس
این افزونه کاری مانند Yoast انجام میدهد و به طور اتوماتیک وبسایت شما را برای موتور های جستجو بهینه سازی میکند
اما نکته ای که هستی دارد این است که کاربرد مقارن از all in seo pack و seo by yoast نه تنها مفید نیست بلکه برای سئو خطرناک هم هست پس حتما باید از یکی از آن ها را نصب کرد و رهنمود ما هم این است که از yoast بهره‌گیری کنید
صفحه افزونه
افزونه SEO Plugin by SQUIRRLY
seo-plugin-by-squirrly
این پلاگین به شما کمک میکند تا یک محتوای عالی و سئو شده برای وبسایت خودتون بنویسید و همینگونه میتوانید بهترین واژه ها کلیدی را برای آن نوشتار در کمتر از 2 دقیقه پیدا کنید
صفحه افزونه

10 افزونه و ابزار برتر سئو برای وردپرس


افزونه SEO Ultimate
seo-ultimate
seo ultimate به شما کمک میکند الی کنترل بهتری روی عناوین صفحات داشته باشید همچنین میتوانید به وسیله آن تگ های متا، صفحاتی که موتورهای جستجو نتوانند آن ها را نمایه کنند (noIndex)، خطاهای 404 سایت و لینک ها را به راحتی مدیریت کنید
صفحه افزونه
افزونه WP Social SEO Booster
wp-social-seo-booster
یکی دیگر از پلاگین های کاربردی سئو که با فعال سازی آن میتوانید رتبه بهتری در نتایج گوگل داشته باشید
صفحه افزونه
افزونه SEO Friendly Images
بهترین افزونه وردپرس برای بهینه سازی عکس ها seo firendly images میباشد، که به طور خودکار به عکس ها صفت های alt و title را اضافه میکند و مایه میشود در نتایج موتورهای جستجو عکس های وبسایت شما بهتر نمایش دیتا شود
سئو وردپرس
صفحه افزونه
افزونه Google XML Sitemaps
google-xml-sitemaps
بهترین افزونه ساخت نقشه سایت برای آسان نمایه شدن مطالب سایت در موتورهای جستجو
اگر مقارن از google xml sitemaps و yoast استفاده میکنید باید نقشه سایت در yoast را از طریق تنظیمات آن غیر پرکار کنید لغایت تداخل قبل نیاید
صفحه افزونه



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,فیس بوک

گزارشی جدید نشان می دهد فیس بوک اطلاعات کاربران خود را بدون رضایت آنها در اختیار حداقل ۶۰ تولید کننده تبلت و موبایل از جمله اپل و سامسونگ قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از ماشابل، در سال ۲۰۱۵ میلادی فیس بوک اجازه دسترسی برنامه نویسان اپلیکیشن های طرف سوم به اطلاعات کاربران فیس بوک را مسدود کرد. اما طبق تحقیقی جدید نشان می دهد تولید کنندگان موبایل و تبلت به این اطلاعات دسترسی داشته اند.

 

نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرده این شبکه اجتماعی با حداقل ۶۰ تولید کننده  قرارداد اشتراک گذاری اطلاعات داشته است. برخی ازاین شرکت ها عبارتند از اپل، آمازون، بلک بری و سامسونگ. این درحالی است که قرارداد با برخی از این شرکت ها همچنان ادامه دارد.

 

به عنوان مثال طبق این قرارداد، قابلیت های فیس بوک که با موبایل ها همخوان می شود (مانند API های یکپارچه با دستگاه) به کاربران موبایل های بلک بری اجازه می دهد تا با دوستان فیس بوکی یکدیگر تماس بگیرند.

 

چنین عملیات های یکپارچه سازی در زمانی که موبایل های هوشمند قابلیت های لازم برای ارائه اپلیکیشن فیس بوک را نداشتند، ملزوم بود.

 

اما به نوشته نیویورک تایمز،  فیس بوک این تولید کنندگان را طرف سوم به حساب نیاورده و به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران بدون رضایتشان را داد.

 

علاوه برآن برخی تولید کنندگان می توانستند اطلاعات دوستان کاربر را بازاریابی کنند. به هرحال فیس بوک از ماه آوریل تصمیم داشته این نوع شراکت را نیز پایان دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews8914.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام

گزارشی جدید نشان می دهد اینستاگرام قصد دارد امکان پست ویدئوهای یک ساعته را برای کاربران خود فراهم کند و به این ترتیب به رقیب یوتیوب بدل خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از ماشابل، اینستاگرام با آپدیت جدید خود احتمالا به رقیبی برای یوتیوب تبدیل خواهد شد.

 

طبق گزارش جدید وال استریت ژورنال این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مشغول ساخت قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد ویدئوهایی یک ساعته پست کنند.

 

در حال حاضر کاربران می توانند ویدئوهایی یک دقیقه ای در حساب کاربری خود و ۱۵ ثانیه ای در استوری ها پست کنند.

 

البته این گزارش به طور دقیق عملکرد چنین ویژگی را تشریح نمی کند بلکه به نظر می رسد این بخشی از افزودنی های استوری اینستاگرام باشد.

 

هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی عرضه می شود اما گام بزرگی برای اینستاگرام به حساب می آید.

 

این گام فرصت های درآمدزایی بیشتری برای اینستاگرام فراهم می کند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews9014.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به هر دلیل منظور حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید و دیگر منظور تکاپو با اکانت خویش را نداشته و میخواهید همگی فعالیت های پیشین خود مثل لایک، کامنت و فالو کردن هایتان حذف شده و اثری از حساب اینستاگرام خویش در این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد. کافی ایست طریقه دیلیت اکانت اینستا را فرا بگیرید به همین منظور ما امروز منظور تعلیم حذف اکانت اینستاگرام را داریم بعد با ما همراه شوید.

البته قبل از آغاز آموزش باید خدمت شما پهنا نماییم که در این مقاله، پاک کردن اکانت اینستاگرام را هم از طریق گوشی و هم از راه رایانه برای شما نشنان خواهیم داد تا به هر کدام از این سیستم ها دسترسی داشتید سریعا اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کرده باشید.

فهرست
حذف اکانت اینستاگرام از راه سایت اینستاگرام
دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی:
فیلم آموزشی حذف اکانت اینستاگرام در گوشی:
پاک کردن حساب اینستاگرام از راه کامپیوتر:
چند نکته:
صوت آموزشی حذف اکانت اینستاگرام:
نتیجه گیری
حذف اکانت اینستاگرام از راه سایت اینستاگرام
قبل از شروع تعلیم حذف اکانت اینستاگرام باید تفاوت آن با دی اکتیو کردن اینستاگرام را بدانید. در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خویش را غیر پرکار میکنید و بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و اثناء جستجو اسم اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش دیتا نمیشود و برای فعالسازی مجدد آن کافی ایست مجدد اسم اکانت و پسورد خود را وارد کنید لغایت اکانت شما پرکار شده و همگی فعالیت های قبلی آن بازگردد.

اما در منزه کردن اکانت اینستاگرام تمامی تکاپو های پیشین شما برای همش پاک و حساب مربوطه برای همیشه حذف و دیگر قابل بازگردانی نخواهد بود. حال پس از احساس تفاوت این دو، مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را برای شما مرحله به مرحله آموزش میدهیم.

دیلیت اکانت اینستاگرام در گوشی:
ما آغاز نحوه پاک کردن پیج را از راه مرورگر گوشی و سپس در کامپیوتر روشنگری میدهیم که در کل تفاوت آنچنانی با هم ندارند. ولی به هر حال با این توضیحات میتوانید از چند گذرگاه اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کرده باشید. برای عملی کردن این باره در گوشی خود به مانند مراحل ذیل اقدام کنید.

۱_برای آغاز کافی ایست لینک زیر را لمس کرده تا وارد دسته حذف اکانت در سایت اینستاگرام شوید.

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/accounts/remove/request/permanent

۲_بعد از لمس لینک مربوطه، اینستاگرام از شما میخواهد اکانتی را که هدف حذف همیشگی آن را دارید، وارد آن شده و بعد از لاگین شدن با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد.


۳_ در صفحه مفتوح شده شما باید احد از گزینه های کادر مربوطه ” ?why are you deleting your account “را برگزیدن کنید که ما گزینه ” something else ” را گزینش میکنیم.

۴_در مرحله بعدی اینستاگرام پسورد اکانت مربوطه را مجدد از شما سوال میکند و شما باید در کادر باز شده پسورد پیج تان را وارد کنید.

۵_بعد از وارد کردن پسورد، حال باید دکمه قرمز رنگ ” permanently delete my account ” که در تقدیر زیر صفحه پیمان دارد را لمس کنید.

۶_ پس از زدن این دکمه، اینستاگرام برای واپسین بار از شما میپرسد که منظور حذف اکانت خود را دارید که اگر چنین قصدی دارید گزینه قبول را لمس کنید.

حذف اکانت اینستاگرام
فیلم آموزشی حذف اکانت اینستاگرام در گوشی:
نمایشگر ویدیو

00:00
00:00


پاک کردن حساب اینستاگرام از راه کامپیوتر:
برای دیلیت کردن اکانت خویش میتوانید باز هم از راه سایت اینستاگرام ولی این بار با سیستم کامپیوتر و یا لب تاپ اقدام کنید. از این رو برای این پیشه بس است یکی از مرورگر های موجود به دنبال سی خود را باز کنید و سپس بر روی لینک آدرس مربوطه کلیک کرده لغایت وارد تقدیر delete your account سایت اینستاگرام شده باشید.

با لمس لینک مربوطه شما مستقیم وارد دسته دیلیت اکانت در اینستاگرام خواهید شد. البته به شرطی که قبلا در مرورگر مربوطه، وارد اکانت خویش در سایت اینستاگرام شده باشید که در غیر این صورت، اینستاگرام از شما ابتدا خواهد آهنگ که با وارد کردن اطلاعات پیج مربوطه در واقع همان اکانتی که میخواهید آن را پاک کنید را وارد کرده و سپس مراحل بعدی را طی کنید.

بعد از ورود به اکانت خود، شما به چهره مستقیم وارد همان صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد که حال میتوانید برای خلاصی از اکانت خود، گزینه های مربوط را انتخاب و مابقی پیشه را انجام دهید که به همین قصد مراحل ذیل به این شرح میباشد.

دیلیت اکانت اینستاگرام
?why are you deleting your account
همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم این سرنوشت و گزینه های موجود در این کادر، سوالی است که اینستاگرام از شما، دلایل منزه کردن پیج خودتان را میپرسد که در پایان باید گرد از گزینه های موجود را انتخاب کنید. این موارد با توضیحات کم به شرح پایین میباشد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام
can’t find people to follow: این گزینه به قصد ضعیف ابقاء شما از فالو کردن سایر اکانت ها میباشد که در صورت برگزیدن این مورد اینستاگرام برای شما پیشنهاد مطالعه چند باره از مقاله های مربوطه را تقاضا خواهد خواست.
too busy/too distracting: اگر اینستاگرام سررسید زیادی از کار و جنبش روزانه شما را مشغول کرده خویش اینستاگرام رهنمود میکند به جای بستن اکانت اینستاگرام برای مدتی برنامه اینستاگرام را از گوشی خویش حذف کنید و درواقعه به نوعی از حذف همیشگی حساب خویش خودداری کرده باشید.
want to remove something: اگر انگیزه دیلیت پیج خلاصی از برخی تکاپو ها همانند نظرات و گفتگو های رد و بدل شده در دایرکت و یا تکاپو های دیگری میباشد که شما به نوعی میخواهید از دست آن ها خلاصی پیدا کرده باشید. میتوانید از راه مقاله های ارائه شده در این گزینه از منزه کردن حساب خود منصرف شوید.
too many ads: چنانچه دلیل خداحافظی شما از اینستاگرام اخذ پست و یا استوری های تبلیغاتی به شمار زیاد میباشد میتوانید این گزینه را انتخاب کنید.
privacy concerns: اگر دلیل دیلیت اکانت شما مسائل حریم خصوصی میباشد. میتوانید این گزینه را گزینش کنید که البته در این قسمت نیز اینستاگرام برای شما نوشتار هایی همچون پرایویت کردن پیج، روش بلاک کردن یک اکانت سایر و… ارائه میدهد.
trouble getting started: اگر بازپسین در اینستاگرام ثبت اسم کرده اید و با نحوه پیشه با این برنامه آشنایی کافی ندارید. میتوانید این گزینه را برای منزه کردن حساب خویش انتخاب کرده که البته مفتوح هم اینستاگرام برای شما مطالعه نوشتار ای را رهنمود میکند که تمام موارد لازم برای آغاز شغل با اینستاگرام را برای شما توضیح خواهد داد.
created a second account: اگر علت خداحافظی شما از اینستاگرام، اندکی سخن را باز کنید یک حساب دیگر و یا به قول خود اینستاگرام اندکی سخن را باز کنید حساب دوم میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته با برگزیدن این گزینه اینستاگرام از شما میخواهد اطمینان حاصل کنید که دارید با حساب واقعیت اقدام به حذف کردن میکنید.
concerned about my data: اگر از اطلاعات شخصی خود نگران هستید این باره را انتخاب کنید. در این قسمت اینستاگرام پیشنهادی برای صرف عقیده کردن شما ارائه نداده که احتمالا هدف اینستاگرام از این گزینه برای این باشد که شما به راستی از خود اینستاگرام برای محافظت از دیتا های خود اقدام میکنید.
something else: چنانچه شما انگیزه ها دیگری برای خداحافظی از اینستاگرام دارید میتوانید از این گزینه برای ادامه گذرگاه کاربرد کنید.
To continue, please re-enter your password:
این کادر برای وارد کردن پسورد پیج مربوطه میباشد تا به نوعی اطمینان حاصل شود که فرد حذف کننده پیج، ادمین اصلی آن اکانت میباشد. از این جهت برای حذف اکانت اینستاگرام خود بایسته میباشد که در این سرنوشت رمز پیج خویش را وارد کنید.

در این سرنوشت یک نوشته آبی رنگ ” ? forget password ” وجود دارد که به معنای فراموش کردن رمز عبور آن اکانت میباشد. چنانچه رمز عبور اکانت خویش را به یاد ندارید و یا با وارد کردن پسورد خود، در کادر مربوطه خطای اشتباه بودن پسورد را اخذ کردید. میتوانید از طریق همین نوشته آبی رنگ، وارد صفحه تغییر رمز در اینستاگرام شده و بعد از ثبت پسورد جدید اقدام به دیلیت کردن اکانت خود کرده باشید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

کادر قرمز رنگ permanently delete my account:
و در نهایت به مثل آموزش قبلی که شیوه منزه کردن پیج اینستاگرام را از طریق مرورگر گوش روشنگری دادیم. در این تقدیر نیز برای حذف پیج در مرورگر کامپیوتر بعد از طی مراحل موجود با کلیک کردن کادر قرمز رنگ و سپس تایید آن میتوانید اقدام به منزه كردن اكانت اينستاگرام براي هميشه کرده باشید.

البته این قسمت نیز توضیحاتی در باره بازتاب های بعد از پاک کردن حساب همانند از بین رفتن تمامی تکاپو های پیشین شما و غیر قابل بهره‌گیری شدن آن اسم پیج (به خاطر خفظ حریم خصوصی) که البته اگر بخواهید دوباره در اینستاگرام ثبت اسم کرده باشید برای شما اهمیت خواهد داشت.

چند نکته:
۱_ در عقیده داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خود سایر هیچ رهسپار برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خویش پیج وجود ندارد حتی خویش اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.

۲_به علت بزرگداشت به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام امکان برپایی پیج جدید با اسم پیج هایی که پیشتر حذف شده اند را به دیگران نمیدهد. حتی دیگر ادمین پیج حذف شده هم قادر نخواهد بود متعلق به نام پیج بهره‌گیری کند. پس اگر نام پیج برای شما مهم میباشد حتما پیش از حذف همیشگی اکانت اینستاگرام خود، اسم اکانت مربوطه را تغییر دهید. وانگهی این مورد درباره ایمیل در ثبت شده درون پیج نیز صادق میباشد.

۳_ همانطور که گفتیم اگر میخواهید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید یا بنا به دلایلی از اینستاگرام زده شده اید و یا به قولی احساسی شده اید و میخواهید سریعا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید. میتوانید به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خویش آن را برای مدتی غیر پرکار کنید و همانطور که گفتیم با حذف گذرا اکانت اینستاگرام میتوانید بعدها دوباره پیج اینستاگرام خود را پرکار کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, فیس‌بوک
فیس‌بوک لوگوی شرکت خود را به یک طرح مینیمالیستی از نام Facebook تغییر داد تا این شرکت و زیرمجموعه‌هایش چون اینستاگرام و واتساپ را از این شبکه اجتماعی تفکیک کند. 

به گزارش سی ان بی سی نیوز، در این لوگوی جدید نام فیس‌بوک به طور ساده و با حروف بزرگ نوشته شده و دیگر از آن حرف f آبی رنگ که مدت‌هاست به عنوان نماد فیس‌بوک شناخته می‌شود، خبری نیست.

 

شرکت فیس‌بوک طی پستی وبلاگی در این‌باره نوشت: «امروز، ما برند شرکتمان را به روزرسانی می‌کنیم تا در مورد محصولاتی که از طرف فیس‌بوک ارائه می‌شوند، شفاف‌تر باشیم.»

 

«مردم باید بدانند محصولاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، توسط کدام شرکت‌ها ساخته شده‌اند. خدمات اصلی ما شامل نرم‌افزار فیس‌بوک، مسنجر، اینستاگرام، واتساپ، آکیولس، ورک پلیس، پورتال و کالیبرا هستند. این نرم‌افزارها و فناوری‌ها سالهاست که زیرساخت‌های مشترکی دارند و تیم‌های پشت آن‌ها اغلب با هم کار می‌کنند. در هفته‌های پیش رو، ما در محصولات و ایده‌های بازاریابی خود از یک برند جدید استفاده خواهیم کرد. این شامل راه‌اندازی یک وبسایت جدید برای شرکت نیز می‌شود.»     

 

تصمیم کمپانی فیس‌بوک برای ایجاد تمایز در لوگوی این شرکت و شبکه اجتماعی فیس‌بوک در بحبوحه انتقادات نمایندگان مجلس و حامیان حقوق بشر در آمریکا از ضعف این شرکت در حفظ حریم شخصی کاربران و نگرانی‌ها از این که جمع‌آوری اطلاعات که بر روی پلتفرم فیس‌بوک مرسوم است به دیگر کسب و کارهای این شرکت نیز کشیده شود، گرفته شد.

 

این شرکت همچنین به دلیل برنامه‌های خود برای به هم وصل کردن ظرفیت‌ هلدینگ‌های خود به یکدیگر مورد تحقیقات آنتی تراست یا ضدانحصار قرار دارد. برخی از سیاستمداران آمریکایی از جمله الیزابت وارن از نامزدهای دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا خواستار واگذاری اجباری اینستاگرام و دیگر متعلقات جانبی فیس‌بوک شده‌اند؛ ایده‌ای که مارک زاکربرگ بنیانگذار و سهامدار اصلی فیس‌بوک با تمام قوا در برابر آن ایستادگی می‌کند. فیس‌بوک همچنین به دلیل برخی ابتکار عمل‌های جدید خود از جمله عرضه ارزدیجیتال لیبرا نیز با انتقاداتی مواجه شده است.

 

شرکت فیس‌بوک از سال ۲۰۱۲ به عرضه عمومی سهام خود پرداخت و به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040099.html



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, فیس‌بوک
فیس‌بوک لوگوی شرکت خود را به یک طرح مینیمالیستی از نام Facebook تغییر داد تا این شرکت و زیرمجموعه‌هایش چون اینستاگرام و واتساپ را از این شبکه اجتماعی تفکیک کند. 

به گزارش سی ان بی سی نیوز، در این لوگوی جدید نام فیس‌بوک به طور ساده و با حروف بزرگ نوشته شده و دیگر از آن حرف f آبی رنگ که مدت‌هاست به عنوان نماد فیس‌بوک شناخته می‌شود، خبری نیست.

 

شرکت فیس‌بوک طی پستی وبلاگی در این‌باره نوشت: «امروز، ما برند شرکتمان را به روزرسانی می‌کنیم تا در مورد محصولاتی که از طرف فیس‌بوک ارائه می‌شوند، شفاف‌تر باشیم.»

 

«مردم باید بدانند محصولاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، توسط کدام شرکت‌ها ساخته شده‌اند. خدمات اصلی ما شامل نرم‌افزار فیس‌بوک، مسنجر، اینستاگرام، واتساپ، آکیولس، ورک پلیس، پورتال و کالیبرا هستند. این نرم‌افزارها و فناوری‌ها سالهاست که زیرساخت‌های مشترکی دارند و تیم‌های پشت آن‌ها اغلب با هم کار می‌کنند. در هفته‌های پیش رو، ما در محصولات و ایده‌های بازاریابی خود از یک برند جدید استفاده خواهیم کرد. این شامل راه‌اندازی یک وبسایت جدید برای شرکت نیز می‌شود.»     

 

تصمیم کمپانی فیس‌بوک برای ایجاد تمایز در لوگوی این شرکت و شبکه اجتماعی فیس‌بوک در بحبوحه انتقادات نمایندگان مجلس و حامیان حقوق بشر در آمریکا از ضعف این شرکت در حفظ حریم شخصی کاربران و نگرانی‌ها از این که جمع‌آوری اطلاعات که بر روی پلتفرم فیس‌بوک مرسوم است به دیگر کسب و کارهای این شرکت نیز کشیده شود، گرفته شد.

 

این شرکت همچنین به دلیل برنامه‌های خود برای به هم وصل کردن ظرفیت‌ هلدینگ‌های خود به یکدیگر مورد تحقیقات آنتی تراست یا ضدانحصار قرار دارد. برخی از سیاستمداران آمریکایی از جمله الیزابت وارن از نامزدهای دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا خواستار واگذاری اجباری اینستاگرام و دیگر متعلقات جانبی فیس‌بوک شده‌اند؛ ایده‌ای که مارک زاکربرگ بنیانگذار و سهامدار اصلی فیس‌بوک با تمام قوا در برابر آن ایستادگی می‌کند. فیس‌بوک همچنین به دلیل برخی ابتکار عمل‌های جدید خود از جمله عرضه ارزدیجیتال لیبرا نیز با انتقاداتی مواجه شده است.

 

شرکت فیس‌بوک از سال ۲۰۱۲ به عرضه عمومی سهام خود پرداخت و به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040099.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد
به تازگی فهرستی از بهترین تبلت‌های مجهز به کیبورد در سال جاری میلادی منتشر شده است که به کاربران و علاقه مندان در خریداری این محصولات راهنمایی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از دغدغه و چالش‌های پیش روی کاربران تبلت همواره تایپ متون طولانی بوده است که به نظر می‌رسد غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ و تبلت به فکر ارائه یک راهکار برای این مشکل بوده و بدین منظور نیز کیبوردهای مخصوصی را برای تبلت‌های تولیدشده خود، عرضه کرده‌اند.

 

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی گزارش جدیدی را منتشر کرده‌اند که به کاربران و علاقه مندان کمک می‌کند تا در خریداری و استفاده از این محصولات کاربردی، کوچک و مقرون به صرفه دقت و توجه بیشتری کنند.

 

فهرست زیر به معرفی بهترین تبلت‌های مجهز به کیبورد در سال ۲۰۱۹ میلادی پرداخته است:

 

۱. تبلت مایکروسافت سرفیس‌گو (Microsoft Surface Go)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۲. تبلت ۱۵ اینچی مایکروسافت سرفیس‌بوک ۲ (Microsoft Surface Book ۲)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۳. تبلت سامسونگ گلکسی تب‌اس۶ (Samsung Galaxy Tab S۶)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۴. تبلت لنوو میکس ۶۳۰ (Lenovo Miix ۶۳۰)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۵. تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷ (Surface Pro ۷)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۶ . تبلت لنوو (نسل سوم) تینک‌پد ایکس ۱ (Lenovo ThinkPad X۱ Tablet)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۷. تبلت آی‌پد پرو ۱۲.۹ (iPad Pro ۱۲.۹)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۸. تبلت گوگل پیکسل اسلیت (Google Pixel Slate)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

۹. تبلت پاناسونیک تاف‌بوک سی‌اف‌۳۳ (Panasonic Toughbook CF-۳۳)

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت‌های مجهز به کیبورد

 

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040107.html



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()