نوشته شده توسط : ساحل

مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خویش گرفته اید. فقط اینطور نیست، ولی انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های چیره دست برای عکس اینستاگرام خویش کاربرد می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند کاربرد می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی واژه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک موعد روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات حقیر را ضبط کنید.

فالوور های خود را دلشاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، ولی بیشتر اوقات آنها برای برپایی یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را پیش از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خویش را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان موعد آغاز پست قراردادن یا است. ایده احسان است که شمار زیادی پست های عالی داشته باشید، احتمالاً ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت پیش از اینکه آغاز کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را ببینند که همه صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با تازه می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای شروع پست قراردادن یا در اینستاگرام، پیش درآمد قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و آغاز به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند تقسیم بندی کنید و ساحل هم بگذارید، همانند پسین هفته یا هنگامیکه به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید منش های بازار هدف خویش را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور قابل توجه سررسید و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در ناحیه زمانی متفاوت هدف قرار می دهید. می‌توانید از قالب های مجانی کاربرد کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان خاص خود که شدنی است موعد بر باشد و آزمودن دربایستن داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق پژوهشی که داشته‌ایم بهترین موعد برای پست قراردادن یا در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است.  افزایش فالوور رایگان اگر در اندیشه افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز سررسید ۳ لغایت ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. منطقه ای را در نظر بگیرید که بازار منظور شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید لغایت به نتیجه پایانی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور فقط جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن ناحیه حضور دارند و استفاده می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل استفاده می شود، کاربران گرایش دارند که در هر زمانی کاربرد کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در طول روزهای کاری در ساعاتی که کار نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست گذاشتن در ساعات ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ پس از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ پس از نیمروز کامیاب هستند. شما هم بررسی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بمب‌افکن‌های استراتژیک فوق‌سنگین B-52H نیروی هوایی آمریکا قرار است تبدیل به ناوگانی با عمر پرواز صد ساله شوند. نیروی هوایی آمریکا می‌خواهد بیش از ۶۰۰ موتور جدید برای این بمب‌افکن‌ها خریداری کند تا آن‌ها بتوانند امکان پرواز تا اواخر دهه 2050 یا بیشتر را داشته باشند. این موتورها تضمین خواهند کرد که برخی از بمب‌افکن‌هایی که در اوایل دهه 1960 ساخته شده‌اند تا اوایل دهه 2060 همچنان قادر به سرویس‌دهی باشند.

B-52H جزو آخرین بمب‌افکن‌های B-52 نیروی هوایی آمریکا هستند که در طول جنگ سرد ساخته شدند. در دهه 1960 تعداد ۷۴۴ فروند B-52 وارد ناوگان نیروی هوایی شد و در حال‌حاضر ۷۵ فروند بمب‌افکن B-52H باقی مانده که همه آن‌ها در فاصله بین سال‌های 1961 و 1962 ساخته شده‌اند. ماموریت B-52H در ابتدا به‌عنوان یک بمب‌افکن هسته‌ای تعریف شده بود، اما بعدا این ماموریت‌ها گسترش پیدا کردند و حالا شامل حملات (هسته‌ای) استراتژیک، پشتیبانی نزدیک هوایی، بازدارندگی هوایی، حمله ضدهوایی تهاجمی و عملیات‌های دریایی می‌شوند.

همه‌کاره بودن B-52، آن را برای نیروی هوایی مدرن آمریکا بسیار ارزشمند کرده و همین موضوع باعث شده تا این نیرو به فکر افزایش طول عمر پرواز آن‌ها باشد. بمب‌افکن B-52 می‌تواند ۳۲ تن بمب‌های هدایت‌شونده لیزری، بمب‌های هدایت‌شونده GPS، بمب‌های هدایت‌نشده و همچنین موشک‌های کروز هوایی JASSM و مین‌های دریایی Quickstrike را حمل کند. این بمب‌افکن در ماموریت‌های هسته‌ای قادر به حمل موشک‌های کروز هوایی AGM-86B نیز است. B-52 حالا قرار است مجهز به موتورهای قدرتمند و بسیار کم‌مصرف جدید شود که آن را سریع‌تر از بمب‌افکن‌های مخفی‌کار B-1B Lancer و B-2 Spirit خواهد کرد.

در حال‌حاضر این بمب‌افکن از هشت موتور توربوفن Pratt & Whitney TF33-PW-103 استفاده می‌کند که مشابه همان موتورهای به‌کاررفته در دهه 1960 هستند. این موتورها به بمب‌افکن اجازه می‌دهند تا ۱۳ هزار کیلومتر را بدون سوخت‌گیری مجدد طی کند. اما TF33 علی‌رغم هم توانایی‌هایش، بیش از نیم قرن عمر دارد و حالا موتورهای بسیار قدرتمندتر و کم‌مصرف‌تری نسبت به آن قابل‌دسترس هستند.

نیروی هوایی آمریکا در درخواست خود برای خرید موتور از شرکت‌های هوافضا، درباره بهترین موتورهای مناسب برای B-52 پرسیده که پیشنهاداتی شامل موتورهای Pratt & Whitney (مجددا)، Rolls-Royce و GE برای آن شده است. این نیرو درخواست کرده که موتورهای جدید صدای کمتری تولید کنند و هزینه پایین‌تری داشته باشند و در عین‌حال سوخت کمتری مصرف نمایند.

به گفته وب‌سایت FlightGlobal، نیروی هوایی آمریکا  لزوما به‌دنبال موتورهای قدرتمندتر نیست: TF-33 می‌تواند ۱۷ هزار پوند نیروی رانش تولید کند که همچنان مورد درخواست این نیروی هوایی است. در عوض، آنچه آن‌ها نیاز دارند موتورهایی با نسبت بای‌پس بالاتر و کنترل‌های دیجیتالی است که منجر به مصرف کمتر سوخت موتور خواهند شد. موتورهای جدید، رنج مسافت ۱۳ هزار کیلومتری بمب‌افکن B-52 را ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش خواهند داد و آن را به ۲۰ هزار کیلومتر خواهند رساند. بنابراین B-52H قادر به پرواز به هر نقطه زمین خواهد بود.

نیروی هوایی آمریکا نیاز به ۶۰۸ موتور در ۱۷ سال آینده دارد تا ۷۶ بمب‌افکن خود را همچنان در سرویس نگه دارد. بدنه این بمب‌افکن‌ها هرچند بیش از شش دهه عمر کرده‌اند، اما تا هزاران ساعت دیگر نیز می‌توانند دوام بیاورند. نیروی هوایی فکر می‌کند که با اضافه شدن موتورهای جدید، بمب‌افکن‌های B-52 حداقل تا دهه 2050 قادر به پرواز خواهند بود. تا زمانی که پرواز بمب‌افکن‌های سنگین، زیاد هزینه‌بر نباشد، بمب‌افکن‌های کنونی B-52H می‌توانند به مدت ۱۰۰ سال همچنان فعال بمانند.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299666/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%85%d8%a8%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%da%a9%d9%86-b-52-%d8%b7%d9%88%d9%84-%d8%b9%d9%85%d8%b1-%d8%a2%d9%86-%d8%b1%d8%a7/


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دیروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی نوت 20 و نوت 20 پرو مجهز به نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود که این موضوع با توجه به استفاده سری گلکسی S20 از این نمایشگرها منطقی به نظر می‌رسد. با این‌حال، همان منبع امروز اطلاعات جدیدی را فاش کرده که خبر خوبی برای طرافداران پرچمداران ارزان‌تر سامسونگ و پنل‌های با رفرش ریت بالا نیست.

به گفته راس یانگ، موسس و مدیر اجرایی شرکت Display Supply Chain Consultants، گلکسی نوت 20 از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قادر به اجرای نرخ‌های ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود. اما نوت 20 پلاس همچنان از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

آپدیت گلکسی نوت 10 لایت

یانگ گفته که این اطلاعات توسط سامسونگ تائید شده‌اند؛ اما از آنجایی‌که خود شرکت صحبتی در این باره نکرده، بهتر است که با کمی احتیاط به این اطلاعات نگاه کنیم؛ ولی اگر این خبر صحت داشته باشد، رزولوشن و نرخ نوسازی نوت 20 پایین‌تر از نوت 20 پلاس خواهد بود.

امیدواریم که این اتفاق لااقل منجر به کاهش قیمت نوت 20 شود، اما با توجه به سیاست‌های اخیر قیمت‌گذاری سامسونگ بعید به نظر می‌رسد که شاهد یک مدل نوت اقتصادی باشیم.

دلیل استفاده سامسونگ از پنل ۶۰ هرتزی برای نوت 20 را باید در کاهش مصرف انرژی دستگاه جستجو کرد، چراکه نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی که با فناوری LTPS ساخته می‌شوند، مصرف انرژی بسیار بالایی دارند. نوت 20 پلاس از پنل LTPO استفاده خواهد کرد که به گفته یانگ بهترین پنل برای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. با این‌حال، این نوع پنل‌ها بسیار گران هستند و نوت 20 پلاس احتمالا قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299710/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-20-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-60-%d9%87%d8%b1%d8%aa%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%ac%d9%87%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که در وسط طراحان سایت نیز طراحی سایت با وردپرس پیروان زیادی پیدا کرده است. در این مقاله هدف داریم معایب و مزایای وردپرس را بررسی کنیم.

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که در ارتباط با طراحی سایت از سمت مشتریان پرسیده می‌شود، درباره گزینش زبان برنامه نویسی بوده و اینکه سایت باره نظرشان را با چه زبان و پلت فرمی طراحی کنند. در این نوشتار به بررسی طراحی سایت وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در نخست سیستمی بود که برای وبلاگ نویسی باره بهره‌گیری قرار می‌گرفت. اما در آینده تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و در حال آماده شمار زیاد زیادی از سایت‌ها از این سیستم بهره‌گیری می‌کنند.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به انگیزه داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌ لینوکس کاربرد کرد. البته برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، چند سالی است که هاست‌ وردپرس را در سبد محصولات خود پیمان داده‌اند که در پیوستگی درباره این جستار نیز بحث خواهد شد.

مزایای وردپرس
۱. وردپرس یک پلتفرم متن مفتوح (open source) است
طراحی سایت با وردپرس - وردپرس پلتفرم متن باز

متن مفتوح بودن وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند کدهای مورد نظر خویش را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار دیگر کسان پیمان دهند. پس افراد برای طراحی سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت. این امکان جزء مزایای وردپرس محسوب می‌شود ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که این موضوع می‌تواند الی حدی امنیت سایت و عملکرد آن را به مخاطره انداخته و استفاده از کدهای معیوب که بدست دیگران نوشته می‌‌شود می‌تواند مایه عدم عملکرد درست وب سایت گردد.

پیشنهاد: بهترین افزونه های وردپرس در سنه ۲۰۱۹

۲. سادگی در طراحی و آسانی در مدیریت وب سایت
طراحی سایت با وردپرس - آسانی در مدیریت تارنما وردپرسی

با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در گویه برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خویش را پیاده سازی کند. وانگهی وردپرس به علت دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند افزودن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود عکس ها و … را بیش از پیش آسان کند. برای برپایی یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند پیشه طراحی خویش را نخست نماید.

۳. تنوع در افزونه‌ها (plug –in)
یکی از مهمترین مزیت‌های وردپرس، داشتن شمار زیادی افزونه است. هر فرد بنا بر نیاز خود می‌تواند از این افزونه‌ها استفاده کند. اغلب این افزونه‌ها به چهره مجانی ارائه شده‌اند و افزونه‌های غیر مجانی نیز با قیمت منطقی و مناسب در کمر بستن طراحان پیمان گرفته است.

۴. قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع
طراحی سایت با وردپرس - قابلیت گسترش پذیری

با وردپرس هر طراح می‌تواند به راحتی و با صرف دست کم زمان، سایت خود را گسترش داده و با نصب افزونه‌های مختلف، بر عملکرد سایت خویش بیافزاید. وانگهی با توجه به اینکه وردپرس در پیش درآمد برای وبلاگ نویسی ایجاد شده، قابلیت‌های تارنگار نویسی فوقانی دارد که در این بین می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … اشاره کرد.

۵. نرمش پذیری در طراحی
وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت شخصی‌سازی بر‌اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه‌ها و تغییر در نما سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌توان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایت‌های وردپرسی برپایی کرد. در ضمن سایت‌های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند، بدین چهره که طراح می‌تواند هزاران صفحه جدید در سایت برپاییطراحی سایت با وردپرس چیستکرده و نگران عملکرد سایت نباشند. ضمنا مدیر سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کناره موارد مورد بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد. تا اینجا به بررسی برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد. ولی در ساحل هر مزیتی، همواره معایبی هم وجود خواهد داشت. در ابتدای امر در کنار برتری متن باز بودن وردپرس، به دشواری ها امنیتی این سوژه هم تا حدی پرداخته شد. البته لازم به بیان است که استفاده از یک طراح و برنامه نویس مجرب می‌تواند این مشکل را رفع کند. اما بی گمان کسان بازپسین پیشه و بی‌تجربه حرفه‌ای توانا به رفع مشکلات اینچنینی به شکل نخواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بسیاری از افراد بازی‌های فکری و رومیزی را در تقابل با بازی‌های ویدئویی می‌دانند و برخی معتقدند دنیای این دو کاملا متفاوت است. در سال‌های گذشته، نسخه‌ی الکترونیکی بسیاری از بازی‌های رومیزی موفق منتشر شده است و درمقابل، طراحان بازی‌های رومیزی نیز به‌سراغ ویدئوگیم‌های مشهور رفته‌اند تا نسخه‌ی رومیزی آن‌ها را روانه‌ی بازار کنند. این تجربه‌ای است که برخی گیمر‌ها معتقدند تاکنون چندان موفق نبوده؛ ولی آغازگر جریانی است که شاید در سال‌های آینده موجب عرضه‌ی هماهنگ و هم‌زمان نسخه‌های دیجیتال و رومیزی از بازی‌ها شود.

بازی‌های رومیزی یا بوردگیم‌ها دسته‌ای از بازی‌های دسته‌جمعی یا چندنفره هستند که به‌صورت فیزیکی و با استفاده از اِلِمان‌هایی نظیر کارت، مهره، تاس، توکن و... شما را به رقابت با دوستان و همراهانتان فرامی‌خوانند. مهم‌ترین ویژگی این بازی‌ها آن است که برای خلق روایت و داستان در آن‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد. هرآنچه از ذهن طراح بازی عبور می‌کند، درکنار روایت تصویرساز بازی و با بهره‌گیری از مکانیسم مناسب نه‌تنها می‌تواند به محصولی تبدیل شود که شما را ساعت‌ها سرگرم کند؛ بلکه هم‌زمان با بازی، فعالیت ذهنی سودمندی برایتان فراهم می‌کند؛ فعالیت ذهنی‌ که این روزها نقش آن‌ در پیشگیری یا کم‌کردن خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر آلزایمر برای همه روشن شده است.

دوزشاپ

بوردگیم‌ها دنیای جالب و متنوعی دارند. در یک جا باید بر سر مالکیت دنیا با رقیبانتان بجنگید و تلاش کنید قلمرو تحت مالکیت خود را به وسعت کل دنیا گسترش دهید (بازی ریسک) و در جای دیگر باید برای آماده‌کردن شرایط زندگی در مریخ تلاش کنید و در‌عین‌حال، پروژه‌های ارائه‌شده به شما و گروهتان را به‌درستی به‌سرانجام برسانید (بازی ترافورمینگ مارس)؛ پروژه‌هایی که در شکل‌و‌شمایل کارت‌های بازی دیده می‌شوند؛ اما کاملا برمبنای واقعیت‌های علمی و جدیدترین یافته‌های دانشمندان طراحی شده‌اند. این همان تنوع و جذابیت بازی‌های رومیزی است که سبب شده در سال‌های گذشته رشدی چندین‌برابری در بازار فروش تجربه کنند.

علاوه‌بر مراکزی که برای تجربه‌ی بازی‌های رومیزی در کشور راه‌اندازی شده‌اند، مراکز بسیاری برای فروش انواع بازی‌های رومیزی و بوردگیم ایرانی و خارجی در سال‌های گذشته شکل گرفته است. فروشگاه‌ بازی و سرگرمی دوز با برند دوزشاپ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فعال درزمینه‌ی عرضه‌ی بازی و سرگرمی محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده است. دوزشاپ در اینستاگرام دنبال‌کنندگان زیادی دارد و تلاش می‌کند برای هر سن و گروهی بازی خاص خودش را معرفی کند. این فروشگاه باتوجه‌به نیاز مخاطبان و برای تسهیل ثبت سفارش و پشتیبانی خرید اینترنتی محصولات، از سال ۱۳۹۸ وب‌سایت فروش اینترنتی راه‌اندازی کرده است. دوزشاپ دات‌کام تلاش می‌کند با عرضه‌ی انواع مختلف بوردگیم ایرانی و خارجی، لگو و پازل و ارائه‌ی استاندارد برتر در خدمات ارسال و تحویل کالا برای افزایش رضایتمندی مخاطبان خود قدم بردارد.

در‌حال‌حاضر، دوزشاپ علاوه‌بر ارسال کالا به سراسر کشور، کالاهای خرید‌شده در شهر تهران را با استفاده از شبکه‌ی ارسال اختصاصی خود حداکثر در ۴۸ ساعت تحویل می‌دهد. همچنین، امکان استفاده از روش ارسال دوزشاپ اکسپرس در شهر تهران وجود دارد که درصورت انتخاب این شیوه‌ی ارسال، بسته‌های خرید‌شده حداکثر در هشت ساعت مطابق با قوانین و شرایط سایت به خریداران تحویل می‌شود.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ریل‌می درگذشته نیز با تولید باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای گوشی Realme 6i با قدرت تمام در صدر تولیدکنندگان بزرگ‌ترین باتری برای گوشی‌های هوشمند قرار گرفت. اکنون اطلاعاتی منتشرشده که نشان می‌دهد این شرکت پا را فراتر گذاشته و در حال اخذ گواهینامه‌ی TUV برای باتری‌ای با نام تجاری BLP793 و ظرفیت باورنکردنی ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. البته براساس اطلاعات به‌دست‌آمده ظرفیت واقعی این باتری ۵،۸۵۰ میلی‌آمپرساعت است.

اکنون کارشناسان درباره‌ی استفاده‌ی این باتری روی گوشی‌های مختلف پیش‌بینی‌های متفاوتی ارائه می‌کنند. این پیش‌بینی‌ها غالبا حدس‌وگمان است و پشتوانه‌ی اطلاعاتی محکمی پشت آن وجود ندارد. برخی از احتمالات مطرح‌‌شده عبارت‌اند از سری گوشی‌های Narzo 10 که می‌توان قاطعانه آن‌ها را از فهرست احتمالی کنار گذاشت؛ زیرا اگر قرار باشد گوشی Narzo 10 جایگزین Realmi 6i شود و مدل Narzo 10A نیز جانشین گوشی Realme C3 با دوربین سه‌گانه باشد، باتری این گوشی‌ها ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

realme 6000mha battery / باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ریل‌می

همچنین باتوجه‌به اینکه گوشی اوپو Realme X3 در ماه‌های آینده با دوربینی فوق‌العاده‌ با ۶۰ برابر بزرگ‌نمایی معرفی خواهد شد، برخی افراد معتقدند این گوشی به این باتری بزرگ مجهز می‌شود. بااین‌حال طبق اطلاعات قبلی، گوشی X3 SuperZoom تنها باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی را همراه‌با دوربین پریسکوپی با زوم ۶ برابری در خود جای خواهد داد. عده‌ای دیگر معتقدند این باتری روی گوشی X3 Pro استفاده خواهد شد که پرچم‌داری با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ است. همچنین، نسخه‌ی معمولی گوشی Realme X3 و Realme U2 نیز در بین گزینه‌ها به‌چشم می‌خورد.

درهرصورت این‌ها پیش‌بینی‌های افراد مختلف است و پشتوانه‌ی اطلاعاتی دقیقی ندارند و ممکن است ریل‌می این باتری را در مدل‌های دیگری به‌کار ببرد. 

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()