نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب کلمه کلیدی مناسب گرد از موارد زیاد مهم و کارایی گذار در کسب رتبه در گوگل است. همانطور که می دانید فاکتورهای سئو به چهره تضریبی محاسبه می شوند و اهمیت ندادن به یکتا از آنها می تواند تاثیر زیادی برآیند اینکه بدست آمده به وجود آورد. در این دسته می خواهیم به شما بگوییم که چطور بهترین کلمه کلیدی را گزینش کنید تا اکثریت ورودی را از موتورهای جستجوگر جذب کنید. برای شروع پیشه با مطرح کردن این سوالات و پاسخ دادن به آنها قبل می رویم.

کاربران چطور ما را پیدا می کنند ؟

چه کلماتی را معمولا سرچ می کنند ؟

و پاسخ سوال هایشان را چگونه در اینترنت جستجو می کنند ؟

برای پیدا کردن جواب این سوالات می طاقت به گوگل رجوع کرده و ابتدای واژه ها مربوط را تایپ کنید الی پیشنهادات گوگل را ببینید … احتمالا شما تاکنون این پیشه را اتمام می دادید … ؟

 

انتخاب واژه ها کلیدی و بازاریابی محتوا

تفاوت یک نویسنده ی معمولی و یک حرفه ای با تجربه در هوش و ذکاوت است … هر دو آنها زمانی را برای این پیشه گزین کردن می دهند و زحمت می کشند و محتوایی یکسان را حاضر می کنند اما Content Provider چیره دست محتوا را طوری بهینه سازی می کند که مخاطبین اکثریت به آن از طریق موتور های جستجو گر دست یابند .

انتخاب واژه کلیدی مناسب چرا مهم است
انتخاب کلمه کلیدی مناسب چرا مهم است اولین گام برای هر فرد یا سازمانی است که با هدف بازاریابی محتوا می خواهد تارنما خویش را مطرح کند و مخاطبینی را جذب نماید ، احتمالاً به عقیده برخی کسان انتخاب کلمه کلیدی پسندیده امری ساده و کم اهمیت باشد. اما ما در اینجا می خواهیم بگوییم که این پیشه بسیار مهم است زیرا این کلمات هستند که شدامد را به سوی وب سایت شما هدایت می کنند.

برای این پیشه ابزارهای بسیاری وجود دارند البته بسیاری از آنها از زبان پارسی حمایت چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟نمی کنند.. و ما به شما دست موزه رایگان Google Keyword Planner را پیشنهاد می نماییم که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

انتخاب واژه کلیدی طولانی
کلمات کلیدی که بیشترین چشم وهمچشمی را دارند را گزینش کرده و از آنها کلمات کلیدی طولانی تری بسازید ، این شیوه نخستین گامی است است که ترافیک چندی را به تارنما شما هدایت می کند و قبل زمینه ی کامیابی در واژه ها کلیدی خاص تر و رقابتی تر می باشد.

به عنوان نمونه اگر واژه ی کلیدی مد نظر شما “لپ تاپ” می باشد می توانید در این مرحله از کلمه کلیدی طولانی تری مشابه “خرید لپ تاپ در تهران” و یا “قیمت لپ تاپ سونی” و “مشاوره خرید لپ تاپ” و … کاربرد کنید . توجه داشته باشید که کلمات کلیدی طولانی زیاد کارایی گذار هستند.

رقابت کلمات کلیدی را رسیدگی نمائید.

کلمات کلیدی را در گوگل جستجو کنید و تارنما های رتبه ی نخست الی پنجم را مورد بررسی پیمان دهید ( رسیدگی پیج رنک دامین اتوریتی و …. ) وانگهی به تعداد نتایج گوگل نیز پروا داشته باشید .

تهیه فهرست کلمات کلیدی
واژه هایی که می خواهید در آنها رتبه بیاورید را گزینش کنید و با به کارگیری ابزار Google Keyword Planner واژه ها پیوسته و پرکاربرد سایر را به آن اضافه کنید سعی کنید کلماتی که کمتر قابتی هستند را پیدا کنید و یک فهرست از آنها بسازید ، پروا داشته باشید که کلمات که شما گزینش میکنید بایستی حداقل 1000 بار در ماه جستجو شوند .

سپس کلمات کلیدی بی معنی و اضافی را حذف نمایید ، بعضی مواقع Google Keyword Planner به ما کلماتی را توصیه می دهد که بی بهره‌گیری بوده و مرتبط با موضوع ما نیستند ، آنها را از فهرست خویش حذف نمائید.

بازاریابی درونمایه را ابتدا کنید.
کار را ابتدا کنید و مطالب مفید و با کیفیت درباره واژه ها کلیدی منظور خویش تهیه و منتشر کنید ، میزان استفاده از کلمات کلیدی در مطالب شما بایستی بین 1 – 2 % درصد باشد ، هرگز از واژه ها کلیدی بیش از حد استفاده نکنید این کار نتیجه معکوس خواهد داشت ، موتورهای جستجوگر این تکاپو را نوعی فریب الگوریتم (سئو کلاه سیاه چیست ؟ ) دانسته و تارنما هایی که با این روش قصد افزایش رتبه در موتور های جستجوگر را دارند را جریمه می کنند.

امیدواریم که این مطالب برای شما سودمند بوده باشد ….

در صورتی که ابزارهای مفید دیگری می شناسید که ما را در برگزیدن واژه کلیدی مناسب کمک کنند در همین بخش به ما اطلاع دهید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

افزایش باند اتصال وای‌فای به محدوده‌ی ۶ گیگاهرتز، پیامدهای مثبت زیادی به‌همراه دارد و حتی به درآمدزایی بیشتر در صنعت منجر می‌شود.

اتصال وای‌فای اکنون سیگنال‌ها را در باندهای ۲/۵ و ۵ گیگاهرتز تبادل می‌کند. بررسی‌ها و اخبار جدید از FCC نشان می‌دهند این سازمان در شُرُف تصمیم‌گیری برای عرضه‌ی مجوز وای‌فای در باند ۶ گیگاهرتزی است. رویکرد جدید باعث می‌شود ۱،۲۰۰ مگاهرتز پهنای باند جدید دردسترس دستگاه‌های نسل بعد WiFi 6E قرار گیرد. فراموش نکنید باند ۵ گیگاهرتز کنونی پهنای باند محدود به ۵۰۰ مگاهرتز دارد.

باند ۶ گیگاهرتز در اتصال وای‌فای با بهره‌مندی از هفت کانال جدید ۱۶۰ مگاهرتزی و بدون تداخل با دستگاه‌های نسل قبل، شبیه به آزادراهی چندخطه برای جدیدترین دستگاه‌های وای‌فای عمل می‌کند. دستگاه‌های جدیدی که همگی از وای‌فای ۶، جدیدترین و سریع‌ترین نسخه‌ی وای‌‌فای با بیشترین بازدهی، بهره می‌برند.

رأی‌گیری FCC برای تصمیم‌گیری درباره‌ی اختصاص باند جدید به وای‌فای حدود ۱۰ روز دیگر انجام می‌شود. دراین‌میان، گزارش جدید حاصل بررسی امکانات و قابلیت‌های وای‌فای ۶ گیگاهرتزی منتشر شده است. در بخشی از گزارش ادعا می‌شود حرکت جدید درکنار تمام مزایای فنی، احتمالا به درآمدزایی بیش از ۱۸۰ میلیارد دلاری در پنج سال آتی در ایالات متحده خواهد انجامید.

گروه WifiForward شرکت‌هایی همچون گوگل، مایکروسافت،‌ کام‌کست، چارتر، برودکام، آریس و دیگر فعالان صنعت را شامل می‌شود. این گروه تحقیق و گزارش اخیر درزمینه‌ی باند ۶ گیگاهرتزی برای وای‌فای را منتشر کرد. دکتر رائول کاتز، مدیر تحقیقات استراتژی کسب‌وکار در مؤسسه‌ی دانشگاهی فناوری اطلاعات کلمبیا و مدیر Telecom Advisory Services، همکار اصلی گروه صنعتی در تحقیق اخیر بود.

وای فای 6 گیگاهرتز

دستاوردهای گزارش جدید درباره‌ی مزیت‌های وای‌فای ۶ گیگاهرتزی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • افزوده‌شدن ۱۰۶ میلیارد دلار به تولید ناخالص ملی ایالات متحده تا سال ۲۰۲۵ به‌دلیل افزایش سرعت اتصال‌ها و اجرای سریع‌تر و بیشتر ساختارهای اینترنت اشیاء و توسعه‌ی دسترسی بازار برای کاربردهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده؛
  • مازاد تولید ۶۹ میلیارد دلاری به‌دلیل صرفه‌جویی در اتصال بی‌سیم تجاری و فروش تجهیزات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده؛
  • مازاد مصرف‌کننده‌ی ۸ میلیارد دلاری به‌دلیل افزایش سرعت اتصال‌ها.

مزایای یادشده نشان می‌دهد باند جدید وای‌فای تا سال ۲۰۲۵ به‌اندازه‌ی ۱۸۳/۴۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند. جزئیات زیادی در گزارش گروه WifiForward ذکر شده است که در این مطلب، خلاصه‌ای از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

امکان دسترسی به سرعت‌های بیشتر

گزارش حاضر ادعا می‌کند میانگین سرعت دانلود پهن‌باند در ایالات متحده در فوریه‌ی سال جاری، ۱۳۷ مگابیت‌برثانیه بوده است که احتمالا تا سال ۲۰۲۲ به ۲۸۰ مگابیت‌برثانیه می‌رسد. سرعت مذکور بیش از میانگین سرعت روترهای دوباند کنونی در باندهای ۲/۴ و ۵ گیگاهرتز خواهد بود که شاید در سال‌های آتی، به اختلال‌‌هایی در شبکه منجر شود. درواقع، روترهای معمولی بازار توانایی بهره‌برداری کامل از شبکه‌های فوق‌سریع را ندارند که موجب اختلال در شبکه می‌شود.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/15/347494/6ghz-wi-fi-access-boost-speed-generate-183-billion/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد دیجی‌کالا و تپسی پس از برطرف شدن موانع حضور، به‌عنوان اولین استارتاپ‌ها روی تابلوی بورس قرار خواهند گرفت.

امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در جلسه‌ی لایو اینستاگرامی که با موضوع «بهره‌مندی از ظرفیت منابع فراصندوق ستارگان» برگزار شده بود از حضور دیجی‌کالا و تپسی در بورس در آینده خبر داد. طبق گفته‌ی او دیجی‌کالا و تپسی بسیاری از مشکلات خود برای ورود به بورس را برطرف کرده‌اند و به‌زودی با حل مابقی مشکلات، حضور آن‌ها روی تابلوی بورس در دستور کار فرابورس قرار می‌گیرد.

به گزارش پیوست، مدیرعامل فرابورس برای اولین‌بار در مهرماه ۹۷ از ورود چند شرکت استارتاپی به بورس خبر داده بود اما پس از آن اعلام شد که استارتاپ‌ها هنوز شرایط ورود به بورس را پیدا نکرده‌اند. طبق اعلام مدیرعامل فرابورس ایران به‌نظر می‌رسد دیجی‌کالا و تپسی اکنون بخشی از این مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند. هارمونی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه‌ی پذیرش استارتاپ‌ها در بورس گفت:

از سال گذشته با چند استارتاپ معروف که در بازار مشغول به فعالیت هستند، جلسات جدی و متعددی برگزار کردیم. از میان این استارتاپ‌ها، دیجی‌کالا و تپسی توانستند بسیاری از موانع حضورشان در بورس را برطرف کنند.

هامونی پیش از این فهرست هزار شرکتی از SMEها و استارتاپ‌های متقاضی به بورس را ارائه داده بود که اکثر آن‌ها با مشکلات حاکمیتی، شرکتی و شفافیت حسابرسی مواجه بودند و این موضوعات ورود آن‌ها به بورس را با مشکل مواجه می‌کرد. پیش از این گفته شده بود که کافه‌بازار نیز متقاضی ورود به بورس است اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کافه بازار جزو اولین استارتاپ‌هایی که وارد بورس می‌شوند نخواهد بود. هامونی در مورد وضعیت کافه‌بازار برای حضور در بورس گفت:

ما یک جلسه با کافه‌بازار برگزار کردیم؛ اما آن‌ها زیاد پیگیری نکردند. هر سه استارتاپ هم‌زمان مذاکره برای ورود به بورس را آغاز کردند؛ اما دیجی‌کالا و تپسی از لحاظ پذیرش آماده‌تر بودند. هنوز در برخی از استانداردهای پذیرش بورس مانند ساختارهای مالی‌ با کافه‌بازار به تفاهم نرسیده‌ایم و باید مذاکرات بیشتری انجام شود.

در جلسه‌ی لایو اینستاگرامی که با هدف معرفی ظرفیت منابع فراصندوق ستارگان و دعوت از صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه برای همکاری برگزار شده بود، حمیدرضا امیری‌نیا، مدیر فراصندوق ستارگان نیز حضور داشت. به‌گفته‌ی او فراصندوق ستارگان به‌عنوان یک صندوق مستقل و در چارچوب بورس آمادگی دارد تا در زنجیره‌ی تأمین مالی حوزه‌ی دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به تأمین مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (VC) کند. او گفت:

امروزه ۴۳ درصد اقتصاد آمریکا براساس تأمین مالی جسورانه صورت می‌گیرد و ۵۷ درصد ارزش بازار آمریکا از VCها است، این ارقام نشان‌دهنده‌ی این است که ما هم باید به اهمیت این حوزه پی ببریم و آن را توسعه دهیم. چون حیات اقتصاد دانش‌بنیان کشور در گرو تأمین مالی جسورانه است.

امیری‌نیا همچنین افزود بحث ریسک‌پذیری در توسعه‌ی کارآفرینی ۱۴ شاخص دارد که یکی از شاخص‌های آن میزان ریسک‌پذیری است. این شاخص در اکوسیستم آمریکا ۹۹ درصد بوده و در ایران ۱/۳۶ درصد است، این نشان می‌دهد که اقتصاد ما برای ریسک‌پذیری آماده نیست. او در ادامه به شرایط خاص کشور، تحریم‌ها، تهدیدها و تورم اشاره کرد و گفت قانع کردن سرمایه‌گذاران در این حوزه بسیار دشوار است اما نهایت تلاش باید انجام شود. او در مورد عملکرد فراصندوق یا Fund of fund گفت:

فراصندوق یک راه‌حل و رویکرد جدید در ایران است اما در دنیای تأمین مالی یک رویکرد قدیمی و جاافتاده است. ما در فراصندوق ستارگان سعی داریم تا در کنار صندوق‌های جسورانه‌ای باشیم که قصد دارند فعالیت‌های خود را توسعه دهند. به این صورت این صندوق‌ها با سرمایه‌های خود می‌توانند پروژه‌های متوسط و بزرگ را پوشش دهند، پروژه‌هایی که در آینده برای آن‌ها برگشت سرمایه دارد.

در ایران وضعیت رگولاتوری فراصندوق‌ها مشخص نبود چون یک رویکرد نوین است اما پس از مدتی بحث رگولاتوری آن تعیین تکلیف شد. ما به‌عنوان اولین متقاضی درخواست دادیم و اسفندماه مجوز فعالیت  فراصندوق را دریافت کردیم. متأسفانه در کشور ما نسبت تأمین مالی جسورانه به تأمین تسهیلات کم‌تر است و هنوز برخی از صندوق‌ها تسهیلات ارائه می‌دهند.

مدیر فراصندوق ستارگان می‌گوید فراصندوق در حوزه‌های های‌تک، فین‌تک، تجارت الکترونیکی، نانو و سلامت سرمایه‌گذاری می‌کند. هدف اولیه این بود که کل اکوسیستم فعال شود اما به‌دلیل شرایط اقتصادی ابتدا با نهادهای عمومی و دولتی مانند دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد برکت همکاری کرده‌اند. به‌گفته‌ی او فراصندوق ستارگان صندوقی مستقل بوده، به هیچ ارگانی وابستگی ندارد و تنها به‌دنبال فعالیت اقتصادی است.

علیرضا دلیری، نماینده‌ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این جلسه حضور داشت و سرمایه‌گذاری جسورانه در کشور را از اولویت‌های این حوزه دانست. او گفت:

تاکنون در زمینه‌ی آموزش و فرهنگ‌سازی فعالیت‌هایی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد. در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری جسورانه باید با طراحی مدل‌ها و روش‌هایی، ریسک‌ را کاهش داده و جذابیت سرمایه‌گذاری در این حوزه را افزایش دهیم که در حال انجام آن هستیم. ما در جلساتی که با ستاد فرمان امام و فرابورس در فراصندوق داشتیم، تصمیم گرفتیم تا هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی را ترغیب به سرمایه‌گذاری خطرپذیر کنیم. یکی دیگر از بحث‌های ما این بود تا سرمایه‌گذاری مستقیم صورت نگیرد. یعنی نگاه ما این است که سرمایه‌گذاری حوزه‌ی خطرپذیر باید توسط بخش خصوصی انجام شود. ایجاد فراصندوق ستارگان هم با همین هدف بود تا منابع هلدینگ‌های اقتصادی مانند مجموعه دانشگاه آزاد، فرمان امام و آستان قدس و کمیته‌ی امداد به مجموعه وارد شده و به‌صورت غیرمستقیم در حوزه‌ی دانش‌بنیان و خطرپذیر تزریق شود.

دلیری همچنین گفت صندوق‌ها می‌توانند به دو صورت با فراصندوق همکاری کنند. اولین روش همکاری روی پروژه‌‌هایی است که صندوق‌ها در نظر دارند و در روش دوم همکاری روی پروژه‌هایی انجام می‌شود که به فراخور شرایط کشور ایجاد می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در حال حاضر کرونا مهم‌ترین بحران کشور است و فراصندوق بخشی را برای سرمایه‌‌گذاری روی پروژه‌های سلامت محور درنظر گرفته است.

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها خریدن یا نخریدن تبلت و گوشی تلفن همراه برای کودکان چالش ابهت ‌برای والدین محسوب می‌شود. از طرفی با توجه به ترقی فناوری و کاربرد مدام خویش ‌والدین از گوشی‌هالی تلفن به اتفاق این امکان هم وجود ندارد که بچه‌ها را به‌طور کامل از ‌استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند محروم اقتصاد آنلاین سال قبل هدف خرید ‌تبلت یا گوشی برای اولاد خود دارید، چیزی را بخرید که ویژگی‌های متناسب با شرایط ‌کودکان را داشته باشد. چه تبلتی برای کودکان بخریم؟ همین موضوع مایه شده که شرکت‌های سازنده گوشی‌ها و تبلت‌های ‌هوشمند به فکر ساخت تبلت‌های مخصوص کودکان شوند. به همین انگیزه اگر هدف خرید تبلت ‌برای فرزند خود دارید، حتما این مطلب را بخوانید.‌

تبلت بادوام بخرید

برای کودکان هر‌چقدر هم که مسئولیت‌پذیر باشند باید به تعقیب تبلت بادوام باشید. تبلتی که ‌بتواند در مساوی ضربه، تکان، سقوط و پرتاب به اندازه‌ کافی پایداری داشته باشد. در ضمن اگر ‌یک تبلت را به‌طور مشترک برای چند فرزند جاسازی می‌کنید، باید به دنبال تبلتی باشید که توانا به ‌تنظیم پروفایل‌هایی چند‌گانه باشد. این ویژگی بدین معناست که هر کدام از کودکان شما می‌‌توانند به برنامه‌ها و فایل‌های خاص خویش دسترسی داشته باشند. معمولا تبلت کودکان نیازی به ‌سیم کارت ندارد، با این وجود هم اکنون اپراتورهای مخابراتی همراه نخست و رایتل واگذاری ‌سیمکارت‌های کودک را شروع کرده‌اند. معمولا خیلی از کارخانه‌ها تبلت‌های رنگی برای ‌کودکان دختر معمولا با رنگ‌های صورتی، قرمز، بنفش، زرد، سرخابی و ... و تبلت ‌پسرانه رنگ آبی، سورمه‌ای، خاکستری، مشکی و سبز فرآوری می‌کنند. هدف بسیاری از والدین ‌از خرید تبلت توزیع کارتون و سرگرم کردن بچه‌ها در گذرگاه مسافرت و میهمانی و ... است ‌که باید حتما به قوی بودن باتری برای توزیع طولانی فیلم و کارتون هم پروا داشته باشید. ‌خوشبختانه تنوع بازی برای تبلت اندرویدی هر روز اغلب می‌شود و مثلا در کل دسته‌بندی‌های گوناگون حتی نسبت به جنسیت کودکان می‌توانید بازی‌های مخصوص آنها را نصب کنید.‌

سایز صفحه نمایش چقدر باشد؟

صفحه نمایش تبلت‌های رایج در بازار به‌طور معمول ۷ الی ۱۰ اینچ است. باید پیش از ‌خرید فکر کنید که کاربر تبلت چه کسی خواهد بود. یک تبلت ۷ اینچی یک تبلت مناسب برای ‌کودکان است. این تبلت سخیف و به راحتی قابل حمل است. از طرفی سایر یک تبلت ۱۰ ‌اینچی فضای اکثریت به کودکان می‌دهد و برای نگریستن کردن ویدیو و بازی کردن مناسب‌تر ‌است؛ اگرچه کودکان با یک تبلت ۱۰ اینچی به همان اندازه خوشحال می‌شوند که با یک تبلت ‌‌۷ اینچی. لذا این سوژه به‌عنوان یک عامل تعیین‌کننده نخواهد بود. بنابراین اگر قصد ‌خاصی برای خرید یک تبلت ۱۰ اینچی ندارید و صرفا به‌خاطر

بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش ‌است، بدانید که قیمت آن نیز جالب پروا است. بعد تمرکز خود را تنها بر روی بزرگ بودن ‌صفحه نمایش نگذارید و تبلت‌های ۷ اینچی را نیز در گزینه‌های خویش پیمان دهید. از طرف ‌دیگر باید حواستان به وزن تبلت هم باشد. وزن تبلت کودکان باید تا حد ممکن ناچیز باشد لغایت ‌باعث خستگی سریع دست کودک نشود، از طرفی اندازه تبلت نیز باید طوری باشد که به ‌خوبی در دست کودک جا بگیرد. بهترین اندازه برای تبلت کودکان تبلت‌های ٥ الی ٧ اینچی ‌هستند.‌

قیمت تبلت ویژه کودکان

اکثر مردم می‌دانند که آیپد بالاترین قیمت‌ها را در میانی تمام برندهای تبلت دارد و ‌تبلت‌های اندروید تنوع قیمت زیادی دارند. نکته‌ مهم اینجاست که شما باید آن ‌محصولی را برگزیدن کنید که متناسب با دربایستن شما است‎. تبلت‌های ارزان‌قیمت معمولا ‌صفحه نمایش‌های کوچکتر، کیفیت گرافیکی پایین‌تر، دوربینی با رزولوشن کمتر و ‌سرعت پایین‌تری دارند. حتی شدنی است حافظه‌ داخلی اقلیت نیز نسبت به دیگر ‌تبلت‌ها داشته باشند. اگرچه گرافیک زیر و سایز صفحه نمایش نامناسب خیلی کمتر ‌کودکان را رنجانیدن می‌دهد الی سرعت بارگذاری پایین دستگاه، اما این را فراموش نکنیم ‌که سرعت زیر بارگذاری دستگاه حتی برای کودکان هم خوشایند نیست. پس بر ‌اساس بودجه‌ای که می‌توانید خرج کنید، تبلتی با بالاترین سرعت گزینش کنید.‌

ویژگی‌های حفاظتی را پرکار کنید

ویژگی‌های حفاظتی موجود برای کودکان در تبلت‌های گوناگون را با هم سنجش ‌کنید. محدودیت در به کارگیری اینترنت، پرداخت‌های تو شبکه‌ای، جست‌وجوگرهای ‌مخصوص کودکان و غیره، تمامی از ویژگی‌های یک تبلت پسندیده برای کودکان ‌هستند. شما به‌عنوان والدین موظفید الی پیش از خریداری تبلت پسندیده برای مولود ‌خود، ویژگی ها و ویژگی‌های موجود را رسیدگی و تبلتی را انتخاب کنید که ‌در پیشرفت فرزند شما نقش موثری داشته باشد. البته صرف تعبيه کردن تبلت کودک ‌به انفرادی کافی نیست و مستلزم نظارت شما بر فعالیت‌های فرزندتان در تبلت است.‌



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()