نوشته شده توسط : ساحل

یک فروشگاه اینترنتی عالی، یک فروش عالی

با پروا به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. عوامل زیادی هستی دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را “خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین شیوه پیشباز فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز راستگو است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری پسندیده و راهبرد دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

طراحی سایت فروشگاهی

وبسیما، سلیقه خریداران آنلاین را میشناسد

آگاهی وبسیما از متدهای طراحی وبسایت فروشگاهی و وانگهی آشنایی با همگی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین، این گردآور را به انتخابی استراتژیک و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. ما در وبسیما به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های چیره دست فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در افزاینده کردن دیاگرام فروشتان و کسب کامیابی در این گویه همراهی میکنیم.

آژانس خلاقیت وبسیما طی جلسات مشاوره تخصصی به شما کمک میکند لغایت ورودی مطمئن و استوار به این دامنه داشته باشید. نخستین نقطه تماس مشتری با شما وبسایت شماست؛ بعد میطلبد که تمرکزی کامل در این مقوله داشته باشید الی ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی همیشگی تبدیل کنید. البته موفقیت کامل در این گذرگاه نیازمند به کارگیری تکنیک های مختلفی ست که در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال وبسیماست. از این رو برای شما راه روشن و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم خواهیم کرد.

سایت های فروشگاهی به سرعت رو به پیشرفت هستند و استانداردهای UI و UX آنها همواره در حال بهینه شدن می باشد. آژانس خلاقیت وبسیما نیز با تسلط کاملی که بر این سوژه دارد همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که مایه افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که اخذ میکند اعمال می نماید. در پیوسته به شناسایی اختصاری چند باره از معیارهای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم:
درست همانند ساختن یک فروشگاه فیزیکی(کسب و کار سنتی)، ساخت وب سایت فروشگاهی هم مراحل خاص خودش رو داره که باید به ترتیب اونارو اجرا کنید. در طی مراحل ساخت فروشگاه آنلاین باید به این موضوع اهمیت بدین، چرا که در نتیجه نهایی کار شما تأثیر بسیار زیادی میزاره. به همین علت برای فهم بهتر جستار و تفهیم ساده‌تر ساخت سایت فروشگاهی، سعی می‌کنم به صورت همهنگام که آموزشش رو توضیح میدم به ایجاد پیوستگی با یک فروشگاه سنتی هم بپردازم.

گام اول: انتخاب محل پسندیده برای ساخت فروشگاه اینترنتی
وقتی هدف ساخت یک فروشگاه فیزیکی در نقطه‌ای از شهر داریم، پیش از هر کاری به پیگیری محلی می‌گردیم که بیشترین تردد رو داشته باشه و نسبت به محصولی که میفروشیم، کسان مختلف به راحتی و در نزدیک‌ترین فضا در دسترس ما باشند. فلذا کوشش داریم که مکانی که انتخاب می‌کنیم ویژگی‌های زیر را دارا باشد.

جمعیت‌شناسی و آشنایی با ادب خرید کسان محل
مسیر پیاده‌روی
دسترسی پذیری و دارای محل پارک مناسب
وجود شرایط رقابتی با دیگر فروشگاه‌ها
مجاورت با فروشگاه‌های مرتبط و وابسته
و…
در باره طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هم باید همین روند را تعقیب کنیم و بر پای بست، شرایط موجود بهترین انتخاب رو داشته باشیم. گام نخست گزینش ‌هاست و فضای میزبانی(Host) پسندیده هست. برگزیدن هاست مناسب از این رو اهمیت داره که سرعت لود سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، امنیت وب سایت، پاسخگویی و پشتیبانی، قابلیت ساپورت کردن از بازدید بالای سایت و سایر موارد پیوسته با فروشگاه آنلاین در این گویه تامین بکنه.

معمولا شرکت‌هایی که در حوزه ارائه ‌هاست فعالیت دارند، به مشتریاشون پیشنهاد می‌کنند که در ابتدای کار از فضای کمتری استفاده کنند الی خرج اقلیت براشون داشته باشه. اما به بازبینی زمان و با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه اینترنتی و حجم اطلاعات، محصولات و داده‌های سایت، به فضای میزبانی اکثریت نیاز پیدا می‌کنیم که ناچار به پرداخت هزینه‌های اکثریت برای ارتقا هاست خواهیم بود.

گام دوم: انتخاب اسم پسندیده برای فروشگاه اینترنتی
در هر حوزه‌ای که قصد ساخت فروشگاه اینترنتی دارید، باید یک اسم متناسب و جذاب گزینش کنید که با مقوله تکاپو شما وابستگی داشته باشه و مشتری به راحتی بتونه باهاش پیوستگی پایدار بکنه. در درستی اسم فروشگاه به عنوان کارت ویزیت کسب و کار ما محسوب میشه که نقش مهمی در شناسایی و جذب مشتریان به فروشگاه خواهد داشت. نام سوداگری شما پرتو از برند و اعتماد مشتری به شما خواهد داشت.

این مرحله به عنوان گزینش دامنه(Domain) با استفاده از یک شرکت ثبت کننده پهنه شناخته میشه، که نام فروشگاه شما را تحت عناوین گوناگون ثبت کرده و از این لحظه به بعد فروشگاه اینترنتی با این عنوان شناخته خواهد شد.

دامنه فروشگاه اینترنتی باید به شکلی انتخاب بشه که پیدا کردنش در بین میلیون‌ها تارنما راحت باشه و نمونه‌های مثل اقلیت با همین نام‌ها و کلمات برپایی دهنده اون هستی داشته باشه. ثبت دامنه، هزینه‌ی کمی داره اما استراتژی مناسب و توجه به فاکتورهای خرید پهنه میتونه تأثیر بزرگی بر آینده سوداگری اینترنتی شما داشته باشه. انتخاب گستره و استراتژی‌های مربوط به سوداگری اینترنتی مبحث زیاد پیچیده‌ای هست که پرداختن بهش نیازمند یک مبحث جداست که پیش از این در مقاله راهنمای گزینش حوزه پسندیده به این سوژه پرداخته شده و میتونید ازش کاربرد کنید.

گام سوم: طراحی و ساخت نمای داخلی فروشگاه
حالا که هاست و دامنه رو انتخاب کردیم، باید به سراغ ساخت سایت رفته و با طی مراحل ساخت سایت فروشگاهی، سایتمون رو راه‌اندازی کنیم. اما از اونجایی که برگزیدن سیستم سایت ساز پسندیده برای فروشگاه یک طرف دیگه قضیه رو در بر میگیره، نخست باید بهترین سیستم فروشگاه ساز مناسب خودمونو گزینش کنیم.

در مورد فروشگاه اینترنتی و سایت‌های فروشگاهی، این مرحله به عنوان گزینش یک cms یا سیستم مدیریت درونمایه شناخته میشه. اما در عین حال، احتمالا برای کسان تازه پیشه چندان ساده نیست. به طور نمونه کسانی که دوست دارند یک فروشگاه فیزیکی شیک و مشتری پسند داشته باشند، معمولا از طراحان دکوراسیون برای فضای درونی فروشگاه استفاده می‌کنند.

اما در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این مرحله به چهره انتخاب سیستم فروشگاه ساز معرفی میشه که کم و بیش تقسیم اصلی هزینه راه اندازی سایت متوجه این مسئله خواهد بود. در موعد برگزیدن سیستم مدیریت درونمایه یا فروشگاه ساز آنلاین باید توجه کنید که امکانات اصلی مشابه موارد پایین رو در سیستم وجود داشته باشه.

امکان سنجش محصول
نقد و بررسی محصولات
سیستم نظردهی کاربران
امکان ارسال مطلب و مقاله
درج و افزودن فرآورده به فروشگاه
دسته بندی و برگزیدن برند محصولات
و…
از لحاظ گرافیکی، در ظاهر فروشگاه هم باید مثل ویترین و دکوراسیون فروشگاه فیزیکی که منجر به جذب مشتری و افزایش فروش میشه، از قالب پسندیده و طراحی شیک استفاده کنید. بعضی از سیستم‌های مدیریت محتوا برای ایجاد فروشگاه اینترنتی عبارتند از:

ووکامرس
جوملا
مجنتو
اپن کارت
پرستاشاپ
در این سیستم‌ها دست شما در برگزیدن امکانات و گسترش سیستم کاملا مفتوح هست و مدیریت کاملی روی آنها دارید. اما چنانچه منظور به کارگیری سیستمی دارید که پیشه شما رو ساده‌تر بکنه(که البته بیشتر پسندیده افراد تازه کار و کسانی که محصولات کمی دارند میشه) می‌تونید از سیستم‌های فروشگاه ساز اشتراکی کاربرد کنید که نمونه‌های ذیل از بهترین اونها هستند.

پرتال
شاپفا
سبد خرید
وبزی
سازیتو
کاموا
سی فایو
این نوع فروشگاه سازها نیازی به فضای هاست ندارند. کافیه با مراجعه به سایت هر سیستم، ثبت اسم کرده و بر اساس امکاناتی که به شما ارائه میدن احد از پلان‌های رایگان یا پولی را برای ساخت فروشگاه انتخاب کنید. همچنین میتونید با به کارگیری قابلیت اتصال حوزه به فروشگاه که این سیستم‌ها دارند، از پهنه اختصاصی خودتون برای فروشگاه اینترنتی کاربرد کنید.

نقش فروشگاه سازها در ساخت فروشگاه اینترنتی
ظهور فروشگاه‌های اینترنتی مایه شده که در مبحث طراحی سایت واژه جدید یا بهتره بگیم بخش بندی جدیدی تحت عنوان طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت فروشگاهی وارد بشه که تمرکزش روی برپایی بستر پسندیده برای ساخت فروشگاه اینترنتی هست. کسانی که در گذشته با تارنگار نویسی سر و کار داشتند و مدت زیادی در حال تارنگار نویسی بودن، این جستار را اغلب فهم خواهند کرد و نقش فروشگاه سازها را در طراحی سایت راحت‌تر قبول دارند. چرا که مرحله به مرحله رشد و پیدایش فروشگاه‌های آنلاین رو به چشم دیدن.

طبق توضیحات بالا برای گزینش سیستم مناسب برای سایت فروشگاهی حتما متوجه شدین که به چهره کلی دو برگزیدن برای ساخت فروشگاه اینترنتی خواهید داشت که عبارتند از:

فروشگاه ساز رایگان: این گونه فروشگاه سازها به چهره مجانی عرضه میشن که باید در بخش بندی CMS قرارشون بدیم. نام این فروشگاه سازها از کلمه انگلیسی Open Source گرفته شده که مشخصات کلی این فروشگاه سازها را تعریف می‌کنند.
فروشگاه ساز اشتراکی: این نوع از فروشگاه سازها هم به دو صورت مجانی و پولی عرضه میشن که عنوان این فروشگاه سازها نیز از کلمه انگلیسی Software as a Service گرفته شده که یک گروه پشتیبان در مهار و تاسیس فروشگاه اینترنتی نقش داره.
1. فروشگاه سازهای رایگان
فروشگاه سازهای مجانی به عنوان یک سیستم مدیریت درونمایه آماده(CMS) شناخته میشن که امکان ساخت فروشگاه بدون احتیاج به اطلاعات و چیرگی برنامه نویسی رو به شما خواهند داد. در این سیستم‌ها شخصی کمک کننده شما نخواهد بود و صفر لغایت صد ساخت فروشگاه اینترنتی در دستان شماست. برای به کارگیری این سیستم‌ها نیاز به هاست و پهنه اختصاصی خودتون دارید که شامل نصب cms(سیستم مدیریت محتوا)، نصب پلاگین‌های مورد نیاز، فارسی سازی، نصب قالب و… خواهد بود. کل این مراحل رو باید خودتون به انفرادی طی کنید یا اینکه با صرف خرج از کسانی که در این گویه آشنایی دارند بخواین که فروشگاه شما را راه‌اندازی کنند. البته آموزش‌های رایگان بسیار زیادی برای این سیستم‌ها در سطح اینترنت هم هستی داره که به صورت خودآموز می‌تونید با شیوه کار کردن این سیستم‌ها آشنا بشید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.

به گزارش ایسنا ، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که اپل به طور رسمی آسیب پذیری و حوزه امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را تایید کرد.

 

این در حالیست که این غول تکنولوژی آمریکایی در پاسخ به ادعای شرکت ZecOps  فعال در حوزه امنیت سایبری مبنی بر کشف ظرف امنیتی و آسیب پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و احتمال دسترسی هکرها به اطلاعات گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد، اعلام کرده بود که این مسئله موجب افشای اطلاعات کاربران نشده و تهدید جدی برای حریم خصوصی آنها به شما نخواهد رفت.

 

این کارشناسان اعلام کرده بودند که آسیب‌پذیری مذکور به هکرها و مجرمان سایبری امکان دسترسی به گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را می‌دهد و بدون آنکه کاربر روی لینک‌های آلوده در اپلیکیشن میل در ios کلیک کند، دستگاه مورد نظر را آلوده شده و در اختیار هکرها قرار خواهد گرفت.

 

آن‌ها در گزارش خود همچنین خاطر نشان کرده بودند که هکرها حداقل به مدت دو سال از این آسیب پذیری برای دسترسی به اطلاعات اهداف بلند پایه در جهان سوء استفاده کرده اند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105249.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون اس ای
آیفون اس ای به برنامه ای مجهز خواهد شد که با شناسایی موجوداتی به غیر از انسان ها می تواند از آنها عکس های پرتره و زیبا بگیرد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اگر چه گوشی آیفون اس ای امکانات زیادی دارد، اما گرفتن عکس های پرتره زیبا یکی از این امکانات نیست.

 

کاربران این گوشی معمولا برای تهیه عکس های پرتره باکیفیت مجبور به نصب برنامه های جانبی بر روی آنها هستند. این برنامه ها گاهی اوقات مشکلاتی را برای آیفون اس ای ایجاد می کنند. اما برنامه به روزشده Halide بعد از نصب بر روی آیفون اس ای، تهیه عکس های پرتره مناسب را با این گوشی ممکن می کند.

 

پیش از این مناسب ترین برنامه برای این کار اپلیکیشن Spectre بود که البته آن هم برای تهیه عکس از اشیا در کنار انسان ها مناسب بود. اما Halide می تواند از حیوانات هم عکس های پرتره خوبی بگیرد. دو برنامه Halide  و  Spectre به ترتیب شش و سه دلار قیمت دارند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051962.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()