نوشته شده توسط : ساحل

همه چیز در ارتباط با اصول بازاریابی و فروش

بازاریابیاصول بازاریابی و فروش
۲
اشتراک‌گذاری
مدیریت هر کسب‌وکاری دربایستن به نزاکت و آگاهانیدن در زمینه‌های مختلفی دارد. در این میانی گرد از مهم‌ترین ابزارهایی که هر مدیری برای به آخر الامر رساندن کسب‌وکارش به آن بیچارگی دارد، اخطار از اصول بازاریابی و فروش است. در مقاله‌ای که قبل رو دارید، اصول بازاریابی و فروش مطرح شده و با ارائه‌ی مثال و نمونه، شرح داده می‌شوند.

 

شاهراه کسب‌وکار
هر کسب‌وکاری، بدون فروش، از بین می‌رود؛ ولی جذب مشتریان صرفا به انگیزه داشتن سال‌ها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین فرآورده رخ نمی‌دهد. فروش به گفته‌ی کسان مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو زنجیره است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینه‌ی پرس‌وجو، گوش دادن و بستن پیمان نامه تعلیم می‌دهند. فروش زمانی رسما به اتمام می‌رسد که یا قرارداد پرداخت برای گونه ها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود. این شغل را می‌توان از طریق جلسات رو در رو، تلفن یا اینترنت و بدست شخص ثالثی همانند دلال داد و ستدها املاکی سپریدن داد.

دو نوع رویکرد فروش وجود دارد: مدل بنگاه به بنگاه (B2B) و مدل بنگاه به مصرف‌کننده (B2C). هر کدام از این رویکردها مستلزم استراتژی‌ها و تکنیک‌های متفاوتی هستند. فروش‌های B2B معمولا مستلزم حضور نماینده‌ی خریدی است که تصمیماتی که به نفع شرکت است را اتخاذ کند. معمولا قصد این معاملات، کارآمدتر و سودآورتر تشکیل کسب‌وکار است در حالی که فروش‌های B2C معمولا به منظور تامین لذت، رضایت یا تاثیر چهره می‌گیرند. فروش‌ها یا به طور مستقیم از طریق تعامل بین فروشنده و خریدار سپریدن می‌شوند و یا به طور غیرمستقیم از راه دهان به دهان یا دیگر روش‌های بازاریابی. پلت‌فرم اینترنت، فروش‌های سر راست مشابه وب‌سایت تجارت الکترونیک را با فروش‌های غیرمستقیم از طریق ابزارهای بازاریابی مبتنی بر وب ترکیب می‌کند.

مدیران فروش مسئولیت تعلیم گروه‌های فروش درباره‌ی وضعیت کشف مشتریان احتمالی، مدیریت قلمروها، رسیدن به اهداف فروش و ایجاد پایگاه مشتری را بر عهده دارند. آنها سرپرست پیش‌بینی‌های فروش و تحلیل فروش هم هستند که دربرگیرنده داده‌کاوی، سیستم مرور سابقه‌ی فروش و قصد قرار دادن الگوهای خرید است. مدیر از طریق گروه‌ها و گزارش‌های شرکت به اطلاعات دست می‌یابد. سپس یافته‌های خویش را به مدیر بالادستی که از این اطلاعات برای هدایت کمپانی استفاده می‌کند گزارش می‌دهد.

چرخه‌ی فروش
اصول بازاریابی و فروش - چرخه‌ی فروش

در هر تلاشی در جهت فروش، چرخه‌ای هستی دارد. این چرخه زمانی آغاز می‌شود که مشتری احتمالی از هستی پیشنهادی آگاه می‌شود و به طور ایده‌آل با خرید به پایان می‌رسد. این چرخه‌ی فروش می‌تواند زیاد تند باشد همانند خرید محصولات غذایی، یا فرایندی طولانی باشد همانند خرید ساز و برگ وزین یا ساختمان‌ها. مشتریان احتمالی علاقه‌مند، در مراحل مختلفی از این چرخه در عقیده گرفته می‌شوند که کانال ارتباطی نامیده می‌شود. کارشناسان بر سر این موضوع توافق دارند که مراحل این کانال ارتباطی عبارتند از:

سرنخ: این اصطلاح به فرصت‌های جدید مبتنی بر تعلق احتمالی مشتری به گروهی (مانند کسانی که محصول مشابهی را در ماضی خریداری کرده‌اند) اشاره دارد.
مشتری احتمالی: با خریدار بالقوه از طریق تماس سرد (تماس تلفنی) وابستگی برپا می‌کنید و ممکن است او به توصیه شما علاقه‌مند شود.
مشتری احتمالی واجد شرایط یا «گرم»: نیازهای مشتری احتمالی از راه پیشنهادتان برآورده می‌شود و او برای خرید متقاعد می‌شود.
مشتری احتمالی «داغ»: فروشنده در شرف بستن پیمان نامه است. مخالفت‌هایی از جانب خریدار هستی دارد که قبل از فروش باید رفع شوند.
مشتری: خریدار تصمیم به خرید می‌گیرد.
پس از آنکه فروش به انجام رسید، مدیران باید مطمئن شوند که این مشتری، به مشتری ابدیت تبدیل خواهد شد. برای این کار، فروشنده می‌تواند وابستگی خویش را با مشتری حفظ کند یا محرک‌هایی برای تکرار خرید رهنمود دهد. عملکرد کمپانی بعد از فروش، به اندازه‌ی خویش تجربه‌ی فروش اهمیت دارد. شدنی است کسب‌وکارها میلیون‌ها تومان خرجِ پی بردن به سطوح رضایت مشتریان خود و وفاداری آنها به کمپانی کنند. با این حال، این مسئله به طور عمده مورد قبول است که سعی برای حفظ مشتریان فعلی نیازمند کوشش اقلیت در مقایسه با جذب مشتریان جدید است. به همین دلیل، مدیر باید به تمرین مدیریت روابط مشتری (CRM) بپردازد.

حتما بخوانید: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
مدیریت روابط مشتری
اصول بازاریابی و فروش - مدیریت روابط مشتری

حفظ روابط با مشتریان، یگانه از اصول بازاریابی و فروش است. مدیران زیرک می‌دانند که به انجام رساندن فروش، به معنای اتمام تجربه‌ی خرید برای مشتری نیست. دریافتن اینکه کجا، چگونه و چه زمانی مشتریان به خرید می‌پردازند، برای سلامت بلندمدت شرکت مهم است.

در فروش‌های پیچیده‌تر، به اخص فروش‌های B2B، گروه فروش اطلاعات مربوط به مشتریان احتمالی را گردآوری می‌کنند که برای تحلیل وارد سیستم می‌شوند. پس از آنکه فروش به سپریدن رسید، داده‌های مربوط به حساب آن مشتری طبقه‌بندی شده و این مشتری با دیگر مشتریان گروه‌بندی می‌شود. این کار، پایگاه مشتری کمپانی را به هستی می‌آورد. نرم‌افزارهایی هستی دارند که مدیر فروش را قادر می‌سازند الی داده‌های جمع‌آوری شده در باره جزئیات مختلف فروش را تحلیل کنند. مدیران از این اطلاعات برای هدایت اقدامات فروش به حوزه‌هایی استفاده می‌کنند که بهترین نتایج را به بار خواهد آورد. بسیاری از سیستم‌ها مدل‌های پیش‌بینی فروش در برگزیدن می‌گذارند که فروش‌های آینده را بر پای بست، گرایش‌های کنونی پیش‌بینی می‌کنند. این مدل‌ها به ارزیابی نرخ خوشنودی مشتری هم می‌پردازند؛ این داده‌ها برای تعیین شیوه‌ی عدم از دست دادن مشتری و تعیین نقطه‌ی متمرکزسازی انرژی به منظور ترغیب روابط بلندمدت حیاتی هستند.

گروه‌های فروش
اصول بازاریابی و فروش - گروه‌های فروش

شرکت‌هایی که در مناطق بزرگی، مثلا در چندین فرمانروایی یا در کل کشور اصول بازاریابی، به کسب‌وکار می‌پردازند، معمولا گروه‌هایی برای رسیدگی به اقدامات فروش دارند. میزان تراکم جمعیتی که کسب‌وکار به رفع نیازهای آنها می‌پردازد بر تعداد اعضای گروه تاثیر مستقیم دارد. برخی از شهرها همانند تهران و اسپهان و تبریز و… هستند که به انفرادی چندین نماینده‌ی فروش بیچارگی دارند. هماهنگ‌سازی میان قلمروهای مختلف، یکی از نقش‌های اصلی مدیر فروش است. اوست که تعیین می‌کند چه کسی هر گستره را تحت پوشش داشته باشد و از هر منطقه چه چیزی انتظار می‌رود، و اوست که مطمئن می‌شود فرصت‌های منصفانه‌ای برای به سپریدن رساندن فروش برای هر یک از اعضای گروه هستی دارد. مدیر اهداف بلندمدت را هم علاوه بر اهداف کوتاه مدتی که برای دستیابی به اهداف بلندمدت باید برآورده شوند، مشخص می‌کند. ایجاد علت و رقابت برای پاداش‌ها گرد از روش‌های مؤثرِ دلگرمی نمایندگان فروش برای رسیدن به اهداف تعیین شده‌ی آنهاست. سپاسداری کردن از ایشان نیز محرک مؤثری است.

اگر کسب‌وکاری چندین پیشنهاد ارائه دهد، گروه‌ها فرصت‌های بیشتری برای فروش دارند. به گروه‌ها تعلیم انجام فروش متقاطع (فروش محصولات متنوع به مشتری)، بیش‌فروشی و فروش فرآورده متفاوت داده می‌شود؛ این استراتژی‌ها دربرگیرنده متقاعد برپایی مشتریان به خرید محصولات یا خدمات جایگزین یا اضافی‌ای است که شرکت توصیه می‌دهد. بسته‌بندی فروش زمانی رخ می‌دهد که عناصر دیگری نیز با قیمتی کمتر به ازای هر خرید اضافه شود. این استراتژی‌ها تمامی زمانی به بهترین نحو چهره می‌گیرند که نمایندگان فروش نیازهای مشتری احتمالی را درک کنند.

گروه‌های فروش به صورتی سازمان‌دهی می‌شوند لغایت فروش برون‌سوی و درون‌سوی انجام دهند. فروش برون‌سوی دربرگیرنده نمایندگانی می‌شود که فعالانه به تعقیب مشتریان هستند مثل فروشنده‌ی سنتی دوره‌گرد، در حالی‌ که اعضای درون‌سوی به بازدیدکنندگانی که نزدشان می‌آیند بررسی می‌کنند، مثل فروشگاه‌های خرده فروشی. گروه‌هایی که برای فروش‌های رو در رو سازمان‌دهی می‌شوند، کانال‌هایی که مستلزم نیروی انسانی بسیاری است را برای انجام فروش‌ها به هستی می‌آورند و برخی مواقع برای بستن قرارداد به چندین ملاقات بیچارگی دارند. اگر چه پیش‌بینی (تعیین سرنخ‌ها) ملاقات‌ها را می‌توان به روش‌های دیگری اتمام داد، ولی لغایت زمانی که با خریدار محتمل ملاقات صورت نگیرد، خریدی رخ نخواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل قیمت مدل 10.2 اینچی آی پد خود را ارزان و فروش آن با بهای 250 دلار را در بست بای و آمازون آغاز کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اپل به طور رسمی اعلام کرده که مدل ۳۲ گیگابایتی از تبلت آی پد خود را با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی به قیمت تنها ۲۵۰ دلار در بست بای و آمازون به فروش می رساند.

 

آی پد با این تخفیف قیمت ۸۰ دلار ارزان تر از ماه های قبل در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. نکته دیگر اینکه تنها مدل خاکستری آی پد ۱۰.۲ اینچی با این قیمت در دسترس است. آی پد ۱۰.۲ اینچی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز با تخفیف ۳۰ دلاری به قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس است.

 

این مدل از آی پد اپل ارزان شد که اولین بار در پاییز گذشته روانه بازار شده بود، به علت نمایشگر باکیفیت،عمر باتری ۱۰ ساعته بعد از هر بار شارژ و استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۶۷۰ مورد توجه قرار گرفته بود.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلگرام اپدیت جدید خود را یعنی نسخه ۶.۲ را با قابلیت‌های جذابی عرضه کرد.

به گزارش خبرفوری، در نسخه جدید تلگرام، می توانید روی عکس‌ها و ویدیوهاتون از استیکرهای متحرک استفاده کنید و آنها را جذابتر کنید. عکس‌هایی که به آنها استیکرهای متحرک اضافه می‌شود به طور اتوماتیک تبدیل به gif می شوند.

 

‏ تلگرام در بخش جستجوی gifها تغییراتی داده و حالا پنل آن دارای اموجی هایی هست که با انتخاب آنها می توانند gifهای مرتبط رو سریعتر پیدا کنید و دیگر نیاز نیست با جستجوی کلمات انگلیسی مختلف دنبال gif مدنظرتون باشید.

 

‏در پنل gif همچنین بخش Trending اضافه شده که gifهای محبوب این روزها رو به شما نشان می دهد.

 

‏سرعت لود شدن gifها در این بخش حالا افزایش پیدا کرده و علاوه بر این با نگه داشتن انگشتان رو هر gif می توانید آن را به مجموعه gifهاتون اضافه کنید.

 

‏قابلیت کاربردی آپدیت جدید تلگرام منتشر شد/ اضافه شدن قابلیت استفاده از استیکرهای متحرک بر روی عکس و ویدیو دیگر امکان اضافه کردن یا حذف کردن افراد مختلف از فولدرها هست که استفاده از این قابلیت را راحت می‌کند.

 

‏ویدیوهای زیر 30 ثانیه از حالا همانند gifها به طور مداوم تکرار می شوند.

 

 

این اپدیت جدید رو می توانید برای اندروید و iOS دانلود کنید.

 

‏در آپدیت جدید تلگرام وقتی به عکسی استیکر متحرک اضافه شود، عکس به صورت اتوماتیک به GIF تبدیل خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قابلیت اینستاگرام برای گنجاندن تصویر های کاربران در سایت ها و برنامه های ثالث بزودی دستخوش تغییر می شود و این کار بی توجه به قانون کپی رایت ممکن نخواهد بود. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اینستگرام اعلام کرده به افرادی که از قابلیت گنجاندن عکس های این شبکه اجتماعی در دیگر سایت ها و برنامه ها استفاده می کنند، لزوما اجازه نمی دهد تا بدون رعایت قانون کپی رایت این کار را در مورد هر عکسی انجام دهند.

 

بر اساس اجرای جدی تر قانون کپی رایت در اینستاگرام برنامه ریزی جدید اینستاگرام (Instagram)، سیاست های این شبکه اجتماعی ایجاب می کند تا طرف های ثالث برای استفاده از عکس های اینستاگرام از مالکان این عکسها اجازه بگیرند و هدف از این کار رعایت قوانین مربوطه و جلب رضایت مالکان محتوا است.

 

بر این اساس، اشخاص، صاحبان مشاغل و ناشران باید از هر شخصی در مورد امکان به اشترک گذاری عکس ارسالی او اجازه بگیرند و بی توجهی به این مسئله امکان دارد باعث پیگرد قضایی شود. قبل از این انتشار بی اجازه بعضی عکس های عکاسان مشهور اینستگرام از سوی نشریات مختلف، موجب اعتراض و پیگرد قانونی آن ها شده بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روش های بسیاری برای ترکیب چندین فایل PDF در یک سند PDF وجود دارد. بسیاری از وب سایت ها مانند بسیاری از برنامه های شخص ثالث ، این کار را به صورت رایگان انجام می دهند (اگرچه اعتماد به اینگونه سرویس ها بستگی به خود شما دارد ، زیرا بعضی از آنها حاوی بدافزار هستند).

 

اگر کاربر MacOS هستید ، لازم نیست نگران این سایتها یا برنامه ها باشید. شما یک ابزار آسان ، رایگان دارید، به احتمال زیاد هنگام مشاهده عکس ها در رایانه خود از آن استفاده کرده اید.

 

اگر کاربر ویندوز هستید ، می توانید یکی از این برنامه های شخص ثالث را استفاده کنید - ابتدا تحقیقات خود را با دقت انجام دهید تا بدانید که کدام یک امن است - یا برای اینکه در جای امن باشد ، از Adobe استفاده کنید برنامه Acrobat DC. این به طور خاص توسط Adobe برای ایجاد ، مدیریت و ویرایش فایل های PDF طراحی شده است ، بنابراین می دانید که برای مواردی مانند تبدیل PDF به Word و البته ترکیب فایل های PDF خود در یک سند PDF دقیق و کارآمد است.

 

بیایید شروع کنیم:

 

کاربران macOS: اگر نیاز به ترکیب فایلهای PDF در یک سند PDF دارید ، می توانید به سادگی از برنامه Preview که هنگام خرید رایانه Mac خود نصب شده است، استفاده کنید. شما فقط نیاز به کشیدن و رها کردن فایل ها دارید ، بنابراین روند سریع و بی دردسر است.

 

قبل از شروع ، مطمئن شوید که تمام پرونده هایی را که می خواهید در یک پوشه با هم ترکیب کنید داشته باشید تا روند ادغام همه جانبه تر شود.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 1: پوشه Finder را که فایلهای شما در آن ذخیره شده است باز کنید و به عنوان اولین صفحه خود نسخه ای از پرونده مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

شما می توانید یک کپی از فایل اصلی بگیرید و ان را نگه دارید تا در صورت اشتباه و یا پشیمانی نسخه ای داشته باشید. 

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 2: بر روی فایل اصلی دوبار کلیک کنید تا در Preview باز شود.

اطمینان حاصل کنید که نوار کناری ریز تصاویر قابل مشاهده است. اگر اینگونه نیست ، به View>Thumbnails بروید یا Option+Cmd+2 را فشار دهید. اگر فایل شما به طور پیش فرض در Preview باز نمی شود ، می توانید بر روی آن فایل دو انگشت بزنید و سپس به Open with>  Preview بروید.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 3: با کشیدن و رها کردن آنها در نوار کناری ، PDF ، JPG ، PNG و سایر فایلهای دیگر را به Preview اضافه کنید.

 

متأسفانه ، پیش نمایش به شما اجازه نمی دهد پرونده های Word ، Excel و HTML را به یک سند PDF اضافه کنید. اگر می خواهید با استفاده از Preview این موارد را اضافه کنید ، ابتدا آنها را به اسناد PDF تبدیل کنید. در غیر این صورت بهتر است از برنامه Adobe Acrobat DC که در macOS موجود است استفاده کنید.

 

اگر تصمیم به استفاده از برنامه Adobe Acrobat DC را دارید ، برای دنبال کردن مراحل ویندوز 10 به پایین بروید ، زیرا آنها مطابق با macOS هستند.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 4: با کشیدن و رها کردن آنها در نوار کناری ، فایلها را به ترتیب مورد نظر خود تنظیم کنید.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 5: در صورت آماده شدن ، به File> Export as PDF بروید. نام فایل مورد نظر خود را تایپ کرده و پوشه ای را که می خواهیدفایل را در آن ذخیره کنید ، انتخاب کنید.

 

نحوه ترکیب فایلهای PDF در ویندوز 10 :

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بسیاری از وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث وجود دارند که می توانید از آنها برای ترکیب چندین سند PDF در یک فایل واحد استفاده کنید. و بسیاری از آنها این کار را برای شما بسیار آسان می کنند - اغلب ، فقط انتخاب فایل ها و کلیک بر روی یک دکمه است.

 

اما باز هم ، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید سرویس مورد استفاده شما مطمئن است و فایل مخربی را روی رایانه شما نصب نخواهد کرد. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، احتمالاً بهتر است از برنامه Adobe Acrobat DC برای پردازش فایلهای PDF استفاده کنید.

 

هشدار منصفانه: Acrobat DC رایگان نیست. شما باید برای عضویت ماهانه یا سالانه ثبت نام کنید که از 12.99 دلار در ماه شروع می شود و تا 24.99 دلار در ماه افزایش می یابد. 

 

با این حال ، اگر رسیدگی به پرونده های PDF - مانند ویرایش ، ایجاد ، ارسال یا تبدیل و ترکیب فایل های PDF ، بخش بزرگی از کار شما است، شاید ارزش پرداخت آن اشتراک سالانه را با قیمت 14.99 دلار در ماه داشته باشد. نه فقط برای ایمنی بلکه همچنین برای راحتی و تضمین اینکه اسناد PDF شما دقیق و بدون خطا هستند.

 

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 1: Adobe Acrobat DC را باز کنید. به  Tools > Create & Edit بروید.

 

دانلود برنامه ترکیب فایل پی دی اف, برنامه های ترکیب فایل پی دی اف

 

مرحله 2: در قسمت Combine Files ، روی Open کلیک کنید.

این امر شما را به فضای کاری Combine Files می برد که می توانید فایلها را اضافه کنید ، آنها را به ترتیب مورد نظر تنظیم مجدد کنید و آنها را در یک فایل PDF واحد ادغام کنید. زیبایی این ابزار این است که انواع مختلفی از پرونده ها ، از PDF و فایل های تصویری گرفته تا اسناد Word و Excel را می پذیرد.

 

مرحله 3: در فضای کاری Combine Files ،فایلهایی را که می خواهید ترکیب کنید بکشید و رها کنید یا بر روی Add Files کلیک کنید و آنها را در کادر گفتگو انتخاب کنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/learn-combine2-pdf.html



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه گرد از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی تارنما می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه نخست گوگل به واسط کلمات کلیدی ویژه و عبارت بهینه سازی تارنما را حاصل می نماید.

 

بهینه سازی سایت در شیراز

شما شغل طراحی سایت را به اتمام رسانیده اید ولی هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . سخت اینجاست که شما هنوز روی احد از طریق های خیلی مهم و سودمند افزایش بازدید طراحی تارنما کار نکرده اید . یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو سایت . برای سئو تارنما یا فروشگاه اینترنتی خود در شیراز با ما تماس بگیرید

 

سئو وب سایت در شیراز

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و چیرگی هایی که به یک سایت دستور می دهد شدامد و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو همانند Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .

سئو را می نا به دو محدوده اصلی دسته ارائه کرد :

۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .

۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .

این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .

به یاد داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای شیراز به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت اتمام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به پیشه بگیرید .

 

سئو در شیراز

سئو خریدن لینک های اسپانسر شده و شماره یک در adwords ( سیستم تبلیغات گوگل) و اظهار بر داشتن یک طراحی سایت درجه نخست در گوگل نیست .

خریدن این نوع تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing می باشد که به معنای سیستم بازاریابی موتور های جستجو می باشد و در این آموزش قرار نمی گیرد .

سئو به معنای درجه نخست بودن نام شرکت شما نمی باشد .

 

سئو سایت و صفحه نتایج گوگل

اگر که طراحی سایت شما در حال آماده رتبه دهم را در جستجوی عبارت “چگونه ترقی کنیم ” را دارد ، برای این که رتبه جستجوی این عبارت برای این طراحی سایت به یک درمان یابد ، باید از سئو استفاده کند . نظر به اینکه موتور های جستجو در وب رایج و رایج تر شده اند کم و بیش هر کسی که بخواهد در وب دیده شود می تواند از مزایای سئو سایت بهره‌گیری کند .

 

سئو وب سایت و واژه ها کلیدی

قبل از این که شما بتوانید طراحی تارنما را برای موتور های جستجو بهینه سازی سایت کنید ، ابتدا باید بدانید که جه کلماتی را پیمان است هدف گیری نمایید . برای یک شروع خوب ۳ یا ۴ واژه کلیدی را که دوست دارید طراحی وب سایت برای آن ها رتبه نکویی کسب کند برگزیدن نمایید . با پیمان گرفتن این واژه ها کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید قصد خویش را این نوع مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، طراحی سایت شما جزو ۱۰ نتیجه نخست باشد . (ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید ، در سایر موتور های جستجو هم رتبه نکوداشتن خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند . اما آغاز لازم است الی قبل از گزینش ، لیست ما را دربرگیرنده طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایند تا فرآیند سئو سایت را به حقیقت انجام پذیرد.

 

کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت

در مباحث طراحی سایت و سئو وب سایت ، یک کلمه کلیدی عام واژه ای است که بسیاری از ملت برای آن جستجو می نمایند زیرا آن ها شدنی است نظری مبهم و نامعلوم نسبت به چیزی که به دنبال آن هستند داشته باشند . کلمات کلیدی عام بسیار کوتاهی هستند و در پروسه بهینه سازی تارنما خیلی ویژه نیستند ( به عنوان مثال کفش یا ورزش ) . این واژه ها کلیدی خیلی دشوار می توانند در گوگل رتبه اول را کسب کنند زیرا شمار بسیار زیادی طراحی وب سایت هستی دارند که در آن ها مطالبی شامل این واژه ها وجود دارد .گرچه اگر شما بتوانید رتبه احسان برای یک کلمه کلیدی عام به دست بیاورید ، شدامد بسیار ابهت را برای طراحی سایت خود به دست می آورید.

خلاصه : کوشش کنید که برای کلمات عام رتبه بیاورید ولی به آن به اندازه زمانی طولانی قیمت بدهید . ما به مبتدیان توصیه می نماییم که یک کلمه کلیدی عام را به هدف سپریدن فرآیند سئو سایت انتخاب کنند اگر که گویه کاری آن ها خیلی رقابتی نیست .

 

آنالیزگر سئو سایت

ابزارهای رسیدگی واژه ها کلیدی دربرگیرنده ۲ بخش جادویی و یک تقسیم آمارگیری مشکل می باشند .

برای اینکه بتوانید از تکنیک های بهینه سازی سایت که تعلیم می دهیم به نکویی استفاده نمایید ، برای هر کدام از صفحات طراحی سایت بیش از دو الی سه واژه کلیدی را اثر نگیرید . یکتا از اشتباهات متداول مبتدیان سئو سایت این است که برای هر صفحه بیش از ۵۰۰ واژه ی کلیدی را مشخص می کنند و چشمداشت دارند که در گوگل برای این کلمات رتبه یک بگیرند . این کار شدنی بود ده سال قبل جواب بدهد اما در حال آماده موتور های جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای کاربرد می کنند و از این راه نمی تاب به آن ها مکر زد . به همین دلیل است که بهتر است از شمار کمی از کلمات کلیدی کوتاهی و کم شروع شود . برای طراحی وب سایت های جدید  نزدیک  عیر ممکن است که از همان آغاز برای شمار زیادی از واژه ها کلیدی رتبه ی احسان داشته باشند .

 

PageRank در سئو سایت

PageRank در واژه به معنای ” رتبه ی صفحه ” می باشد و سیستمی است که پایه گذاری آن توسط مشهورترین موتور های جستجو یعنی گوگل سپریدن شد . در پیش درآمد موتور های جستجو به تمام طراحی سایت ها به طور یکسان رتبه می دادند و نتایج جستجو تنها بر بنیاد محتوا و تگ های متایی که در آن صفحات پیمان داشتند ، بود . با گذشت زمان سیستم PageRank یا همان رتبه بندی صفحات ، موتور های جستجو را و نیز جستار سئو سایت را دگرگون ساخت و یک فاکتور سایر به معیارهای سئو و بهینه سازی تارنما افزود یعنی : اعتبار طراحی وب سایت

برای اینکه مشخص شود یک طراحی وب سایت لغایت چه اندازه مهم و معتبر است، گوگل طراحی سایت های بزرگ متعددی را برگزیدن کرد، طراحی وب سایت هایی مانند cnn.com و dmoz.org و espn.com . این تقسیم از طراحی سایت ها به طور واضح معتبر بودند و گوگل این طور گرفتن که اگر این دسته از طراحی وب سایت ها به وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت B ) لینک دهند ، در این چهره طراحی تارنما B می تواند بخشی از اعتبار آن طراحی سایت را در پروسه سئو سایت کسب نماید و به همین ترتیب اگر طراحی سایت B به طراحی وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت C ) لینک می داد ، در این صورت طراحی سایت C نیز می توانست بخشی از اعتبار آن را کسب کند و همین طور طراحی سایت کوچکتر نیز.

با استفاده از همین سیستم برای اعتبارسنجی یک طراحی تارنما و زمینه سئو سایت و بهینه سازی وب سایت ، گوگل توانست به هر طراحی سایت بر بنیاد اعتبار آن عددی را از ۰ الی ۱۰ تحت عنوان PageRank (یا رتبه ی صفحه ) نسبت دهد. البته سیستم PageRank لغایت الان زیاد پیچیده تر شده است اما اینگونه نخست شد.

 

سئو سایت و پیج رنک گوگل

برای اینکه بتوانید بفهمید PageRank ( رتبه ) طراحی تارنما شما و یا طراحی سایت سایرین در موتور های جستجو چند است ، می توانید نوار آلت گوگل را با نام Google’s toolbar نصب نمایید . گوگل یک دیاگرام کوچک سبز رنگ دارد که رتبه ی هر طراحی وب سایت را از ۰ الی ۱۰ نمایش می دهد . لازم است توجه داشته باشید که رتبه نشانه دیتا شده در نوارابزار گوگل به چهره تخمینی در مقوله سئو می باشد و شدنی هر سه ماه یکبار به روز گردد .

 

بهینه سازی سایت و الگوریتم گوگل

در ابتدا که سیستم PageRank ابداع شد فقط گوگل از این فناوری به عنوان مقوله ای در بهینه سازی تارنما استفاده می کرد ، ولی وقتی دیگر موتور های جستجو متوجه شدند که الی چه اندازه سیستم PageRank در افزایش صحت و دقت گوگل نقش داشته است ،  نزدیک  تمام آنها سیستم PageRank را در بخشی از الگوریتم خودشان در سئو قرار دادند. در ماضی در حالی که بسیاری از طراحی وب سایت ها در حال پیشه کردن برای اضافه کردن سیستم PageRank به الگوریتم های جستجویشان بودند ، برخی سایر نتوانستند صبر کنند الی خودشان بسازند و سیستم PageRank را از راه گوگل اعمال کردند . (مثلا سایت یاهو مدتی از این روش عمل می کرد . )

صرف عقیده از موتور های جستجو ، متخصصان بهینه سازی سایت موتور های جستجو (بهینه سازی سایتs : Search Engine Optimization Specialists ) ، خریداران لینک ، صاحبان سایت ها ، فروشگاه داران ، و هرکسی که به پرماسیدن ارزش سایت علاقه مند بود ، به PageRank تارنما در موتور های جستجو نگاه می کردند لغایت بفهمند یک طراحی تارنما تا چه اندازه مهم است.

 

پیج رنک در سئو سایت شیراز

زمانی که گوگل در دوران ابتدایی خود به سر می برد ، PageRank تنها معیار و فاکتور برای رتبه بندی یک طراحی سایت و سئو سایت محسوب می شد . اما به زودی هنگامی که جامعه ی سئوپی به اینمساله برد ، سعی در پیدا کردن مسیر هایی برای افزایش مصنوعی و ساختگی PageRank خویش کردند . این طراحی سایت ها اعتبار بیشتری پیدا کردند نسبت به اعتباری که گوگل در جستار سئو وب سایت اندیشه می کرد باید داشته باشند . فلذا گوگل و دیگر موتور های جستجو پی بردند که الی چه میزان به PageRank اهمیت بدهند و در درازا سنه ها اهمیت PageRank کاهش یافت .

یکی از تاکتیک های گوگل این است که مقادیر PageRank هر تارنما را در نوارابزار خویش در سنه تنها ۴ بار به روز می کند به جای این که هر هفته این شغل را انجام دهد .و این پیشه کارآزمودگان بهینه سازی سایت موتور های جستجو ( سئو سایت ) را سخت تر می کند لغایت دقیقا بفهمند رتبه واقعی یک طراحی سایت و نیز سئو سایت چند است . تاکتیک دیگر گوگل بازدارندگی از طراحی وب سایت هایی است که اقدام به فروش لینک تارنما های سایر به هدف افزایش رتبه در طراحی سایت خود می کنند . از طرفی گوگل به راحتی نمی تواند از این تاکتیک بهره‌گیری کند زیرا باید ریسک رتبه پسندیده ندادن به یک تارنما خوب را بپذیرد

این یک جنگ بین گوگل و متخصصان سئو سایت است که به زودی فرجام نمی پذیرد .

 

سئو تارنما  در شیراز و لینک گذاری

به مرحله ای دریافتی ایم که شما به راستی باید کاری را انجام دهید . گرچه سخت است ولی اخذ یک PageRank بالا برای طراحی سایت باید جزو استراتژی طولانی مدت شما درسئو و بهینه سازی وب سایت باشد .

تنها رهسپار که طراحی سایت شما توانا است PageRank کسب کند این است که لینک طراحی تارنما شما در دست کم یک وب سایت که در حال آماده حائز PageRank است قرار بگیرد ، این به این معناست که اخذ یک بدن لینک در طراحی سایت هایی که دارای PageRank صفر هستند به امتیاز تارنما شما هیچ کمکی نخواهد کرد . چنانچه قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب سایتی با PageRank شش می تواند به زودی طراحی سایت شما را به PageRank شش برساند ، اگر طراحی وب سایت شما توسط گوگل از عقیده سئو سایت بررسی شده و حائز تعداد متعدد لینک به دیگر طراحی وب سایت ها نباشد .

پروسه ی افزایش پیج رنک طراحی سایت و سئو تارنما به طور سر راست به کسب لینک پیوستگی دارد . کسب لینک به معنای قرار اخذ لینک طراحی سایت شما در تارنما های دیگر به طور طبیعی و یا از راه خرید لینک می باشد . ما هر دوی این مباحث را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم عدل و شما باید هرکدام از مطالب را بخوانید الی با مزیت ها و بدی های هر کدام از منظر سئو سایت و بهینه سازی تارنما آشنا شوید .

 

تگ عنوان ( title tag ) در بهینه سازی وب سایت شیراز

اولین و مهم ترین اقدام سئو در شیراز که باید بر روی صفحات خویش اتمام دهید تگ عنوان ( title tag ) می باشد .

بسیاری از افرادی که از راه منابع خارجی و یا ویرایشگر متن WYSIWYG کاربرد می کنند ، قرار دادن تگ meta را که می تواند برای آن ها محبوبیت زیادی در موتور های جستجو و مقوله سئو سایت داشته باشد را فراموش می کنند .

فواید استفاده از تگ های عنوان که در بهینه سازی سایت کاربرد می شود دربرگیرنده ۳ تقسیم می باشد :

۱ – کاربری که برای واژه کلیدی شما جستجو کرده است ، چنانچه عنوان طراحی سایت شما مانند عبارت جستجو شده باشد ، لینک و عنوان طراحی تارنما شما را به چهره مشخص (هایلایت ، پررنگ ، bold) شده تماشا می کند و این به طور قطع می تواند شمار کلیک برای طراحی وب سایت شما را افزایش دهد نسبت به هنگامیکه از تگ عنوان کاربرد نشده است .

۲ – مایه افزایش رتبه بندی ( ranking ) شما در موتور های جستجو خواهد شد .

۳ – به موتور های جستجو کمک می کند لغایت بین صفحاتی که ممکن است شبیه هم باشند تفاوت قائل شود .

 

افزایش شمار کلیک به واسط سئو

بهینه سازی سایت در موتور های جستجو تنها قرار اخذ در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خویش چشمداشت دارید . اگر شما برای عبارت ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، هنگامی که کاربری عبارت ” کلاه های رایگان ” را جستجو می کند ، چنانچه عبارت جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر فرق زیادی میان طراحی سایت شما و دیگر طراحی تارنما ها تماشا نمی کند .

در صورتی که عنوان طراحی سایت شما دربرگیرنده کلمه کلیدی مورد عقیده شما باشد ، کاربر با جستجوی واژه کلیدی ، عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت پررنگ و مشخص ( bold ) نگریستن می کند و این به مقدار زیاد زیادی تمایل کاربر را برای مشاهده طراحی تارنما شما افزایش می دهد .

 

بهبود رنکینگ در اجرای سئو سایت شیراز

اکثر مردم اعتقاد دارند که عنوان طراحی سایت جایی است که باید نام تجاری و یا اسم گستره خود را ذکر کنند . این کاملا اشتباه است و عنوان صفحات یکتا از راحت ترین گذرگاه هایی است که شما می توانید به موتور های جستجو از منظر سئو سایت بگویید که صفحه باره عقیده از طراحی وب سایت شما در چه موردی است و نیز صفحات طراحی سایت شما چگونه طبقه بندی شده اند . در حالی که بسیاری از افراد به عنوان صفحات از منظر سئو سایت پروا ندارند ، موتور های جستجو به آن توجه می کنند .

شما می توانید با پیمان دادن مهم ترین واژه ها کلیدی در عنوان طراحی سایت خویش ، از این فرصت بهره‌گیری کنید برای این که رتبه فوقانی را برای کلمات کلیدی باره علاقه خویش بدست بیاوربد . اگر شما هنوز مایلید که عنوان طراحی تارنما شما دربرگیرنده نام کمپانی و یا دامین شما یاشد ، می توانید نام تجاری و یا دامین طراحی سایت خود را پس از واژه ها کلیدی و بعد از خط فاصله پیمان دهید که از نظر سئو سایت موثرتر خواهد بود.( مثلا ” کلاه های رایگان - yourcompany.com “) بدین منظور که نشان دهید این کلمات کلیدی از منظر سئو وب سایت برای شما زیاد مهم هستند .

 

سئو سایت و نشان محتوا

مثل یک موتور های جستجو بودن آسان نیست . آن ها روز و شب در وب می خزند و اطلاعات را از وب اخذ می کنند و کوشش می کنند آن ها را بر پای بست، شیوه سودمندی اندوخته کنند تا کاربران بتوانند چیزهایی را که به دنبالش هستند بیابند . شغل آن ها را ساده تر کنید . به طور شفاف و واضح عنوان و جستار هر صفحه را با به کارگیری تگ عنوان مشخص کنید و به سئو سایت کمک کنید لغایت بتواند بین صفحات به راحتی وجه تمایز قائل شود .

شما شدنی است دو صفحه در طراحی سایت خویش داشته باشید که زیاد به هم شبیه باشند و با کمی تفکر بتوان دریافت که میان آن ها تفاوت هایی هست . پروانه ندهید الی موتور های جستجو نظرشان را برای شما ترسیم کنند زیرا ممکن است اشتباه کنند ، در برابر برای آن ها تصمیم گیری کنید و تفاوت ها را خوتان برایشان ذکر کنید . این باعث می شود که طراحی تارنما شما از دوگانه شدن درونمایه هم مصون بماند که در آینده با عمق بیشتری رسیدگی خواهد شد .

 

پروسه سئو سایت در شیراز

بهینه سازی سایت در موتور های جستجو تنها پیمان گرفتن در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خویش انتظار دارید . اگر شما برای عبارت ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، هنگامی که کاربری عبارت ” کلاه های رایگان ” را جستجو می کند ، در صورتی که عبارت جستجو شده در عنوان طراحی تارنما شما موجود نباشد ، کاربر فرق زیادی وسط طراحی سایت شما و سایر وب سایت ها تماشا نمی کند .

 

نمودن در سئو bold

با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ولی چیزی که کماکان در سئو سایت تغییر ناپذیر باقیمانده است روشی است که وبمسترها مطالب و سرفصل های مهم طراحی سایتشان را با آن مشخص می کنند . سرفصل های یک صفحه معمولا با تگ های header مشخص می شوند . ( از "<"h1">" تا "<"h6">") و در ضمن مطالب مهم در تگ های bold ( به صورت پر رنگ و برجسته شده ) پیمان می گیرند الی اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب پروا اکثریت نشان می دهد . نه فقط این مطالب پروا کاربران را به خود جلب می کند بلکه به عنوان یک شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو پیمان می گیرد الی بفهمند صفحه باره نظر در ارتباط با چه چیزی گفتگو میکند و چه قسمت هایی از آن مهم تر هستند .

 

h بهینه سازی وب سایت و تگ

تگ های header گذرگاه ابهت هستند لغایت رتبه بندی ( ranking ) خویش را در موتور های جستجو بالا ببرید . به عنوان مثال اگر شما صفحه ای در باره ” کلاه های مجانی ” دارید ، بهترین مسیر برای مشخص کردن آن گذاشتن یک تگ header به صورت پایین در ابتدای صفحه است تا به بهترین وجه به کاربران و موتور های جستجو از دید سئو نشانه دهید که این صفحه از طراحی سایت شما در مورد چه چیزی صحبت می کند :

 

تاثیر تگ h در سئو وب سایت

البته با پروا به راهبرد های دیگر موتور های جستجو این مهم است که از به کاربردن شمار زیادی کلمات کلیدی پرهیز کنیم و یک قاعده خوب برای این شغل این است که در هر صفحه بیشینه از سه لغایت چهار تگ header استفاده نماییم و بعد از تگ های header کمینه یک پاراگراف متن داشته باشیم .

صفحه ای که شامل شمار زیادی تگ header باشد برای موتور های جستجو مانند به اسپم به نظر می رسد و برای کاربران سودمند نخواهد بود. italic ، bold و emphasis پس از این که از تگ های header در صفحه خود کاربرد کردید ، هنوز پیشه شما به اتمام نرسیده است و هنوز ابزارهای زیادی هست که شما می توانید برای هدفمند سازی کلمات کلیدی طراحی سایت خویش از حیث سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید . هنگامی که واژه ها کلیدی را در صفحات خود به پیشه میبرید مهم است که این واژه ها را به همراه تگ های bold یا italic یا emphasis به کار برید لغایت مطمئن شوید موتور های جستجو پی به مهم بودن این واژه ها می برند .

بسیاری از افراد در صفحات خود از انیمشن های فلش و یا تگ های span به وسیله css ، بسیار کاربرد می کنند و این درحالی است که موتور های جستجو سخت توانا به تشخیص این ها می باشند . بعد با استفاده از تگهای ساده ی html که در بالا بیان شد پیشه را برای موتور های جستجو آسان کنید .

چطور سفارشی سئو سایت خویش را به ثبت برسانیم ؟

برای این کار به راحتی می توانید به وب سایت مراجعه کرده و با شماره تماس های درج شده در آن تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما وقت گرفته لغایت برای آشنایی و شیوه ثبت سفارش پروژه سئو سایت و همچینین مشاوره مجانی به کمپانی سیرن پردازش تشریف بیاورید.

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

بهینه سازی سایت در شیراز

شما کار طراحی سایت را به اتمام رسانیده اید ولی هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . مشکل اینجاست که شما هنوز روی یکی از راه های خیلی مهم و مفید افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید . یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو سایت . برای سئو وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود در شیراز با ما تماس بگیرید

سئو وب سایت در شیراز

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت انجام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید .

سئو در شیراز

سئو خریدن لینک های اسپانسر شده و شماره یک در adwords ( سیستم تبلیغات گوگل) و اظهار بر داشتن یک طراحی سایت درجه اول در گوگل نیست .
خریدن این گونه تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing می باشد که به معنای سیستم بازاریابی موتور های جستجو می باشد و در این آموزش قرار نمی گیرد .
سئو به معنای درجه اول بودن نام شرکت شما نمی باشد .

سئو سایت و صفحه نتایج گوگل

اگر که طراحی سایت شما در حال حاضر رتبه دهم را در جستجوی عبارت “چگونه پیشرفت کنیم ” را دارد ، برای این که رتبه جستجوی این عبارت برای این طراحی سایت به یک بهبود یابد ، باید از سئو استفاده کند . از آنجا که موتور های جستجو در وب رایج و رایج تر شده اند تقریبا هر کسی که بخواهد در وب دیده شود می تواند از مزایای سئو سایت استفاده کند .

سئو وب سایت و کلمات کلیدی

قبل از این که شما بتوانید طراحی وب سایت را برای موتور های جستجو بهینه سازی سایت کنید ، ابتدا باید بدانید که جه کلماتی را قرار است هدف گیری نمایید . برای یک شروع خوب ۳ یا ۴ کلمه کلیدی را که دوست دارید طراحی وب سایت برای آن ها رتبه خوبی کسب کند انتخاب نمایید . با قرار گرفتن این کلمات کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید هدف خود را این گونه مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، طراحی سایت شما جزو ۱۰ نتیجه اول باشد . (ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید ، در دیگر موتور های جستجو هم رتبه خوبی خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند . اما ابتدا لازم است تا قبل از انتخاب ، لیست ما را شامل طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایند تا پروسه سئو سایت را به درستی انجام پذیرد.

کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت

در مباحث طراحی سایت و سئو وب سایت ، یک کلمه کلیدی عام کلمه ای است که بسیاری از مردم برای آن جستجو می نمایند زیرا آن ها ممکن است نظری مبهم و نامعلوم نسبت به چیزی که به دنبال آن هستند داشته باشند . کلمات کلیدی عام بسیار کوتاه هستند و در پروسه بهینه سازی وب سایت خیلی خاص نیستند ( به عنوان مثال کفش یا ورزش ) . این کلمات کلیدی خیلی سخت می توانند در گوگل رتبه اول را کسب کنند زیرا تعداد بسیار زیادی طراحی وب سایت وجود دارند که در آن ها مطالبی شامل این کلمات وجود دارد .گرچه اگر شما بتوانید رتبه خوبی برای یک کلمه کلیدی عام به دست بیاورید ، ترافیک بسیار بزرگی را برای طراحی سایت خود به دست می آورید.
خلاصه : سعی کنید که برای کلمات عام رتبه بیاورید ولی به آن به اندازه زمانی طولانی بها بدهید . ما به مبتدیان پیشنهاد می کنیم که یک کلمه کلیدی عام را به منظور انجام پروسه سئو سایت انتخاب کنند اگر که زمینه کاری آن ها خیلی رقابتی نیست .

آنالیزگر سئو سایت

ابزارهای بررسی کلمات کلیدی شامل ۲ بخش جادویی و یک بخش آمارگیری سخت می باشند .
برای اینکه بتوانید از تکنیک های بهینه سازی سایت که آموزش می دهیم به خوبی استفاده نمایید ، برای هر کدام از صفحات طراحی سایت بیش از دو تا سه کلمه کلیدی را نشانه نگیرید . یکی از اشتباهات متداول مبتدیان سئو سایت این است که برای هر صفحه بیش از ۵۰۰ کلمه ی کلیدی را مشخص می کنند و توقع دارند که در گوگل برای این کلمات رتبه یک بگیرند . این کار ممکن بود ده سال پیش جواب بدهد ولی در حال حاضر موتور های جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استفاده می کنند و از این راه نمی توان به آن ها حیله زد . به همین دلیل است که بهتر است از تعداد کمی از کلمات کلیدی کوتاه و مختصر شروع شود . برای طراحی وب سایت های جدید تقریبا عیر ممکن است که از همان ابتدا برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی رتبه ی خوبی داشته باشند .

PageRank در سئو سایت

PageRank در لغت به معنای ” رتبه ی صفحه ” می باشد و سیستمی است که پایه گذاری آن توسط مشهورترین موتور های جستجو یعنی گوگل انجام شد . در ابتدا موتور های جستجو به تمام طراحی سایت ها به طور یکسان رتبه می دادند و نتایج جستجو تنها بر اساس محتوا و تگ های متایی که در آن صفحات قرار داشتند ، بود . با گذشت زمان سیستم PageRank یا همان رتبه بندی صفحات ، موتور های جستجو را و نیز مبحث سئو سایت را دگرگون ساخت و یک فاکتور دیگر به معیارهای سئو و بهینه سازی وب سایت افزود یعنی : اعتبار طراحی وب سایت
برای اینکه مشخص شود یک طراحی وب سایت تا چه اندازه مهم و معتبر است، گوگل طراحی سایت های بزرگ متعددی را انتخاب کرد، طراحی وب سایت هایی مانند cnn.com و dmoz.org و espn.com . این دسته از طراحی سایت ها به طور واضح معتبر بودند و گوگل اینگونه دریافت که اگر این دسته از طراحی وب سایت ها به وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت B ) لینک دهند ، در این صورت طراحی وب سایت B می تواند بخشی از اعتبار آن طراحی سایت را در پروسه سئو سایت کسب نماید و به همین ترتیب اگر طراحی سایت B به طراحی وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت C ) لینک می داد ، در این صورت طراحی سایت C نیز می توانست بخشی از اعتبار آن را کسب کند و همین طور طراحی سایت کوچکتر نیز.
با استفاده از همین سیستم برای اعتبارسنجی یک طراحی وب سایت و مقوله سئو سایت و بهینه سازی وب سایت ، گوگل توانست به هر طراحی سایت بر اساس اعتبار آن عددی را از ۰ تا ۱۰ تحت عنوان PageRank (یا رتبه ی صفحه ) نسبت دهد. البته سیستم PageRank تا الان بسیار پیچیده تر شده است ولی اینگونه آغاز شد.

سئو سایت و پیج رنک گوگل

برای اینکه بتوانید بفهمید PageRank ( رتبه ) طراحی وب سایت شما و یا طراحی سایت دیگران در موتور های جستجو چند است ، می توانید نوار ابزار گوگل را با نام Google’s toolbar نصب نمایید . گوگل یک نمودار کوچک سبز رنگ دارد که رتبه ی هر طراحی وب سایت را از ۰ تا ۱۰ نمایش می دهد . لازم است توجه داشته باشید که رتبه نشان داده شده در نوارابزار گوگل به صورت تخمینی در مقوله سئو می باشد و ممکن هر سه ماه یکبار به روز گردد .

بهینه سازی سایت و الگوریتم گوگل

در ابتدا که سیستم PageRank ابداع شد تنها گوگل از این تکنولوژی به عنوان مقوله ای در بهینه سازی وب سایت استفاده می کرد ، اما وقتی دیگر موتور های جستجو متوجه شدند که تا چه اندازه سیستم PageRank در افزایش صحت و دقت گوگل نقش داشته است ، تقریبا تمام آنها سیستم PageRank را در بخشی از الگوریتم خودشان در سئو قرار دادند. در گذشته در حالی که بسیاری از طراحی وب سایت ها در حال کار کردن برای افزودن سیستم PageRank به الگوریتم های جستجویشان بودند ، برخی دیگر نتوانستند صبر کنند تا خودشان بسازند و سیستم PageRank را از طریق گوگل اعمال کردند . (مثلا سایت یاهو مدتی از این طریق عمل می کرد . )
صرف نظر از موتور های جستجو ، متخصصان بهینه سازی سایت موتور های جستجو (بهینه سازی سایتs : Search Engine Optimization Specialists ) ، خریداران لینک ، صاحبان سایت ها ، فروشگاه داران ، و هرکسی که به دانستن ارزش سایت علاقه مند بود ، به PageRank وب سایت در موتور های جستجو نگاه می کردند تا بفهمند یک طراحی وب سایت تا چه اندازه مهم است.

پیج رنک در سئو سایت شیراز

زمانی که گوگل در دوران ابتدایی خود به سر می برد ، PageRank تنها معیار و فاکتور برای رتبه بندی یک طراحی سایت و سئو سایت محسوب می شد . ولی به زودی هنگامی که جامعه ی سئوپی به اینمساله برد ، سعی در پیدا کردن راه هایی برای افزایش مصنوعی و ساختگی PageRank خود کردند . این طراحی سایت ها اعتبار بیشتری پیدا کردند نسبت به اعتباری که گوگل در مبحث سئو وب سایت فکر می کرد باید داشته باشند . بنابراین گوگل و دیگر موتور های جستجو پی بردند که تا چه میزان به PageRank اهمیت بدهند و در طول سال ها اهمیت PageRank کاهش یافت .
یکی از تاکتیک های گوگل این است که مقادیر PageRank هر وب سایت را در نوارابزار خود در سال تنها ۴ بار به روز می کند به جای این که هر هفته این کار را انجام دهد .و این کار متخصصان بهینه سازی سایت موتور های جستجو ( سئو سایت ) را سخت تر می کند تا دقیقا بفهمند رتبه واقعی یک طراحی سایت و نیز سئو سایت چند است . تاکتیک دیگر گوگل جلوگیری از طراحی وب سایت هایی است که اقدام به فروش لینک وب سایت های دیگر به منظور افزایش رتبه در طراحی سایت خود می کنند . از طرفی گوگل به راحتی نمی تواند از این تاکتیک استفاده کند زیرا باید ریسک رتبه مناسب ندادن به یک وب سایت خوب را بپذیرد
این یک جنگ بین گوگل و متخصصان سئو سایت است که به زودی پایان نمی پذیرد .

سئو وب سایت  در شیراز و لینک گذاری

به مرحله ای رسیده ایم که شما واقعا باید کاری را انجام دهید . گرچه سخت است ولی گرفتن یک PageRank بالا برای طراحی سایت باید جزو استراتژی طولانی مدت شما درسئو و بهینه سازی وب سایت باشد .
تنها راهی که طراحی سایت شما قادر است PageRank کسب کند این است که لینک طراحی وب سایت شما در حداقل یک وب سایت که در حال حاضر دارای PageRank است قرار بگیرد ، این به این معناست که گرفتن یک تن لینک در طراحی سایت هایی که دارای PageRank صفر هستند به امتیاز وب سایت شما هیچ کمکی نخواهد کرد . در صورتی که قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب سایتی با PageRank شش می تواند به زودی طراحی سایت شما را به PageRank شش برساند ، اگر طراحی وب سایت شما توسط گوگل از نظر سئو سایت بررسی شده و دارای تعداد انبوه لینک به دیگر طراحی وب سایت ها نباشد .
پروسه ی افزایش پیج رنک طراحی سایت و سئو وب سایت به طور مستقیم به کسب لینک بستگی دارد . کسب لینک به معنای قرار گرفتن لینک طراحی سایت شما در وب سایت های دیگر به طور طبیعی و یا از طریق خرید لینک می باشد . ما هر دوی این مباحث را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد و شما باید هرکدام از مطالب را بخوانید تا با مزیت ها و بدی های هر کدام از منظر سئو سایت و بهینه سازی وب سایت آشنا شوید .

تگ عنوان ( title tag ) در بهینه سازی وب سایت شیراز

اولین و مهم ترین اقدام سئو در شیراز که باید بر روی صفحات خود انجام دهید تگ عنوان ( title tag ) می باشد .
بسیاری از افرادی که از طریق منابع خارجی و یا ویرایشگر متن WYSIWYG استفاده می کنند ، قرار دادن تگ meta را که می تواند برای آن ها محبوبیت زیادی در موتور های جستجو و مقوله سئو سایت داشته باشد را فراموش می کنند .
فواید استفاده از تگ های عنوان که در بهینه سازی سایت استفاده می شود شامل ۳ بخش می باشد :
۱ – کاربری که برای کلمه کلیدی شما جستجو کرده است ، در صورتی که عنوان طراحی سایت شما مثل عبارت جستجو شده باشد ، لینک و عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت مشخص (هایلایت ، پررنگ ، bold) شده مشاهده می کند و این به طور قطع می تواند تعداد کلیک برای طراحی وب سایت شما را افزایش دهد نسبت به وقتی که از تگ عنوان استفاده نشده است .
۲ – باعث افزایش رتبه بندی ( ranking ) شما در موتور های جستجو خواهد شد .
۳ – به موتور های جستجو کمک می کند تا بین صفحاتی که ممکن است شبیه هم باشند تفاوت قائل شود .

افزایش تعداد کلیک به واسط سئو

بهینه سازی سایت در موتور های جستجو تنها قرار گرفتن در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید . اگر شما برای عبارت ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، هنگامی که کاربری عبارت ” کلاه های رایگان ” را جستجو می کند ، در صورتی که عبارت جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر فرق زیادی میان طراحی سایت شما و دیگر طراحی وب سایت ها مشاهده نمی کند .
در صورتی که عنوان طراحی سایت شما شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد ، کاربر با جستجوی کلمه کلیدی ، عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت پررنگ و مشخص ( bold ) مشاهده می کند و این به مقدار بسیار زیادی میل کاربر را برای مشاهده طراحی وب سایت شما افزایش می دهد .

بهبود رنکینگ در اجرای سئو سایت شیراز

اکثر مردم اعتقاد دارند که عنوان طراحی سایت جایی است که باید نام تجاری و یا نام دامنه خود را ذکر کنند . این کاملا اشتباه است و عنوان صفحات یکی از آسان ترین راه هایی است که شما می توانید به موتور های جستجو از منظر سئو سایت بگویید که صفحه مورد نظر از طراحی وب سایت شما در چه موردی است و نیز صفحات طراحی سایت شما چگونه طبقه بندی شده اند . در حالی که بسیاری از افراد به عنوان صفحات از منظر سئو سایت توجه ندارند ، موتور های جستجو به آن توجه می کنند .
شما می توانید با قرار دادن مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان طراحی سایت خود ، از این فرصت استفاده کنید برای این که رتبه بالایی را برای کلمات کلیدی مورد علاقه خود بدست بیاوربد . اگر شما هنوز مایلید که عنوان طراحی وب سایت شما شامل نام شرکت و یا دامین شما یاشد ، می توانید نام تجاری و یا دامین طراحی سایت خود را بعد از کلمات کلیدی و بعد از خط فاصله قرار دهید که از نظر سئو سایت موثرتر خواهد بود.( مثلا ” کلاه های رایگان - yourcompany.com “) بدین منظور که نشان دهید این کلمات کلیدی از منظر سئو وب سایت برای شما بسیار مهم هستند .

سئو سایت و اثر محتوا

مثل یک موتور های جستجو بودن آسان نیست . آن ها روز و شب در وب می خزند و اطلاعات را از وب دریافت می کنند و سعی می کنند آن ها را بر اساس شیوه سودمندی ذخیره کنند تا کاربران بتوانند چیزهایی را که به دنبالش هستند بیابند . کار آن ها را ساده تر کنید . به طور شفاف و واضح عنوان و موضوع هر صفحه را با استفاده از تگ عنوان مشخص کنید و به سئو سایت کمک کنید تا بتواند بین صفحات به راحتی وجه تمایز قائل شود .
شما ممکن است دو صفحه در طراحی سایت خود داشته باشید که بسیار به هم شبیه باشند و با کمی تفکر بتوان دریافت که میان آن ها تفاوت هایی هست . اجازه ندهید تا موتور های جستجو نظرشان را برای شما ترسیم کنند زیرا ممکن است اشتباه کنند ، در عوض برای آن ها تصمیم گیری کنید و تفاوت ها را خوتان برایشان بیان کنید . این باعث می شود که طراحی وب سایت شما از دوگانه شدن محتوا هم مصون بماند که در آینده با عمق بیشتری بررسی خواهد شد .

پروسه سئو سایت در شیراز

بهینه سازی سایت در موتور های جستجو تنها قرار گرفتن در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید . اگر شما برای عبارت ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، هنگامی که کاربری عبارت ” کلاه های رایگان ” را جستجو می کند ، در صورتی که عبارت جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر فرق زیادی میان طراحی سایت شما و دیگر وب سایت ها مشاهده نمی کند .

نمودن در سئو bold

با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ولی چیزی که همچنان در سئو سایت ثابت مانده است روشی است که وبمسترها مطالب و سرفصل های مهم طراحی سایتشان را با آن مشخص می کنند . سرفصل های یک صفحه معمولا با تگ های header مشخص می شوند . ( از "<"h1">" تا "<"h6">") و همچنین مطالب مهم در تگ های bold ( به صورت پر رنگ و برجسته شده ) قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب توجه بیشتری نشان می دهد . نه تنها این مطالب توجه کاربران را به خود جلب می کند بلکه به عنوان یک شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو قرار می گیرد تا بفهمند صفحه مورد نظر درباره چه چیزی صحبت میکند و چه قسمت هایی از آن مهم تر هستند .

h بهینه سازی وب سایت و تگ

تگ های header راه بزرگی هستند تا رتبه بندی ( ranking ) خود را در موتور های جستجو بالا ببرید . به عنوان مثال اگر شما صفحه ای در مورد ” کلاه های رایگان ” دارید ، بهترین راه برای مشخص کردن آن گذاشتن یک تگ header به صورت زیر در ابتدای صفحه است تا به بهترین وجه به کاربران و موتور های جستجو از دید سئو نشان دهید که این صفحه از طراحی سایت شما در مورد چه چیزی صحبت می کند :

تاثیر تگ h در سئو وب سایت

البته با توجه به استراتژی های دیگر موتور های جستجو این مهم است که از به کاربردن تعداد زیادی کلمات کلیدی خودداری کنیم و یک قاعده خوب برای این کار این است که در هر صفحه حداکثر از سه تا چهار تگ header استفاده کنیم و بعد از تگ های header حداقل یک پاراگراف متن داشته باشیم .
صفحه ای که شامل تعداد زیادی تگ header باشد برای موتور های جستجو شبیه به اسپم به نظر می رسد و برای کاربران مفید نخواهد بود. italic ، bold و emphasis بعد از این که از تگ های header در صفحه خود استفاده کردید ، هنوز کار شما به اتمام نرسیده است و هنوز ابزارهای زیادی هست که شما می توانید برای هدفمند سازی کلمات کلیدی طراحی سایت خود از دید سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید . هنگامی که کلمات کلیدی را در صفحات خود به کار میبرید مهم است که این کلمات را به همراه تگ های bold یا italic یا emphasis به کار برید تا مطمئن شوید موتور های جستجو پی به مهم بودن این کلمات می برند .
بسیاری از افراد در صفحات خود از انیمشن های فلش و یا تگ های span به وسیله css ، بسیار استفاده می کنند و این درحالی است که موتور های جستجو به سختی قادر به تشخیص این ها می باشند . پس با استفاده از تگهای ساده ی html که در بالا ذکر شد کار را برای موتور های جستجو آسان کنید .
چطور سفارشی سئو سایت خود را به ثبت برسانیم ؟
برای این کار به راحتی می توانید به وب سایت مراجعه کرده و با شماره تماس های درج شده در آن تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما وقت گرفته تا برای آشنایی و نحوه ثبت سفارش پروژه سئو سایت و همچینین مشاوره رایگان به شرکت سیرن پردازش تشریف بیاورید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مراکز تلفنی تحت شبکه یا VOIP (مخفف Voice Over Internet Protocol ) دودمان جدید‌ مراکز و سیستم‌های تلفنی می‌باشند که علاوه بر برقراری ارتباط تلفنی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری را به سیستم تلفنی سازمان‌ها اضافه می‌کنند، از این رو برخی از سوالات و ابهامات صاحبان کسب و کار‌ها که به فکر گسترش سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان خود به کمک راه اندازی ویپ هستند این است که به حقیقت تفاوت اصلی سیستم ویپ و مراکز تلفنی آنالوگ کهن چیست؟ هزینه‌های راه اندازی و پیاده سازی VOIP چه قدر است؟ این سیستم چه مزایایی برای سازمان ما دارد؟ و …

در این نوشتار هدف داریم پس از شناسایی و بررسی تفاوت‌ بین سیستم تلفنی VOIP و آنالوگ، مزایا و هزینه‌های راه اندازی و نصب VOIP را باره بررسی پیمان دهیم. با ما به اتفاق باشید.

خدمات VOIPمراکز تلفنی VOIP را بیشتر بشناسیم:
همانطور که در ابتدای نوشتار گفته شد، VOIP مخفف عبارت Voice Over Internet Protocol و دودمان جدید‌ مراکز تلفنی می‌باشد، که علاوه‌بر برقراری بستگی تلفنی، قابلیت‌های ویژه‌ای را نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ در کمر بستن ما پیمان می‌دهد که در پیوسته به شناسایی بعضی از این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت. فلذا لغایت این قسمت از نوشتار متوجه شدیم که یگانه از تفاوت‌های اصلی میانی راه اندازی VOIP و مراکز تلفنی آنالوگ ، قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است، که سیستم ویپ برای ما به ارمغان می‌آورد.

تفاوت دیگری که بین مراکز تلفنی آنالوگ و سیستم‌های VOIP هستی دارد این است که برخلاف سیستم‌های آنالوگ، برای راه اندازی ویپ به زیرساخت مجزا از بستر شبکه سازمان احتیاجی نداریم، یا به عبارتی پیاده سازی VOIP روی بستر شبکه سازمان که برای پیوندیدن و برقراری ارتباط کامپیوتر‌ها مورد استفاده پیمان می‌گیرد اتمام می‌شود و نیازی به زیرساخت مجزا ندارد و این در حالی است که برای پیاده سازی مراکز تلفنی آنالوگ باید زیرساختی کاملا مجزا برای سازمان فراهم کنیم.

پس به طور خلاصه می‌توان گفت اصلی‌ترین تفاوت میانی مراکز تلفنی آنالوگ و سیستم VOIP، قابلیت‌های ویژه‌ی سیستم VOIP و گونه بستر باره بیچارگی آن‌ها می‌باشد.

پیاده سازی و نصب VOIP چه مزایایی را برای ما به ارمغان می‌آورد؟
همانطور که گفتیم یکتا از اصلی‌ترین تفاوت‌هایی که بین تاسیس ویپ و مراکز تلفنی آنالوگ هستی دارد، ویژگی‌هایی است که سیستم‌های VOIP در اختیار ما پیمان می‌دهند. بعضی از این ویژگی‌ها عبازت است از:

قابلیت ضبط تماس پیشرفته: با پیاده سازی و نصب ویپ می‌توانید به یک ضبط مکالمات کاملا انعطاف‌پذیر و پیشرفته دست پیدا کنید، طوری که می‌توانید تماس‌های باره نظر خویش را در هر جهت و در هر حالتی که بیچارگی دارید ضبط و نگهداری کنید.
راه اندازی سیستم تلفن گویای پیشرفته: با تاسیس VOIP می‌توانید یک تلفن گویای پیشرفته و درون در درون روی سیستم تلفنی سازمان خود پیاده سازی کنید.
راه اندازی صف‌های پیشرفته: با نصب ویپ می‌توانید صف‌های مترقی در سیستم تلفنی خویش برپایی کنید و مشتریان سازمان را بعد از تماس با کمپانی به آن صف‌ها هدایت کنید الی علاوه بر شنیدن موزیک، از مدت سررسید تقریبی انتظار برای برقرای تماس با کارشناسان شرکت مطلع باشند.
راه اندازی قابلیت‌های مترقی مرکز تلفنی: به کمک سیستم ویپ می‌توانید قابلیت‌های مترقی و سیستم‌های هوشمندی را درون سیستم تلفنی سازمان خویش پیاده سازی نمایید که بعضی از این قابلیت‌ها عبارت است از:
– ماژول تماس اتوماتیک و ارسال پیام: به کمک این ماژول می‌توانید قابلیتی را راه اندازی کنید لغایت سیستم تلفنی سازمان شما به صورت خودکار با مشتریان باره نظر شما تماس گرفته و یک پیام مشخصی را برای آن‌ها توزیع کند و یا آن‌ها را به سیستم نظرسنجی سازمان هدایت کند.

– ماژول نظرسنحی: به کمک این ماژول می‌توانید مشتریان سازمان را به یک سیستم نظرسنجی هدایت کنید و از میزان رضایت آن‌ها از روش پاسخگویی کارشناسانتان مطلع شوید.

– دفترچه تلفن هوشمند تحت وب: به کمک این ماژول می‌توانید بک دفترچه تلفن هوشمند تحت وب راه اندازی کنید و علاوه بر ثبت اطلاعات مشتریانتان، فقط با کلیک روی اسم آن‌ها در پنل تحت وب، با آن‌ها تماس تلفنی استوار کنید.

– ماژول تماس امن: به کمک این ماژول می‌توانید تماس سرویس‌دهنده‌ها و سرویس‌گیرندگان سازمانتان را از طریق سیستم تلفنی سازمانتان پایدار کنید. بدیهی است که با این شغل می‌توانید علاوه بر مخفی نگه‌داشتن شماره هر دو طرف، مکالمات آن‌ها را ضبط و مهار نمایید.
– …

خدمات VOIP

هزینه‌های پیاده سازی و راه اندازی ویپ:
برای براورد هزینه‌های راه اندازی و پیاده سازی VOIP به طور ریزبین باید با یک کمپانی پرکار در این مقوله تماس گرفته و تقاضا کنید لغایت هزینه‌های راه اندازی و نصب VOIP را برای شما براورد کنند. ولی به طور کلی هزینه‌های راه اندازی معمولا دربرگیرنده بستر‌سازی، تعبيه ساز و برگ و خرج راه اندازی می‌شود که بسته به وسعت سوداگری شما و کیفیت ساز و برگ متفاوت خواهد بود.

نکته‌ی مهمی که باید در باره تاسیس VOIP مد نظر داشته باشید این است که با وجود قابلیت‌های ویژه‌ای که این مرکز تلفن نسبت به سیستم‌های آنالوگ قدیمی دارد در بسیاری از موارد می‌تواند خرج کمتری برای شما داشته باشد. برخی دلایل این فرمایش عبارت است از:

برای پیاده سازی ویپ نیازی به بستر جداگانه ندارید: همانطور که گفته شد سیستم ویپ روی بستر شبکه ( که در اکثر سازمان‌ها وجود دارد ) پیاده سازی می‌شود، پس نیازی به بسترسازی جداگانه برای سیستم تلفنی ندارد.
استفاده از Soft Phone: زمانی که در سازمان خود از ویپ کاربرد می‌کنید می‌توانید برای کاهش هزینه‌های تاسیس به طور گذرا یا همیشگی از تلفن‌های نرم‌افزاری بهره‌گیری کنید و هزینه خرید تلفن برای کاربران را به طور چشمگیری کاهش دهید. در این سناریو تلفن‌های نرم‌افزاری روی موبایل یا رایانه کاربران نصب و راه اندازی شده و آن‌ها می‌توانند تماس خود را بدست این Soft Phone ها برقرار کنند. ( بدیهی است که ارائه تلفن سخت افزاری به هر یک از کابران در مراحل بعدی امکان پذیر می‌باشد )
قابلیت توسعه‌: زمانی که شما از مراکز تلفن آنالوگ مثلا سانترال TES824 استفاده می‌کنید، اگر بخواهید شمار داخلی‌های سازمان را به ۹ عدد افزایش دهید باید یک کارت جداگانه برای سانترال و یک کارت CID برای کارت دوم تهیه کنید که این فرمایش هزینه‌هایی را در پی دارد. در حالی که زمانی که از سیستم ویپ بهره می‌برید، می‌توانید بدون بیچارگی به جاسازی سخت‌افزار خاصی تعداد داخلی‌های خود را به سادگی افزایش داده و ویژگی‌های باره نظر خویش را پیاده سازی نمایید.
و …
خدمات VOIP

راه اندازی ویپ را از کجا ابتدا کنیم؟
همانطور که گفته شد برای براورد هزینه و پیاده سازی ویپ باید با یک شرکت فعال در این مقوله تماس گرفته و درخواست راهنمایی یا مشاوره کنید. بدیهی است که برای برگزیدن یک کمپانی پسندیده برای نصب VOIP پارامتر‌های زیر نقش مهمی دارند:

رزومه کاری شرکت
تضمین کیفیت مرکز تلفن پیشنهادی
پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت
کیفیت پاسخ‌گویی و توانایی در رفع ابهامات و نیاز‌های شما
معرفی تجهیزات گوناگون با قیمت‌های مختلف جهت دادن حق برگزیدن به شما
FIGIKA ارائه دهنده برترین راهکار‌های پیاده سازی و تاسیس VOIP
فیجیکا یک شرکت فعال در گویه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد که به چهره تخصصی در مقوله نصب و تاسیس ویپ کار و جنبش می‌کند. ما بر این باوریم که با ارائه خدمات با قیمت و کیفیت پسندیده می‌توانیم همه‌ی کسب‌‌و‌کار‌ها را از ویژگی‌ها و مزایای سیستم تلفنیهزینه راه اندازی شبکه voipتحت شبکه بهره‌مند سازیم. ضمانت کیفیت خدمات، بها مناسب، خدمات بعد از فروش، رزومه کاری قوی، پشتیبانی و پاسخگویی سریع برای رفع مشکلات مشتریان از جمله مسائلی هستند که برای جلب خوشنودی شما عزیزان به آن‌ها پایبند خواهیم بود.

خدماتی که فیجیکا در مقوله راه اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه ارائه می‌دهد عبارت است از:

بسترسازی سازمان و راه اندازی مرکز تلفنی ویپ
ارائه انواع مختلف تجهیزات و ابزارها باره دربایستن برای پیاده سازی VOIP
ارائه انواع ماژول‌های توسعه مراکز تلفنی ویپ مانند:
-ماژول تماس‌گیر خودکار

-ماژول نظرسنجی

-دفترچه تلفن تحت وب هوشمند

-ماژول تماس تماس امن

-ماژول پیجینگ هوشمند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها

-و …..

پشتیبانی سیستم تلفنی ادارات و سازمان‌ها گوناگون
آموزش پیاده سازی و حفاظت از سیستم VOIP به چهره ویدیویی و دوره‌های حضوری



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

امروز شرکت سونی گزارش مالی خود برای دوره 3 ماهه سال مالی جدید را منتشر کرد. بر اساس اظهارات کمپانی این گزارش نشان‌دهنده ثبت رکورد مطلوب فروش برای کنسول پلی‌استیشن 4 است. در این مدت سونی از محل فروش کنسول بازی خود به درآمد 19689 تریلیون ین (معادل 18.6 میلیارد دلاری) دست یافته است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد 2 درصدی را نشان می‌دهد. چنین درآمدی بسیار فراتر از انتظارات تحلیل‌گران بوده است. بر اساس گزارش فوق سود عملیاتی سونی از محل کسب‌وکار نیمه‌هادی خود به 130 میلیارد ین رسیده است. کسب‌وکار گیمینگ این شرکت نیز به سود عملیاتی معادل با 240 میلیارد ین دست یافته است. با این‌حال کسب‌وکار کمپانی در زمینه فیلم و محصولات الکترونیکی به‌ترتیب سود عملیاتی 41 و 60 میلیارد ینی را عاید سونی کرد.

این گزارش نشان می‌دهد که سود عملیاتی سونی از حوزه خدمات گیمینگ طی 3 ماه گذشته به 124 میلیارد ین رسید. در این دوره 3 ماهه پلی‌استیشن 4 فروش 1.9 میلیون دستگاهی را تجربه کرد. بدین‌ترتیب فروش کلی این کنسول به 112.3 میلیون واحد رسید. در عین‌حال درآمد حاصل از فروش بازی‌های PS4 طی 3 ماهه گذشته به 91 میلیون دستگاه رسید. بعلاوه فروش ورژن دیجیتالی بازی PS4 حدودا 74 درصد از کل درآمد این بخش را به خود اختصاص داد؛ در حالی‌که تعداد مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس به 44.9 میلیون نفر افزایش یافت. سونی با عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 به‌دنبال افزایش این رقم است. کمپانی اعلام کرده که PS5 در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود و اکنون کلیه کاربران منتظر عرضه این کنسول هستند. با این‌حال تاکنون گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون پلی‌استیشن 5 مطرح شده است. بر این اساس اکنون می‌دانیم که این محصول در فصل پاییز امسال عرضه خواهد شد. اگرچه اطلاعات مربوط به سخت‌افزار، طراحی، عناوین بازی و سایر امکانات این کنسول به‌صورت عمومی اعلام شده است؛ اما قیمت‌گذاری آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته پیرامون قیمت‌گذاری پلی‌استیشن 5 نیز گمانه‌زنی‌های فراوانی مطرح شده است؛ اما تمامی آن‌ها فاقد جنبه رسمی هستند. بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها مدلی از این کنسول بدون درایو نوری با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رفت. با این‌حال گزارشات مخابره شده از عرضه ورژن مجهز به درایو نوری با قیمت‌گذاری 499 دلاری حکایت دارند.

پلی‌استیشن 5 سونی از پردازنده سفارشی Zen 2 ساخت AMD متشکل از 8 هسته پردازشی با فرکانس 3.5 گیگاهرتز، GPU سفارشی RDNA 2 با 36 واحد CU، قابلیت انجام محاسبات شناور با نرخ 10.28 ترافلاپ، 16 گیگابایت حافظه رم GDDR6، حافظه SSD سفارشی 825 گیگابایتی و یک درایو بلوری 4K UHD بهره خواهد برد. حداکثر فرکانس پردازشی GPU برابر با 2.23 گیگاهرتز بوده و این کنسول از خروجی 8K با نرخ نوسازی 120 هرتزی و افکت‌های صوتی سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. به‌کارگیری حافظه SSD یکی از فاکتورهای کلیدی در ارتقاء کارآیی پلی‌استیشن 5 به‌شمار می‌رود. مدت زمان لازم برای راه‌اندازی پلی‌استیشن 4 بین 2 تا 50 ثانیه متغیر خواهد بود؛ در حالی‌که در پلی‌استیشن 5 این فرآیند تقریبا به‌صورت آنی انجام می‌شود. از نظر سرعت بارگذاری نیز PS5 قادر به بارگذاری 2 گیگابایت از محتوای حافظه ظرف مدت 0.27 ثانیه خواهد بود؛ در حالی‌که بارگذاری داده‌های 1 گیگابایتی در پلی‌استیشن 4 حدودا 20 ثانیه زمان خواهد برد. سونی معتقد است که به‌کارگیری حافظه SSD جدید سرعت بارگذاری بازی‌ها روی پلی‌استیشن 5 را به میزان قابل‌توجهی ارتقاء خواهد داد. به گفته کمپانی بازی‌ها می‌توانند در یک چشم برهم زدن و تقریبا بدون صرف زمان بارگذاری به سرعت اجرا شوند.

 

 

منبع : 

https://itresan.com/307094/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%BE%D9%84%DB%8C%e2%80%8c%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-4-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%B2-11/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اتحادیه اروپا ادغام فیت بیت در گوگل را بررسی می کند

کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا تصمیم دارد تحقیقات کاملی درباره خرید شرکت فیت بیت توسط گوگل انجام دهد و تاثیرات آن بر قدرت رقابت گوگل در بازار تبلیغات آنلاین را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا تصمیم دارد تحقیقی کامل و جامع درباره عملیات ادغام ۲.۱ میلیارد دلاری فیت بیت در گوگل انجام دهد. این تحقیق در حقیقت ادامه ای بر بررسی های اولیه درباره این خرید است.

در تحقیق جدید، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا بررسی می کند که آیا ادغام فیت بیت سبب می شود اطلاعات ارزشمند کاربران در اختیار گوگل قرار گیرد تا به وسیله آن بر بازار تبلیغات آنلاین تسط یابد یاخیر.

کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا در یک پست وبلاگی نوشت:  با توجه به آنکه گوگل می تواند به اطلاعات  کاربران فیت بیت دسترسی داشته باشد، ریسک افزایش قدرت آن در ارائه تبلیغات در موتور جستجو و صفحات وب نیز بیشتر می شود.

تحقیقات این کمیسیون شامل تاثیر خرید فیت بیت برحوزه خدمات درمانی دیجیتال و همچنین تاثیرات آن بر شرکت های تولید کننده گجت های پوشیدنی نیز بررسی خواهد شد.

ریک اوسترلو یکی از نائب مدیران ارشد گوگل در بخش سخت افزار نیز در پاسخ به بیانیه کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا نوشت: این عملیات خرید به دستگاه ها مربوط است و ربطی به اطلاعات کاربران ندارد. ما از آغاز فرایند خرید شفاف عمل بودیم و اعلام کردیم از اطلاعات بهداشت و سلامتی فیت بیت برای تبلیغات در گوگل استفاده نمی کنیم. در این اواخر نیز به ما اعلام شد تا درباره شیوه استفاده از اطلاعات کاربران فیت بیت به کمیسیون اتحادیه اروپا تعهد حقوقی بدهیم.

 

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991764/%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%A7%D8%AF%D8%BA%D8%A7%D9%85-%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()