یک تولید کننده محتوا تعیین کنید برای افزایش فالوور
نوشته شده توسط : ساحل

مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خویش گرفته اید. فقط اینطور نیست، ولی انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های چیره دست برای عکس اینستاگرام خویش کاربرد می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند کاربرد می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی واژه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک موعد روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات حقیر را ضبط کنید.

فالوور های خود را دلشاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، ولی بیشتر اوقات آنها برای برپایی یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را پیش از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خویش را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان موعد آغاز پست قراردادن یا است. ایده احسان است که شمار زیادی پست های عالی داشته باشید، احتمالاً ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت پیش از اینکه آغاز کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را ببینند که همه صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با تازه می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای شروع پست قراردادن یا در اینستاگرام، پیش درآمد قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و آغاز به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند تقسیم بندی کنید و ساحل هم بگذارید، همانند پسین هفته یا هنگامیکه به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید منش های بازار هدف خویش را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور قابل توجه سررسید و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در ناحیه زمانی متفاوت هدف قرار می دهید. می‌توانید از قالب های مجانی کاربرد کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان خاص خود که شدنی است موعد بر باشد و آزمودن دربایستن داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق پژوهشی که داشته‌ایم بهترین موعد برای پست قراردادن یا در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است.  افزایش فالوور رایگان اگر در اندیشه افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز سررسید ۳ لغایت ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. منطقه ای را در نظر بگیرید که بازار منظور شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید لغایت به نتیجه پایانی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور فقط جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن ناحیه حضور دارند و استفاده می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل استفاده می شود، کاربران گرایش دارند که در هر زمانی کاربرد کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در طول روزهای کاری در ساعاتی که کار نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست گذاشتن در ساعات ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ پس از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ پس از نیمروز کامیاب هستند. شما هم بررسی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: