ایده برای اسم پیج اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب یک اسم کاربری (username) پسندیده در اینستاگرام به شما کمک می‌کند الی مخاطبان اکثریت را جذب کنید و صفحه محبوب‌تری داشته باشید.
این روزها با رونق دریافت به کارگیری شبکه‌های اجتماعی ایده برای اسم پیج اینستاگرام برای دنبال کردن اهداف مختلف، پیدا کردن اسم جدیدی که توجه کاربران را به خویش جلب کند، کمی سخت‌تر از ماضی شده. درواقع برای انتخاب اسم در اینستاگرام با مشکلاتی مشابه موارد پایین رو به رو هستید:
اسمی که گزینش می‌کنید در گذشته بدست کاربر دیگری مورد استفاده قرار گرفته است.
گاهی وقت‌ها شدنی است مجبور شوید از علائم یا اعداد استفاده کنید که گوشزد اسم اکانت شما را سخت می‌کند.
اسم‌های مانند زیاد زیادی وجود دارند که ممکن است کاربران آن‌ها را با اکانت شما اشتباه بگیرند.
بنابراین گزینش یک اسم مناسب برای جذب کاربران در اینستاگرام زیاد حیاتی است. به راستی اولین چیزی که در این شبکه اجتماعی کاربران در پروفایل شما می‌بینند، همین اسم کاربری است.
در این نوشتار منظور داریم تا با بررسی نکات مختلف، راهکارهای انتخاب نام برای اینستاگرام را مرور نماییم و به شما یادآوری نماییم با چه ترفندهای می نا در گزینش نام برای پیج اینستاگرام موفق بود. با ما به اتفاق باشید.

 

بایدها و نبایدهای گزینش نام در اینستاگرام
قبل از آنکه به سراغ راهکارها و ایده‌های گوناگون برای گزینش نام مناسب در اینستاگرام برویم، لازم است با بایدها و نباید‌هایی که در ارتباط با این سوژه هستی دارند، کمی اغلب آشنا شویم:

نکاتی که باید در برگزیدن نام مناسب در نظر بگیرید

به طور کلی برای برگزیدن یک اسم پسندیده ویژگی‌های ذیل را درنظر بگیرید:

خاص و منحصر به فرد– سعی کنید اسمی بی همتا و تازه را برای صفحه خویش انتخاب کنید. به هیچ عنوان سعی نکنید از افراد کامیاب یا از صفحاتی که درباره جستار مشترک با شما درونمایه فرآوری می‌کنند، کپی برداری کنید. کاربران باید بتوانند متوجه تمایز شما با دیگران شوند.
سادگی در عین زیبایی– اسم مشکل و شگفت و ناآشنا انتخاب نکنید! نام کاربری شما در ذهن کاربران به راحتی باقی بماند. روزانه چند اسم در فضای ایسنتاگرام می‌بینید؟ اسمی را انتخاب کنید که الی مرز ممکن کوتاهی و با معنی باشد لغایت پروا کاربران را به خویش جلب کند. اسم کاربری در اینستاگرام هرچه کوتاه‌تر باشد، بهتر است.
اشتراک با دیگر شبکه‌های اجتماعی– احتمالا در شبکه‌های اجتماعی دیگری نیز حضور دارید. سعی کنید اسم کاربری اکانت‌های مختلف خود را یکپارچه کنید الی کاربران سایر راحت‌تر صفحه شما را پیدا کنند.
نبایدهایی که در گزینش نام مناسب برای پیج اینستاگرام باید رعایت کنید

توصیه ما این است که برای انتخاب نام کاربری مناسب، از انجام کارهای پایین پرهیز کنید:

استفاده از نقطه و اعداد– تا مرز شدنی کوشش کنید از نقطه یا اعداد استفاده نکنید. استفاده از چنین نمادهایی پیدا کردن صفحه شما را برای کاربران با مشکل روبرو می‌کند.
به کارگیری اسامی بی‌ربط– گاها قبل می‌آید که برای سریع‌تر دیده شدن کاربران تصمیم می‌گیرند از نام برندها یا اشخاصی در صفحه خویش کاربرد کنند که به آن‌ها تعلق ندارد، واضح است که این کار به سود آن‌ها نخواهد بود.
استفاده از حروف تکراری– کوشش کنید یک حرف تکراری را چندین بار پشت راز هم کاربرد نکنید. این پیشه پیدا کردن شما برای کاربران سخت می‌کند.
معتبرترین اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران
10 ایده برای انتخاب اسم مناسب در اینستاگرام
برای اینکه بتوانید گزینش احسان داشته باشید، پیشنهاد ما این است که گشتی در اینستاگرام بزنید و به نام کاربری دیگران دقت کنید الی از آن‌ها ایده بگیرید. ولی به طور کلی در نظر اخذ ایده‌های زیر می‌تواند به انتخاب اسم در اینستاگرام به شما یاری برساند:

از نام و فامیل خودتان بهره‌گیری کنید

حالت ایده‌آل این است که بتوانید بدون افزودن پسوند یا پیشوند، از نام و فامیل خودتان به عنوان نام کاربری استفاده کنید. بنابراین حتما شانس خویش را امتحان کنید تا ببینید که چنین اسمی در دسترس است یا پیشتر بهره‌گیری شده.

بسیاری از صفحات سرشناس اینستاگرام نیز از همین نوع اسم برای صفحات خود استفاده می‌کنند. برای نمونه می‌توان به صفحه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید اشاره کنیم:

استفاده از اسم و فامیل برای برگزیدن اسم برای پیج اینستاگرام
از حوزه سایت یا حروف مربوط به ناحیه خویش بهره‌گیری کنید

اگر وب‌سایت اختصاصی خود را دارید یا کسب و کاری هستید که حوزه مشخصی در اینترنت دارد، می‌توانید آن را به عنوان اسم خود در اینستاگرام کاربرد کنید. علاوه بر آن با توجه به اینکه ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم می‌توانید در انتهای اسم کاربری خود از حروف ir نیز بهره‌گیری کنید.

این پیشنهاد به طور مشخص برای کسب و کارهایی که ممکن است شعبه‌های دیگری نیز در کشورهای مختلف داشته باشند می‌تواند گزینش مناسبی باشد. برای نمونه نتفلکیس نیز برای مدیریت اسامی اکانت‌های گوناگون خود از همین طریق بهره‌گیری می‌کند.

 

از واژه official کاربرد کنید

اگر در پهنه کاریتان یا به طور کلی فردی شناخته شده هستید، مانند بسیاری دیگر ار کسان شناخته شده در اینستاگرام می‌توانید از واژه official که به معنای «رسمی» است در پسین نام خود کاربرد کنید.

در پیوستگی اگر قصد دارید تا صفحه خویش را از طرف اینستاگرام نیز رسمی کنید، می‌توانید درخواست خویش را ثبت کرده و احتمال دارد در صورت برخوداری از شرایط لازم، تیک آبی نیز به شما تعلق بگیرد.

اسمی متناسب با مخاطبان و محتوای خویش را در عقیده بگیرید

یکی دیگر از روش‌های پسندیده برای برگزیدن اسم کاربری پسندیده در اینستاگرام پروا به راهبرد درونمایه و بیننده هدف صفحتان است. به طور نمونه اگر صفحه شما درباره حیوانات خانگی بامزه فرآوری محتوا می‌کند، اسم کاربری شما می‌تواند این سوژه را به نکویی بازتاب بدهد. با انتخاب چنین اسمی کسانی که به پیگیری چنین صفحاتی می‌گردند نیز ممکن است به چهره اتفاقی به صفحه شما برسند و این طور به تعداد مخاطبانتان اضافه شود.

برای نمونه درباره همین جستار می‌توان به صفحه @Cutecatonline اشاره کرد. cute به معنای بامزه، در کنار کلمه cat به معنای گربه. چنین اسامی به راحتی در ذهن مخاطبان می‌نشینند و پیدا کردن شما و معرفیتان به دیگران نیز زیاد راحت‌تر خواهد شد.

از عبارت I am کاربرد کنید

عبارت I am که به معنای «من… هستم» است نیز یگانه از روش‌های متداول و پسندیده برای انتخاب اسم در اینستاگرام است. بسیاری از افراد سرشناس در دانشمند نیز از همین طریق برای گزینش اسم خویش بهره‌گیری کرده‌اند.

علاوه بر آن در دنیای اینستاگرام پارسی نیز جدیدا بارها تماشا شده که افراد طریق پارسی این طریق را نیز ابدا کرده و از آن کاربرد می‌کنند. این طور که در واپسین،انجام اسم خویش am اضافه می‌کنند و حالت جالبی به خود می‌گیرد. مثلا آیدی خویش را اینطوری گزینش می‌کنند: sajjadbeigiam

هویت سرویس یا خدمات خویش را مشخص کنید

اگر به پیگیری گزینش اسم برای صفحه کسب و کار خود هستید یا برنامه دارید که به عنوان اینفلوئنسر پهنه خاصی فعالیت کنید و خدماتی را در گویه مشخصی ارائه دهید، می‌توانید در آخر اسم خویش به این موضوع اشاره کنید. چنین انتخابی برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چرا که کاربران اقلیت با برند آن‌ها آشنایی دارند.

برای نمونه اگر در دامنه فروش لباس کار و جنبش می‌کنید می‌توانید از کلمه clothing در فرجام اسم کاربری خویش استفاده کنید. کاری که صفحه کامیاب @indybrandclothing اتمام داده است.

هویت سرویس یا خدمات خود را مشخص کنید در برگزیدن نام برای پیج اینستاگرام
البته پیش از دریافت چنین تصمیمی باید استراتژی دقیقی داشته باشید الی ناچار نشوید برای برندسازی مجدد اسم کاربری و هویت صفحه خود را بعدها عوض کنید.

بیشتر بدانید: چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خویش شویم

از عبارت this is استفاده کنید

عبارت this is هم گرد سایر از روش‌های تشکیل اسم پسندیده برای اینستاگرام است. اگر روش‌های قبلی را کاربران دیگری استفاده کرده‌اند، می‌توانید نام کاربری خویش را با این طریق انتخاب کنید. This is معنی «این… است» توسط بسیاری از اینفلوئنسرهای کامیاب نیز باره استفاده قرار گرفته.

استفاده از عبارات در برگزیدن اسم برای پیج اینستاگرام
از جمله این اکانت‌ها می‌توان به صفحه @ThisIvyLife اشاره کرد که همانطور که از اسمش پیداست در ارتباط با حیات اوی، گرد از اینفلوئنسرهای اینستاگرام است.

اسمی منحصر به فرد برای خود بسازید

اینفلوئنسرها و اکانت‌های کامیاب زیادی هستند که نامدار بی همتا را برای خود برگزیدن کرده‌اند و از این روش میان کاربران به محبوبیت زیادی رسیده‌اند. برای مثال می‌توان به اینفلوئنسر ایرانی، پیکاسو اشاره کرد. همانطور که تماشا می‌کنید، برگزیدن چنین اسمی، تمام نشانه‌های لازم یک اسم مناسب برای اینستاگرام را در خویش جای داده.

چنین اسم‌هایی هم کوتاه هستند و بدست کاربران به راحتی به خاطر ودیعه می‌شوند، هم به راحتی پیدا می‌شوند و در ساحل کل این‌ها هویت خاصی برای اکانت شما می‌سازند. بنابراین با کمی اندیشه کردن و به کارگیری شیوه‌هایی مانند طوفان فکری می‌توانید چنین اسم‌هایی را برای خود خلق و از آن‌ها بهره‌گیری کنید.

موضوعات باره علاقه خویش را به اسم اکانتتان اضافه کنید

یکی سایر از راه‌های گزینش نام مناسب، به کارگیری موضوعاتی است که به آن‌ها علاقه دارید. چنین انتخابی مخصوصا برای افرادی که پرسونال برندینگ برایشان در اولویت اول قرار ندارد و صرفا به تعقیب پیدا کردن یک اسم بامزه برای اکانت خود هستند پسندیده است.

از طرفی گزینش اسم کاربری این چنینی، مایه رابطه عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود و در دنیای شبکه‌های اجتماعی که روزانه اکانت‌های بیشتری به سمت رسمی‌تر شدن می‌روند، شانس صمیمی‌تر بودن با مخاطبان را بیشتر می‌کند.

به طور مثال اگر به خوراک علاقه دارید و در این مورد دوست دارید صحبت کنید می‌توانید از عبارت food lover استفاده کنید. در هر موضوعی می‌توان از چنین عبارت‌هایی در اسم‌ صفحه بهره‌گیری کرد.

شاید هم اخ دارید پا را فراتر از این بگذارید و به چهره کلی نام یکی از منش سریال باره علاقه‌تان را در اسم کاربری صفحه خویش بهره‌گیری کنید. کل این‌ها با چاشنی خلاقیت به راحتی شدنی است!

بیشتر بدانید: گذاشتن فیلم بیش تر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

از واژه ها متداول دیگر بهره ببرید

تا اینجا با شیوه‌های مختلفی آشنا شدیم که اکانت‌های کامیاب بسیاری نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما اگر کماکان در ارتباط با برگزیدن کردن نام مناسب برای صفحه اینستاگرام خود تردید دارید، کلمه‌ها و عبارت‌های ذیل را هم در نظر بگیرید:

The (که در زبان انگلیسی برای معرفه کردن یا شناس بودن اسم‌ها مورد کاربرد قرار می‌گیرد)
We are (به معنای ما… هستیم، برای انتخاب نام صفحاتی که مربوط به یک تیم یا گروه است)
App (اگر صفحه یک اپلیکیشن را راه‌اندازی می‌کنید!)
استفاده از اسمی شهر‌ها، کشور یا منطقه در پسین نام کاربری





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: