نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از SHAREit یکی از اسان ترین و سریع ترین راه‌های انتقال فایل ها بین تلفن همراه و کامپیوتر هست. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چطور میتوانید این کار را انجام دهید.

 

برای استفاده از SHAREit نیازی به کابل اتصال یا اینترنت ندارید. اما به اینترنت احتیاج دارید تا بتوانید SHAREit را روی تلفن همراه و کامپیوترتان دانلود و نصب کنید ولی این نرم‌افزار براي انتقال فایل هایتان از هات اسپات وای فای استفاده ميکند. با استفاده از هات اسپات وای فای یکی از دستگاه هایتان شبکه ای محلی ایجاد می کند و دستگاه ديگر به اتصال به آن قابلیت ارسال و دریافت فایل ها را خواهد داشت. چنين شبکه ای نسبت به شبکه ی بلوتوث با سرعت بسیار بیشتری کار ميکند. 

 

براي استفاده از SHAREit روی کامپیوتر شخصی تان، کامپیوترتان باید مجهز به کارت WiFi LAN یا WiFi adapter باشد. اگر لپ تاپ دارید از این نظر هیچ مشکلی نخواهید داشت. اپ SHAREit براي Android، iOS و Windows Phone موجود است پس به راحتی می توانید فایل هایتان را از هر دستگاهی به کامپیوترتان منتقل کنید.

 

مورد نیاز PC برای SHAREit عبارتند از:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 8 ، 8.1 ، 10

فضای دیسک: 6.15mb

لینک دانلود: https://www.ushareit.com/

امروز یاد می گیرید که چگونه SHAREit را برای انتقال فایل ها با رایانه شخصی خود بارگیری ، نصب و استفاده کنید.

 

سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید ( در این حالت ویندوز ) ، و روی Download کلیک کنید. پس از دانلود فایل ، بر روی آن کلیک کنید تا مراحل نصب آغاز شود.

 

نصب SHAREit :

از منوی کشویی ، سیستم عامل خود را انتخاب کنید ، کلیک کنید و دانلود شروع خواهد شد.

هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، پنجره دیگری باز خواهد شد که می توانید مکان نصب را در رایانه خود ذخیره کنید. در این حالت ، ما از پوشه مارکو روی دیسک (C :) استفاده می کنیم.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر


پس از اتمام دانلود ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، روی پیکان کوچک کلیک کنید و گزینه “Show in folder” را انتخاب کنید ، که شما را به فایل راه اندازی سوق می دهد.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

روی فایل SHAREit کلیک کنید ، نصب شما شروع می شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

یک هشدار امنیتی ظاهر می شود ، از شما می خواهد تصمیم خود را برای اجرای فایل تأیید کنید. این یک روش استاندارد با ویندوز است ، بنابراین در مورد آن نگران نباشید و روی  “Run” کلیک کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

پنجره بازشو دیگری وجود دارد که از شما می خواهد به برنامه اجازه دهید در دستگاهتان تغییراتی ایجاد کند و در اینجا باید برای ادامه کار  “Yes” را کلیک کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

بعد از کلیک بر روی “Yes”، پنجره دیگری نشان داده می شود و از شما خواسته می شود که توافقنامه مجوز را بخوانید و بپذیرید یا رد کنید. یک روش استاندارد دیگر و ما در اینجا روی “Accept”  کلیک می کنیم.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

توافق نامه SHAREit را بپذیرید

 

پس از قبول توافقنامه مجوز ، از شما خواسته می شود مکانی را که می خواهید برنامه تازه نصب شده خود را ذخیره کنید ، انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، سیستم شما به طور خودکار پوشه Program Files را روی دیسک C انتخاب می کند ، اما اگر ترجیح می دهید دیسک یا پوشه دیگری را انتخاب کنید ، می توانید آن را تغییر دهید.

 

پس از آن ، باید روی "Next" کلیک کنید و همچنین می توانید علامت “Save a desktop shortcut”را بررسی کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

نصب در هر زمانی که کامل شد ، در صورت انتخاب آن گزینه ، باید میانبر برای اشتراک گذاری بر روی دسک تاپ شما وجود داشته باشد.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

بر روی “Finish” در آخرین پنجره کلیک کنید و برنامه راه اندازی می شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

در آخر ، از شما خواسته می شود خط مشی رازداری SHAREit را که یک روش استاندارد دیگر است ، بخوانید و بپذیرید ، بنابراین پیش بروید و روی “Accept” اینجا کلیک کنید. همین!

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

 

تبریک می گویم - شما SHAREit را به طور رسمی روی رایانه خود نصب کردید. وقت آن است که از آن استفاده کنید!

 

راه اندازی SHAREit :

اکنون که برنامه را نصب کرده اید ، در نهایت می توانید از تمام ویژگی های خارق العاده ای که ارائه می دهد استفاده کنید. شروع کار ، این رابط برنامه است که می گوید کامپیوتر شما منتظر است تا با سایر دستگاه ها متصل شود.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

منوی SHAREit

 

در گوشه بالا سمت راست ، نماد منو (آیکون با 3 خط ) را داریم که می توانید از آنها برای تنظیم مواردی مانند نام ، رمز عبور hotspot ، نماد و پوشه ای که می خواهید فایل ها را تنظیم کنید استفاده کنید.

 

اپلیکیشنSHAREit، انتقال فایل از  گوشی به کامپیوتر

تنظیمات اشتراک گذاری

 

فقط بر روی دکمه منو کلیک کنید و برای تنظیم این موارد به Settings بروید .

علاوه بر این ، می توانید به گزینه های "Help" ، "About" ، “Feedback" دسترسی پیدا کنید که می تواند به شما در حرکت در برنامه کمک کند ، و گزینه “Connect to PC” وجود دارد که می توانید برای اتصال دو رایانه جداگانه استفاده کنید.

 

در بیشتر موارد ، Hotspot شما باید درست کار کند و شما آماده اتصال دستگاه ها هستید.

منبع: beytoote.com/computer/tarfand-c/transfer-mobile2-shareit.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل گسترش انجام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. تارنما فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با تاسیس تارنما فروشگاهی می توانید تکاپو خویش را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

https://avashtech.com/cost-of-building-a-store-site/

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سخیف سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی تصادف با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب اتمام شود. چنین طراحی سایت چیره دست نمی تواند کارایی مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.


سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. پیمان دریافت وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و برآیند اینکه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای به چهره درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد از آن شما با پیمان دادن محتوا مناسب می توانید به منظور خویش (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
با سهم گیری از قوای خبره و کارآزموده طراحی وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی سپریدن دیتا و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد.
سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خویش پیمان دیتا و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین خاصیت های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی به کارگیری سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و ... می باشد.

امکانات باره بیچارگی در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت اتصال به درگاه بانکی
اطلاع از خرید به چهره ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان سنجش محصولات
امکان پالایه کردن محصولات بر بنیاد ویژگی های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ اتوماتیک سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای گونه خاصی از مشتریان

طراحی سایت شرکتی

امکانات و خاصیت های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این خاصیت ها عبارتند از:
دسترسی راحت و تند به فرآورده در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در عقیده بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به تارنما و برند شما پرتو منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. پس تارنما فروشگاهی باید حائز ساختار استاندارد برای بخش بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در تارنما فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند بردباری نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده بهره‌گیری شود و جستجو مترقی را باید اعمال نمود.
ثبت نام کاربر جهت خرید از تارنما فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکتا از سرنوشت های مهم و رایج، دسته مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این دسته از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با دیتا های بسیار در مقابل کاربر پیمان نگیرد. باید شماری اطلاعات محدود در دسته نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می طاقت در مرحله ثبت اسم تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود لغایت در مرحله خرید تنها چند فیلد پیمان داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله گرفتن کنید.


جلب اعتماد مشتریان
در روند پیشه سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی زیاد پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp کاربرد شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.
امکان مقایسه محصولات
مقایسه محصولات به ظاهر مانند گرد از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند خاصیت های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از راه تارنما شما اقدام خواهد نمود. فلذا امکان سنجش محصولات یکی از خاصیت های ضروری تارنما های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن دیدگاه ها
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را پرکار کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:

شما از این طریق می توانید محصولات خویش را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکتا از آنها را مشتریان بسیار نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه سایر آن را تکرار ننمایید.
با این شغل مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. به راستی مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند عقیده خویش را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را تماشا کنند تا با محصول آشنایی اکثریت به دست آورند.
کسب و پیشه شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در وابستگی پیمان می گیرند و نگرش های خود را در باره محصول بیان می کنند.
جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به پیگیری محصول مورد عقیده خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در باره آن محصول بیشتر کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته پروا بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند فرآورده باره عقیده خویش را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. بعضی از سایت هایی که به صورت مترقی طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین علت مشتری نمی تواند محصول باره عقیده خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید الی بتوانید محصولات سایت خویش را به فروش برسانید.


روش های خرید در طراحی تارنما فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این طریق پرداخت باید ابتدا به چهره آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و بعد متعلق به کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال فقط روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، شیوه پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به انگیزه اینکه در این طریق گمان کردن کلاهبرداری تفریق می یابد. این شیوه به این صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان باره نظر، هزینه آن پرداخت می شود.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، نوار "Explore" در اینستاگرام برای هر کاربری مختص به خود است و بر اساس اطلاعات پیشین کاربران تهیه می‌شود. این اطلاعات شامل پست‌های لایک شده و ذخیره شده توسط کاربر است.

 

این بدان معناست که هرچه‌ قدر یک فرد از اینستاگرم بیشتر استفاده کند، توصیه‌های برنامه در نوار "Explore" صحیح‌تر، دقیق‌تر و قابل استفاده‌تر می‌شود.

 

اینستاگرام برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

 

به این ترتیب با استفاده از هوش مصنوعی در نوار " Explore" اینستاگرام، تماشای عکس‌های گوناگون را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

 

مسئولان هوش مصنوعی اینستاگرام می‌گویند که می‌خواهند نوار "Explore" یک توازن میان علائق جدید و قدیمی کاربران در کشف پست‌های جدید ایجاد کند.

 

برای تحقق این هدف، ابتدا این شرکت مجبور شد زبان رایانه‌ای جدید خود را بسازد که به اختصار "IGQL" نام دارد و برای کمک به فهرست‌بندی اطلاعات کاربر در عادات بلند مدت و کوتاه مدت آن‌ها استفاده می‌شود.

 

در این راستا اینستاگرام یک سیستم هوش مصنوعی چند لایه ساخت که قادر است در هر ثانیه، ۹۰ میلیون مدل پیش‌بینی بسازد تا به تجزیه و تحلیل منبع بزرگی از اطلاعات کاربران بپردازد.

 

هوش مصنوعی کار خود را با تجزیه و تحلیل کلمات قابل استفاده توسط کاربر آغاز می‌کند و سپس یک سری حساب کاربری منبع را جمع‌آوری می‌کند که از این کلمات مشابه در جست وجوی خود استفاده کرده اند.

 

۵۰۰ پست از میان این پست‌ها گلچین می‌شوند و در نهایت ۲۵ پست مرتبط با کلمه سرچ شده انتخاب شده و در نوار Explore برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

 

هوش مصنوعی کلمات انتخابی، لایک‌های گذشته و پست‌های از قبل ذخیره شده را تجزیه و تحلیل می‌کند تا علاقه کاربر را بر اساس آن‌ها پیش‌بینی کند.

 

بنابراین قابلیت پیشنهاد پست‌ها توسط اینستاگرام، نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

 

همچنین اینستاگرام پست‌های مشکوک به نقض خط مشی خود و یا پست‌هایی که اطلاعات نادرست منتشر می‌کنند را فیلتر می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041261.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش ایسنا، توییتر که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به شمار می‌رود، به تازگی قابلیت جدیدی را معرفی و برای کاربران برخی از کشورها فعال کرده است که به کاربران امکان پنهان و مخفی کردن ریپلای سایر کاربران به توییت‌های منتشر شده در پلتفرم این شبکه اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

 

توییتر اوایل سال جاری میلادی بود که اعلام کرد تست و آزمایش‌هایی را برای فعالسازی این قابلیت جدید شروع کرده است و حالا به نظر می رسد این مرحله آزمایشی به اتمام رسیده و توییتر از پنج شنبه گذشته، ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹، این امکان جدید را برای کاربران فعال در ایالات متحده آمریکا، کانادا و ژاپن فعالسازی کرده است.

 

بر اساس گزارش وب سایت Adweek، نحوه انجام کار این قابلیت بدین صورت است که کاربران قادر خواهند بود پاسخ (reply) سایر افراد به توییتها را که تمایلی به نمایش آنها ندارند، از معرض دید خارج کرده و مخفی کنند. این بدان معناست که پاسخ های پنهان شده در زیر پست های به اشتراک گذاشته شده افراد، به طور مستقیم قابل مشاهده برای کاربران نخواهند بود اما در صورتی که کاربران تمایلی برای مشاهده و دنبال کردن این پاسخ ها داشته باشند، می تاوندن آنها را در بخش اختصاصی reply ها مشاهده کنند.

 

برای فعالسازی این قابلیت، کاربران تنهاکافیست روی آیکون پیکان در گوشه‌ی بالا سمت راست توییتر کلیک کنند تا در پنجره باز شده، قابلیت "پنهان‌کردن پاسخ ها" را انتخاب کنند. همچنین پاسخ ها هر زمانی که کاربر بخواهد، قابلیت درآمدن از حالت مخفی سازی را دارند.

 

هنوز خبری مبنی بر تاریخ انتشار رسمی و همگانی این قابلیت برای عموم کاربران در تمامی کشورهای جهان منتشر نشده است. 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041247.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چکیده مطلب : در این مقاله شما را با فرمول کسب درامد اینترنتی به صورت کامل اشنا خواهیم کرد .که چگونه در ماه درامد اینترنتی چند میلیونی داشته باشید . شما دوستان عزیز اگر قصد دارید شغل اینترنتی بدون سرمایه یک پیشه اینترنتی در منزل تاسیس کنید و به درامد اینترنتی میلیونی در ماه دست پیدا کنید این مطلب مناسب شما میباشد . در این مطلب به شما اموزش میدهیم که چگونه با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خویش به درامد اینترنتی برقرار و همیشگی در ماه دست پیدا کنید . اگر به راستی به دنبال کسب درامد اینترنتی هستید این مقاله ها را از سایت اکادمی سبز پیگیری کنید .

اگر واقعا میخواهید به درامد میلیونی در ماه برسید من پیشنهاد میکنم که حتما این مقاله را تا خاتمه مطالعه کنید . اگر از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و بخواهید یک کار پر درامد با هوده بسیار بالا داشته باشید رهنمود بنده این است که همین اکنون که کسب و کار اینترنتی خود را تاسیس بکنید.

سیستم کسب درامد اینترنتی
سیستمی که من امروز به شما در این مقاله اموزش میدهم سیستم کسب درامد اینترنتی میباشد , سیستم کسب درامد اینترنتی را هرکس میتواند راه اندازی کند و به درامد اینترنتی بالایی در ماه برساند . با تاسیس این سیستم خیلی آسان میتوانید به درامد زیاد بالایی برسید و دگرگونی عظیمی را در حیات خویش ایجاد بکنید .
چگونه میتوان در 30 روز کسب درامد اینترنتی چند میلیونی داشت ؟

برای کسب درامد اینترنتی میلیونی در 30 روز در این مقاله کلیه گام ها و مراحل به شما اموزش دیتا میشود که در پیوستگی به اولین مرحله کسب درآمد از اینترنت میپردازیم .

کسب درآمد اینترنتی چگونه است ؟

سیستم کسب درامد اینترنتی سیستمی است که به هیچ تخصص فنی , به هیچ سرمایه ی اولیه ی بالا و بوجه ی اولیه نیازی ندارد و به تنها چیزی که بیچارگی دارد ان است که شما یک تصمیم جدی بگیرید که این سیستم را برای خویش تاسیس بکنید و بی گمان با راه اندازی این سیستم کسب درامد اینترنتی نتیجه ی دلخواه را میگیرید .

شما باید اماده باشید که با این سیستم سوداگری اینترنتی تغییر و تحول عظیمی در زندگی خود ایجاد کنید . تنها چیزی که شما نیاز دارید تعهد شما میباشد که اگر به این تعهد خود 100 درصد عمل کنید و کسب و کار اینترنتی خویش را راه اندازی کنید قطعا نتیجه ی فوق العاده ای میگیرید . هرکس با هر سبک حیات میتواند از این سیستم کاربرد کند و به درامد میلیونی در ماه برسد و به راحتی عشق و علاقه ی خویش را به سوداگری اینترنتی فایده اور و پولساز تبدیل کند .



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پزشک بوک سامانه‌ای جامع برای سلامت و درمان است که می‌توانید ازطریق این سامانه، از پزشک‌های عضو پزشک‌بوک آنلاین نوبت بگیرید. در گفت‌وگو با اصغر کاظم‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل پزشک‌بوک، بیشتر با این سرویس آشنا خواهیم شد.

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، تعداد مبتلایان به این ویروس در مراکز درمانی بیش‌ازپیش شده و نوبت گرفتن از متخصصان زمینه‌های مختلف به‌دلیل ریسک زیاد حضور در فضای مراکز درمانی و ترافیک کاری فراوان دشوارتر شده است. پزشک‌بوک راهکار جامع نرم‌افزاری برای خدمات‌رسانی در حوزه‌ی سلامت است که با شعار «هوای سلامتی، وقت و پولتان را داریم» به شما در پیداکردن متخصص مناسب و مشاوره‌ی آنلاین و نوبت‌گیری کمک می‌کند تا با کاهش درگیری‌تان در این زمینه، افزون‌بر حفظ سلامتی، در وقت و انرژی و سرمایه خود هم صرفه‌جویی کنید.

امکان دریافت نوبت اورژانسی، لغو نوبت گرفته‌شده، گرفتن نوبت برای شخص دیگر و نداشتن هزینه جزء هزینه ویزیت، از ویژگی‌های برجسته‌ی سرویس پزشک‌بوک است تا به کاربران برای تجربه بهتر کمک کند. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/363559-interview-with-pezeshkbook/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بیش از ۳۵۰ میلیون سوابق مشتری از جمله اسم، شماره تلفن و فایل‌های تماس‌های تلفنی متعلق به یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده سرویس VoiP به نام Broadvoice لو رفت.

بر اساس گزارش محققان امنیتی، بروز خطای پیکربندی در سیستم‌ها، دسترسی آسان به ۱۰ دیتابیس متعلق به شرکت Broadvoice را امکان پذیر کرده است. لو رفتن اطلاعات این شرکت به دو دلیل نگران کننده است؛ نخست اینکه فایل‌های تماس‌های تلفنی حاوی پیام‌های صوتی مشتریان به مراکز پزشکی و بانکی بوده و آن‌ها را در معرض نقض حریم خصوصی قرار داده و دوم، لو رفتن اطلاعات هویتی می‌تواند مشتریان را در معرض حملات فیشینگ قرار دهد.

 

 

 

به گفته محققان امنیتی شرکت Broadvoice به سرعت واکنش نشان داده و حفره امنیتی سیستم‌هایش را پچ کرده، اما هنوز زود است تا با اطمینان در مورد دسترسی هکرها به اطلاعات لو رفته سخن گفت.

«جیم مورفی»، مدیرعامل Broadvoice می‌گوید مقامات حقوقی را در جریان این نقض اطلاعات قرار داده است. وی افزود آن‌ها با همکاری یک شرکت جرم‌شناسی شخص ثالث در حال تحلیل داده‌ها هستند و در آینده نزدیک مشتریان و شرکت‌های همکار را در جریان قرار خواهند داد.

گزارشات اولیه حاکی از آنند که اطلاعات مشتریان به دلیل باز بودن یکی از سرورهای شرکت Broadvoice که دسترسی بدون احراز هویت به آن را امکان پذیر می‌کرده، لو رفته‌اند.

اغلب از تماس‌های VoiP به عنوان جایگزین امن تماس‌های تلفن ثابت یاد می‌شود، اما با رخ دادن حوادثی از این قبیل می‌توان متوجه شد که اطلاعات در هیچ کدام از این دو رویکرد کاملاً در امان نیستند. لو رفتن اطلاعات شرکت Broadvoice نشان می‌دهد که خطای انسانی همچنان نقش مهمی در از دست رفتن اطلاعات بازی می‌کند و با پیچیده‌تر شدن راهکارهای امنیتی نیز خسارت خواهد زد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/20/%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-broadvoice/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چقدر خوب هست که در دنیای ماقبل تکنولوژی یا غیرمجازی دو تن می‌توانند اسم و فامیل یکسان داشته باشند بدون نیاز به ثبت از نوع حق مالکیت. یعنی همزمان نام یا فامیل مثل داشته باشند بدون این ‌که نسبت به ازآنش همش آن ادعای بکنند. بحران برگزیدن اسم مناسب برای ثبت سایت ،به ویژه که کسب‌وکار هم باشد، انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی یک سهل و ممتنع تمام عیار است از نوع: چو عشق راحت ارائه کرد اول اما افتاد مشکل‌ها! که البته نوع قدیمی‌تر آن را کسانی که شرکت به ثبت رسانده‌اند تجربه کرده‌اند. جستجو و ثبت اسامی چند بخشی شرکت‌ها در ایران معمولا با همین چالش مواجه هست. با این حساب نمی‌دانیم که نام راستین شرکت اپل همان تک واژه apple هست یا شرکت سیب‌پردازان سیستم‌گستر غرب! البته که هر کشوری قوانین نام‌گذاری خاص خودش را دارد و اینترنت هم در گونه خودش یک کشور مستقل با جغرافیای متفاوت محسوب می‌شود، پس شگفت نیست که قوانین خاص خودش را داشته باشد و علی‌الحساب یکتا از همین قوانین، ثبت اسم حوزه برای یک‌بار و تنها در مالکیت یک شخص در مدت سررسید تعیین شده است.

بخشی از فرایند ثبت اسم گستره به‌شکل فعلی به ساختار آدرس دهی پروتکل http برمی‌گردد، اما سرگذشت ازآنش اسم فراتر از چیزی است که تصور می‌کنید. گاهی پیشه به بحث‌های سیاسی بین‌المللی هم کشیده می‌شود، مثلا می‌دانید دامنه iran.com هنوز در پسندیدن ایران نیست یا چطور شد که فیسبوک توانست گستره facebook.ir را متعلق به جوان یزدی پس بگیرد در حالی که چند سنه زودتر از زایش فیسبوک آن را ثبت کرده بود! در این وسط وقتی تصمیم به ثبت یک نام پسندیده می‌گیریم با اولین گیر – که این پهنه قبلا ثبت شده است – روبرو می‌شویم. حس کنجکاوی مایه می‌شود دامنه باره تقاضا را در آدرس مرورگر وارد نماییم و اینجاست که به صفحه هدایت می‌شویم مبنی بر فروش پهنه مذکور، آن هم با قیمت‌هایی باورداشت نکردنی لغایت چندصدبرابر خرج اولیه! و این شروع آشنایی با بازار کاذب خرید و فروش پهنه است. اینجاست که باید روی خلاقیت حساب مفتوح کرد و با ترکیب نام‌های متفاوت یا استفاده از کلمات نامترادف یک نام جدید خلق کرد.

سایت‌های زیادی هستی دارند که به کمک پیشوندها و پسونده به کاربران کمک می‌کنند که یک نام جدید ساخته و هم‌زمان آزاد بودن آن را هم چک می‌کنند مثل domainr.com که بدبختانه شوربختانه به دلیل عدم پشتبانی از زبان فارسی عملا برای سایت‌های درونی قابل کاربرد نیست. یک گروه خلاق ایرانی سامانه‌ای راه‌اندازی کرده‌اند که همین پیشه را در زبان فارسی انجام می‌دهد. نظام اسم‌ساز به کاربران کمک می‌کند به‌صورت اتوماتیک با بهره‌گیری و ترکیب پسوند‌‌ها و پیشوندها به اسامی جدید زیادی دسترسی پیدا کنند با این قابلیت که اسم‌ساز اسامی ساخته شده را از عقیده آزاد بودن گستره هم ارزیابی می‌کند. اگرچه شدنی است برخی از اسامی پیشنهادی اسم‌ساز، با ساختار فرمان زبان، تلفظ یا نوشتن فارسی مطابقت نداشته باشد، با این حال یک قدم بسیار عالی در جهت رفع چالش برای بنیانگذاران کسب‌وکارهای اینترنتی به‌حساب می‌آید. با قویتر شدن این موتور هوشمند بازارسیاه خرید و فروش دامنه‌ فارسی، روزهای نکوداشتن را پیش‌رو نخواهد داشت.

در مطلبی تحت عنوان اسم‌ و رسم کسب‌‌ و شغل به اصول متداولی که برای برگزیدن اسم حوزه باید مورد توجه قرار گیرد اشاره کردیم. گرد از این اصول جستجوی دامنه‌ای است که حتی‌المقدور چند پسوند متداول آن مانند .ir و .com و .net آن آزاد باشد تا بعدا با رقبا وارد بازی مشابهی مثل آن چه تخفیفان و نت‌برگ آغاز کردند نشوید. رهنمود می‌کنم بخشی از این بازی غیرحرفه‌ای را به به اتفاق نظرات کاربران از اینجا بخوانید. قابلیت ساخت و جستجوی اسم با پسوندهای گوناگون ویژگی خوب دیگری از اسم‌ساز است که در حال حاضر علاوه بر .ir می‌تواند آزاد بودن پسوندهای .net و .com و .org را مورد رسیدگی قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان دانشگاه «استنفورد» با همکاری بخش انرژی آزمایشگاه ملی شتاب‌دهنده «اسلک» کلکتور جریان باتری با ۸۰ درصد وزن کمتر توسعه داده‌اند که آتش نمی‌گیرد.

نویسنده ارشد این مقاله به نام «یی کوی» که استاد SLAC و دانشگاه استنفورد بوده و همچنین محقق موسسه استنفورد برای علوم ماده و انرژی (SIMES) است، در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«کلکتور جریان همیشه وزن زیادی داشته‌ و تا به امروز محققان موفق به افزایش عملکرد باتری با استفاده از آن‌ها نشده بودند. با این حال در پژوهش ما با کاهش ۸۰ درصدی وزن آن، تراکم انرژی باتری‌های لیتیوم یونی افزایش پیدا کرده و ۱۶ تا ۲۶ انرژی بیشتری نسبت به وزن درون آن‌ها ذخیره می‌شود که در مقایسه با رشد ۳ درصدی در سال‌های اخیر یک پیشرفت بزرگ است.»

دانشمندان امیدوارند این فناوری جدید برد خودروهای الکتریکی را افزایش دهد و از آتش‌سوزی لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی جلوگیری کند. این فناوری همچنین می‌تواند تاثیر بزرگی روی بازیافت باتری‌ها داشته باشد. با کاهش وزن باتری‌ها، هزینه انتقال آن‌ها برای بازیافت کاهش پیدا می‌کند.

 

باتری
 

 

این اولین باری نیست که دانشمندان برای کاهش وزن باتری‌ها و همچنین افزایش مقاومت آن‌ها در برابر آتش سوزی تلاش می‌کنند. محققان تا به امروز تکنیک‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار داده‌اند که البته تمام آن‌ها شکست خورده‌اند. پژوهشگران حتی به الکترولیت باتری، بخش قابل اشتعال آن نیز مواد بازدارنده آتش اضافه کردند که البته با افزایش حجم آن، یون‌ها به خوبی درون باتری هدایت نمی‌شوند.

در پژوهش جدید دانشمندان برای غلبه بر این مشکل، کلکتورهای مبتنی بر پلیمر سبک وزنی به نام «Polyimide» را تولید و مورد آزمایش قرار دادند. این پلیمر در برابر آتش مقاوم است و همچنین می‌تواند در برابر دمای بالای تولید شده توسط فناوری شارژ سریع نیز از خود مقاومت نشان دهد. محققان برای محافظت از این پلیمر، به آن بازدارنده آتش به نام «تری‌فنیل فسفات» و یک لایه فوق نازک مس اضافه کردند.

محققان برای آزمایش باتری‌های جدید، آن‌ها را در معرض شعله قرار دادند و مشخص شد که آتش پس از چندین ثانیه خاموش شده و دوباره روشن نمی‌شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a2%d8%aa%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دیزایر ۲۰ پلاس، گوشی میان‌رده‌ی جدید اچ تی سی، با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه‌ی اسنپدراگون 720G کوالکام معرفی شد. 

اچ تی سی که در سال‌های نه‌چندان دور جزو بهترین برندهای بازار موبایل محسوب می‌شد، امروزه فاصله‌ی زیادی با دوران اوج خود دارد.‌ با‌این‌حال، همچنان به فعالیت در بازار موبایل ادامه می‌دهد و در تلاش است با عرضه‌ی محصولاتی میان‌رده، توجه کسانی را جلب کند که به‌دنبال تهیه‌ی گوشی‌های گران‌قیمت نیستند.

جدیدترین گوشی اچ تی سی با نام دیزایر ۲۰ پلاس (+HTC Desire 20) به‌تازگی معرفی شده است که در دسته‌ی دستگاه‌های میان‌رده جای می‌گیرد. دیزایر ۲۰ پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون 720G کوالکام استفاده می‌کند. این تراشه‌ی ۶۴ بیتیِ مبتنی‌بر لیتوگرافی هشت‌نانومتری، به هسته‌های قدرتمند کورتس A76 و هسته‌های کم‌مصرف کورتکس A55 مجهز است. از دیگر ویژگی‌های اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس دوربین چهارگانه و نمایشگری با وضوح HD پلاس و تراکم پیکسلی ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

رنگ بندی گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس / HTC Desire 20+ نمای جلو و عقب

پنل جلویی میان‌رده‌ی جدید HTC میزبان نمایشگری ۶٫۵ اینچ از نوع LCD است که در بخش بالایی آن بریدگی قطره‌ای‌شکل مربوط ‌به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. پنل پشتی اچ تی سی Desire 20 پلاس شامل پوششی از برجستگی‌های مورب است که زیبایی خاصی دارد و میزبان حسگر اثرانگشت است. در پنل پشتی، مجموعه‌دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض جای گرفته است، دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است.  

۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازیِ قابل‌ارتقا ازطریق درگاه میکرو SD، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ از دیگر ویژگی‌های دیزایر ۲۰ پلاس اچ تی سی است. این گوشی ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱ آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۸،۴۹۰ دلار جدید تایوان (۲۹۵ دلار آمریکا) در رنگ‌های نارنجی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. در‌حال‌حاضر، مشخص نشده است که اچ تی سی قصد دارد ‌محصول جدیدش را در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه کند یا خیر.

منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/364046-htc-desire-20-plus-snapdragon-720%d9%84-quad-camera-5000mah-battery/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()